דף הבית תיירות ונופש אטרקציות חוות סוסים - תיירות
חוות סוסים - תיירות
יואב ליסו 23/04/12 |  צפיות: 4393

בישראל יש מעל מאה חוות סוסים המציעות מגוון שירותים לרבות רכיבה על סוסים למשפחות, רכיבה רומנטית, רכיבה לילדים, ארגון ימי גיבוש, ימי כייף למשפחות ועוד. כיום חוות סוסים הם לא רק מקום בילוי לרוכבי סוסים מקצועיים. חוות סוסים הבינו את הצורך של הישראלי הממוצע לאטרקציות חדשות ומקוריות. לכן, שינו באופן משמעותי את ליבת העיסוק שלהם. למעשה, הם עושים את מיטב המאמצים על מנת להעניק למבקים בחווה חוויה מעניינת, מרגשת ומרתקת. אז מה אפשר לעשות בחוות סוסים?

ימי הולדת

מאחר שיום הולדת הוא יום הכי מיוחד בשנה, אנו נרצה שהוא יהפוך לאחד שישאר בזכרונינו לתמיד. חוות סוסים מאפשרות לקבוצות קטנות וגדולות לארגן יום מלא שמחה, התרגשות והתלהבות. אתם יכולים לבחור רק בשירותי רכיבה על סוסים או לארגן אירוע של ממש. היתרון של חוות סוסים הוא שניתן לשכור מקום גדול למספר רב של אורחים בעלות נמוכה יחסית לעומת מקום באמצע העיר (לופט, מועדון, וילה ועוד). כמו כן, צוות החווה בעל ניסיון רב בארגון ימי הולדת ואשמח לסייע לכם בכל נושא שתדרשו (אוכל, בידור, ציוד מיוחד ועוד).

הצעת נישואין

גברים רבים שוברים את הראש על מנת למצוא את הרעיון הרומנטי והמקורי ביותר להצעת נישואין. קיימים מגוון רעיונות טובים, אך אין כמו הצעת נישואין במסגרת רכיבה רומנטית לאורך חוף הים בעת השקיעה.  ההצעה מתבצעת לרוב בעת עצירה ב"פינת גן עדן" מבודדת יחד עם ארוחה אותנטית ובקבוק יין משובח. מעבר לאווירה המיוחדת שנוצרת על ידי הטבע, חוות סוסים מאפשרות לכם להוסיף מרכיבים נוספים כגון מוזיקה חיה, בלונים מעוצבים, נרות, פרחים ועוד. במילים אחרות, צוות האתר יעזור לכם לארגן הצעת נשואין מהאגדות, כך שלבחירת לבכם לא ישאר מה לומר פרט ל"כן".

ימי גיבוש

חברות וארגונים נוהגים לקיים ימי גיבוש על מנת לגבש את צוות העובדים וליצור אווירה נעימה יותר במקום העבודה. חוות סוסים מאפשרות לכם לארגן יום גיבוש ברמה גבוהה. האירוע יכלול רכיבה על סוסים, אוכל אותנטי, משחקי חווה, פינת ליטוף ומפעילים (סטנד-אפ, סדנת שוקולד ועוד) לפי בחריתכם. חוות המתמחות בימי גיבוש, יעניקו לכם חוויה מרגשת, מלאת אדרנלין ומצחיקה שתלווה אתכם למשך זמן רב.

רכיבה לילדים

הורים, בעיקר בחופשות בבתי הספר והגנים, עסוקים במציעת רעיונות לבילוי עם הילדים. כמובן שישנם שלל אפשרויות לבילוי עם הילדים, אך רוב ההורים בכלל לא מודעים לאפשרות של רכיבה על סוסים לילדים. למה כדאי לבחור ברכיבה על סוסים לילדים? ראשית, ילדים אוהבים סוסים בצורה שאתם לא יכולים לדמיין לעצמכם. שנית, רכיבה לילדים היא הרבה יותר מסתם בילוי, היא מאפשרת לילדכם לרכוש מיומנויות חיוניות להתפתחות הילד כגון סבלנות, רגישות, משמעת עצמית ועוד. בנוסף, הרכיבה מתבצעת על ידי מדריכים מקצועיים ובעלי נייסיון רב בעבודה עם ילדים. מעבר לכך, הילדים יוצאים לטיול רכוב על סוסים מאומנים ומאולפים אשר רגילים לילדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואב ליסו


 


מאמרים נוספים מאת יואב ליסו
 
עליית ריבית במשק והשפעתה על שוק המקרקעין בישראל
12/05/23 | נדל"ן
העלייה בריבית במשק היא תופעה כלכלית שלפעמים יכולה להשפיע על שוק המקרקעין בישראל באופן משמעותי. כאשר הריבית עולה, זה עשוי לגרום לפחות מתח בכלכלה, ובתור תגובה לכך יתכן כי שוק המקרקעין יורד. זה נקרא רפלקציה כלכלית. במאמר זה נסקור את ההשפעה של עליית הריבית על שוק המקרקעין בישראל

5 דרכים ללמוד לבשל
02/01/13 | תחביבים
בשנות אלפיים פחות ופחות צעירים יודעים לבשל אוכל ביתי ומעדיפים לאכול ג'אנק פוד בבית ו/או אוכל חצי ביתי בחוץ. זאת למרות שעל פי כל הדעות, אין כמו ארוחה טעימה ומזינה המורכבת ממנות מגוונות ומרכיבים בריאים. בפוסט זה אמליץ לכם על 5 דרכים נחמדות להיכנס לעולם הגסטרונומיה ולקבל את כל הכלים הדרושים לטבח המתחיל.

איך אפשר לפנק אורחים מחו''ל?
15/07/12 | אטרקציות
לפניכם מספר רעיונות לטיולים ואטרקציות ביחד עם התיירים מחו"ל שיעשו עליהם רושם ויעניקו להם המון רגעי אושר.

צחוק וחיי זוגיות מאושרים
צחוק הוא כלי חיוני ליצירת מערכת יחסים בריאה, מהנה ומאושרת. בזמן שאנו צוחקים, גופנו מפריש כימיקלים שונים הגורמים להרגשת אופוריה, ביטחון וחופש.

איזה אטרקציה תהפוך מסיבת רווקות לאיכותית ובלתי נשכחת?
ארגון מסיבת רווקות היא משימה לא פשוטה. על מנת להפיק ערב מוצלח ובלתי נשכח, נדרש לדאוג להמון סידורים לרבות מקום לאירוע, הזמנת המשתתפות ובחירת אטרקציות אשר יהפכו את המסיבה לשמחה, מגבשת ומפנקת. לפניכן מספר רעיונות נחמדים להפעלות לחגיגה מיוחדת, כיפית ומגבשת.

חוות סוסים - תיירות
23/04/12 | אטרקציות
בישראל יש מעל מאה חוות סוסים המציעות מגוון שירותים לרבות רכיבה על סוסים למשפחות, רכיבה רומנטית, רכיבה לילדים, ארגון ימי גיבוש, ימי כייף למשפחות ועוד.

4 דרכים להוריד את רמות הסוכר בדם באופן טבעי
לפי מחקרים שמתפרסים בארצות הברית, ישנם כ-26 מיליון אמריקאים שחולים במחלת הסכרת.
במאמר זה נציג 4 דרכים טבעיות, שייסעו לכם להוריד את רמות הסוכר בדם ולמנוע תחלואה בסכרת.


אביזרי מין – תחליף לדבר האמיתי?
היום, להיות רווקים במשך תקופה ארוכה ? זה כבר לא גנאי.
אבל גם אם אין זוגיות, הדחף המיני נותר בעינו. האם קיים תחליף אמיתי ל"דבר האמיתי"? האם אפשר ליהנות מחיי מין נעימים גם כשאין לצדכם בן או בת זוג?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI