דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח רכב זול
ביטוח רכב זול
גלית רובני 16/04/12 |  צפיות: 2515

רוצים לישון בשקט? צריכים סוכני ביטוח? חפשו ביטוח רק אצל סוכן מקצועי! יש לנו בכל שנה המון הוצאות על הרכב הפרטי המון- דלק, מוסך טסטים ועוד. אבל רכב פרטי הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיינו .

צריכים לחדש את הביטוח? אתם צריכים ביטוח רכב מקיף במחירים טובים, בשורות הבאות תמצאו מספר טיפים איפה מוצאים הנחות ואיך למצוא ביטוח למכונית במחיר משתלם, כדאי לקרוא.

מתי? לא ברגע האחרון! אתם לא יוצאים לחו"ל... לא לחכות, בערך שלושה שבועות טרם פקיעת הביטוח תתחילו להשוות מחירים, כך יהיה לכם מספיק זמן לבדיקת עלויות- לקחת כמה הצעות ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

אצל מי? קחו כמה הצעות גם מחברות ביטוח וגם מסוכני ביטוח, לא תאמינו אבל יש פערים! חפשו את ההבדלים קראו את כל הפרטים הקטנים , יש פערים מאוד גדולים שיורידו בעלות המון כסף כל חודש.

מאוד מומלץ שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו מרוכזים בחברה אחת הביטוח למשכנתא, ביטוח רפואי וגם הביטוח לאוטו, זה טוב יותר אם יש לכם סוכן אישי. שכל הביטוחים במקום אחד זה יותר יעיל ולפעמים גם זול יותר.

תמיד כדאי לבדוק אנשים הקרובים אליכם, אולי להם יש רכב דומה לכלי הרכב שלכם? ואולי יש להם חברת ביטוח טובה? מומלץ לבדוק. בישראל כל אחד מכיר מישהו שיכול למצוא איזה דיל טוב.

ביטוח רכב זול? רבים מתלבטים על סוג הפוליסה, צריך או לא צריך מקיף? ביטוח גרר? תמיד טוב לרכוש פוליסה שכוללת בתוכה את כל אחד מהתרחישים, כך תהיו מוגנים מכל צרה.

תודה לאל שיש לנו כלי רכב פרטי, כמה זה חשוב שיש לנו אפשרות לנוע ממקום אחד לאחר בקלות ולמרות ש... יש גם עומסי תנועה מחירי הבנזין יקרים, יש לעשות טיפולים שוטפים, אחזקה וניקיון ועוד כל מיני הפתעות קטנות אבל אוטו פרטי זה כיף גדול למרות הכל. מחפשים פוליסה טובה?.

רוצים ביטוח רכב לחודש? אנחנו נשמח לעזור לכם. אתם יכולים להתייעץ ולשמוע על הנחות ללא תשלום, בלחיצה עם הלינק הבא תוכלו לרכוש ביטוח בקלי קלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI