דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח רכב : ביטוח רכב AIG מול ביטוח רכב ביטוח ישיר
השוואת ביטוח רכב : ביטוח רכב AIG מול ביטוח רכב ביטוח ישיר
אבי 17/04/12 |  צפיות: 2684

פוליסות ביטוח רכב נהוג לחדש בכל שנה, במעמד חידוש הפוליסה רשאי כל מבוטח לבחון מספר הצעות ביטוח ולבחור מתוכן את הצעת הביטוח הטובה ביותר. בשוק ביטוחי הרכב בישראל פועלות חברות ביטוח ישירות אשר מספקות שירותי ביטוח ללא מעורבות של סוכנויות ביטוח תהליך, וחברות ביטוח וותיקות אשר משווקות ביטוחים באמצעות סוכנויות ביטוח. רכישת ביטוח באמצעות סוכן ביטוח מעניקה למבוטחים יתרון בהתנהלות אל מול חברת הביטוח. בכל מקרה בו יש להפעיל את הפוליסה מסייע הסוכן למבוטח ומפעיל את אנשי הקשר שלו בחברת הביטוח.

יחד עם זאת, יש לציין כי רכישת ביטוח רכב או כל ביטוח אחר באמצעות סוכנות ביטוח טומנת בחובה תעריפי ביטוח גבוהים יותר. סוכני הביטוח מרוויחים את כספם באמצעות עמלת סוכן מיוחדת אשר מתווספת אל תעריפי הביטוח. חברת ביטוח ישיר וחברת AIG מעניקות למבוטחים אפשרות לרכישת שירותי ביטוח ישירים ללא כל מעורבות של סוכני ביטוח. את המידע אודות הפוליסות והגשת התביעות מבצע הלקוח אל מול מוקד השירות האדיב של חברות הביטוח.

כניסת שירותי הביטוח הישיר אל שוק הביטוח הישראלי הביאו להגדלת התחרותיות בשוק הביטוח וירידת המחירים בתחום. מבוטחי ביטוח ישיר נהנים משירות אדיב ומקצועי במוקדי השירות של החברה, המבוטחים נהנים ממחירים אטרקטיביים ואינם נפגעים מהיעדר סוכן ביטוח אשר פועל לטובתם. חברת AIG מספקת שירותי ביטוח בכל רחבי העולם, החברה ידועה ברמת שירות גבוה ללקוח ורמה גבוה של מקצועיות. לקוחות אשר מבקשים לקבל הצעות מחיר של ביטוח רכבים מתלבטים בין הצעת מחיר ביטוח ישיר ביטוח רכב לבין הצעת מחיר AIG ביטוח רכב.

ביטוח ישיר ביטוח רכב

לקוחות ביטוח ישיר בתחום הרכב זוכים למחירים אטרקטיביים בכל רכישת פוליסה חדשה וחידוש של פוליסה קיימת. המחירים האטרקטיביים באים לידי ביטוי בתעריפי ביטוח חובה מוזלים ותעריפי ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. את התשלום בעבור הפוליסות ניתן לבצע באמצעות כרטיסי אשראי באתר החברה, את הסכום ניתן לפרוס לתשלומים ללא ריבית וללא הצמדה. תעריפי הביטוח נקבעים בהתאם למיומנויות הנהיגה של הנהגים הקבועים ברכב, שווי הרכב, אמצעי המיגון ברכב והיסטוריית התיקונים של הרכב.

ביטוח ישיר ביטוח רכב מציעים שירותי ביטוח מיוחדים בעבור נהגים צעירים ובעבור נהגים וותיקים. לקוחות הביטוח המקיף נהנים מחבילת הטבות ושירותים אשר כוללת שירותי גרירה וחילוץ בכל רחבי הארץ, שירותי החלפת שמשות, שירותי מוסכי הסדר, הסדרי רכב חלופי, הגנה משפטית ועוד. בעבור נהגים צעירים מציעה חברת ביטוח ישיר ביטוח  ימים בשבוע אשר מעניק כיסוי לחיילים משוחררים במהלך חופשת סוף השבוע.

AIG ביטוח רכב

AIG מספקת שירותי ביטוח רכב ללקוחות בכל רחבי העולם. בישראל מציעה החברה למבוטחיה שירותי ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. כל הביטוחים מעניקים למבוטחים שירות אדיב ומקצועי במוקדי השירות של החברה. לצד השירות האדיב זוכים מבוטחי החברה להסדרי תשלום נוחים, שירותי טסט, שירותי מוסכי הסדר והטבות של ביטוח שמשות, שירותי רכב חלופי עד הבית, שירותי גרירה וחילוץ ועוד.

תעריפי AIG ביטוח רכב נקבעים בהתאם למספר קריטריונים אשר יוצרים יחדיו תעריף ביטוח אישי בעבור כל מבוטח. אל תוך משוואת חישוב פרמיית הביטוח מוכנסים נתוני שווי הרכב ונתוני הנהגים הרכב. ביטוח רכבים יקרים כרוך בתשלום של דמי ביטוח גבוהים יותר, הביטוח מכסה את בעל הרכב במקרים של גנבה או אבדן טוטלי ובהתאם לכך נקבעים תעריפי הביטוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI