דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח רכב למאזדה
ביטוח רכב למאזדה
אבי 25/04/12 |  צפיות: 2573

מאזדה היפנית זוכה להצלחה ופופולריות רבה בישראל וניתן לראות רבים מדגמי החברה המיוצרים נעים על כבישי ישראל. אמינות הרכב וביצועיו וכן מחירים יחסית נוחים תורמים לפופולריות ולבחירה מאזדה כרכב מועדף. משנת 1992 מיובאת מאזדה לישראל על ידי חברת דלק מערכות רכב ודגמי מאזדה נמכרים היטב הן לשוק הפרטי והן בקרב חברות הליסינג וחברות השכרת הרכב. ביטוח מאזדה כמו ביטוח חובה, ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' מושפעים ממחירי הרכב, עלות חלפים ופופולריות הרכב לכן נהוג לחשב מחירי ביטוח רכב למאזדה נוחים. בעל רכב מסוג מאזדה יכול לפנות למספר חברות ביטוח באופן ישיר או לבצע סקר מחירים באמצעות אתרים באינטרנט המיועדים לכך, ולבחון את החלופות השונות בין חברות הביטוח מבחינת הרכב הפוליסה ועלותה.

ביטוח מאזדה

חברת פורד האמריקאית היא בעלת שליטה של 33% בחברת מאזדה וישנם מספר דגמים דומים בשתי החברות. תחת שליטת פורד ששיקמה את החברה ממצב כלכלי קשה בסוף שנות הששים החלה מאזדה לייצר דגמים חדשים שזכו להצלחה מסחררת בשווקי העולם ובהמשך גם בישראל. מאזדה תפסה את המקום הראשון במכירות רכב בישראל לאורך שנות ה-90 ולאחריהן. אמינות הרכב, עלות, ויתרונות נוספים גרמו לחברות השכרה וחברות ליסינג לבחור במאזדה כרכב מועדף ולכן ניתן לראות ציי רכב רבים הכוללים מאזדות. היקף המכירות הרחב מביא לכך שחברות הביטוח יוצרות ביטוח מאזדה מותאם אישית וכך ניתן לרכוש ביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף במחירים יחסית נוחים.

דגמי מאזדה החדשים

בין הדגמים הראשונים של מאזדה בישראל ניתן למצוא את דגמי: 323, 626, 121 ודגם הספורט 3MX. כיום משווק היבואן בישראל את הסדרות  2, 3, 5 ו 6 ואת הדגם הספורטיבי מאזדה 5- MX. רכבי מאזדה אמינים ולמעט טיפולים שוטפים אינם מבקרים במוסכים. חווית הנסיעה והנהיגה במאזדה נוחה ונעימה. הדגמים המפוארים מאובזרים היטב ולכן לעתים יש תוספת מחיר לעלות ביטוח מאזדה. ביטוח רכב מסוג מאזדה כולל את סעיפים נדרשים על מנת לספק לבעל הרכב ולנהגים ברכב ביטוח מלא שיכסה ויפצה בכל מקרה לפי תנאי הפוליסה. פוליסת ביטוח מקיף תכלול פיצוי בגין פגעי מזג אויר כמו שטפון, סופות, הצפות מים, התפרצות הר געש, רעידת אדמה ועוד, וביטוח מקיף יכסה מקרים של ניסיונות גניבה או פריצה. ביטוח רכב מקיף למאזדה יכלול גם סעיפי פיצוי זיכוי כנגד פגיעות ונזקים בתאונות, גניבת הרכב וכד'.

השוואת עלויות ביטוח רכב

חברות הביטוח מתאימות ביטוח מאזדה אישי לבעלי רכב מסוג מאזדה. הביטוח כולל ביטוח חובה המחויב על פי חוק ורכישת ביטוח משלים כמו צד ג' או ביטוח מקיף. חברות רבות יוצאות במבצעים עבור רכבי מאזדה וכדאי לעקוב אחרי פרסומים או לפנות לחברות הביטוח באינטרנט או בטלפון ולבקש הצעת מחיר עבור ביטוח רכב מאזדה. חשוב לבדוק את החלופות השונות שחברות הביטוח מציעות ולבדוק מהם דמי ההשתתפות העצמית וסעיפי הפוליסה השונים בין החברות וכמובן לבחון את המחירים השונים. עלות ביטוח חובה וביטוח מקיף שונה בין החברות אך אין לקבוע איזה חברה תבטח רק על פי מחיר הפוליסה אלא להתאים אישית את הביטוח לצורכי בעל הרכב והנהגים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI