דף הבית ביטוח ביטוח רכב למה חשוב לבצע השוואת ביטוח חובה
למה חשוב לבצע השוואת ביטוח חובה
אבי 06/05/12 |  צפיות: 2537

מהותו של ביטוח חובה

ביטוח חובה כשמו כן הוא, נדרש מטעם החוק, וכל בעל רכב חייב לרכוש ביטוח רכב זה. ביטוח חובה נועד לכסות הוצאות בגין תאונות דרכים שגרמו נזק לגוף האדם המעורב בתאונה. הביטוח מבטיח החלמה תקינה מהתאונה וכולל פיצויים כספיים בגין הוצאות אשפוז וניתוחים, שיקום ותרופות שונות, ולמעשה כל נזק פיזי, נפשי או שכלי שנגרם לאדם.

ביטוח חובה מכסה הן את נהג הרכב והן את הנוסעים בו, הולכי רגל המעורבים בתאונה ואף אם עמד הרכב  בעת שנפגעו. החל מפתיחת ענף ביטוח הרכב לתחרות, מחירי הביטוח בחברות ביטוח רכב שונות הוזילו את מחיריהן במידה משמעותית, על מנת להציע מחירים אטרקטיביים. כך שבעבר, הפרמיה עבור ביטוח רכב הייתה קבועה, אך עם השנים האחרונות, בהן התרבו חברות הביטוח המציעות מחירים שונים וסוגי ביטוח שונים, הבירור בנוגע למחיר המשתלם הוא חלקו של הצרכן.

נתונים המשפיעים על מחירי ביטוח חובה

השוואת ביטוח חובה הינה פעולה מתבקשת בתקופה בה ההצעות האטרקטיביות מתחדשות חדשות לבקרים, כאשר כל הצעת ביטוח חובה מכילה סעיפים שונים וייחודיים בפני עצמם, המקשים על ההשוואה בין סוגי ביטוח החובה השונים. לרב, גובה הפיצוי נקבע על ידי החברה המבטחת, על פי נתונים הנמסרים על ידי הנהג, כגון: גיל הנהג ותקופת הוותק שלו בנהיגה, סוג הרכב ושנת הייצור שלו, ועוד.

בבואנו לבצע השוואת ביטוח חובה, רצוי לבקש הצעות כתובות מהחברות השונות, תוך שקלול הנתונים הבאים: ככל שגילו של הנהג צעיר יותר, כך יעלה מחירו של ביטוח רכב, וכמו כן וותק בנהיגה יוריד את מחיר הביטוח. נהג אשר היה מעורב בתאונות דרכים מרובות ייאלץ לשלם יותר, וכן נהג שהורשע בגין עבירות תנועה כגון חציית אור אדום או נהיגה ללא רישיון וכיו"ב.

יש לקחת בחשבון בעת ביצוע השוואת ביטוח רכב כי חברות מסוימות נוהגות להעניק הנחה לנשים, מאחר וסטטיסטיקות מראות כי נשים נוטות פחות להיקלע לתאונות דרכים. גורמים נוספים אשר ישפיעו על מחירו של ביטוח חובה הינם הימצאותן של כריות אוויר ברכב, שיפחיתו את הנזק בעת פגיעה, וכמו כן את גובה הפיצויים המתבקשים. נפח מנוע גדול של הרכב יוריד את מחיר הביטוח מאחר והסיכוי לפגיעות גוף ברכב זה קטנות.

מגוון אופציות לביצוע השוואת ביטוח חובה


כיום ישנם אתרי אינטרנט רבים המציעים אפשרויות מקוונות בשביל השוואת ביטוח חובה על ידי הקלקה בלבד, המאפשרת הזנת נתונים רבים וקבלת מידע מפורט אודות הביטוחים השונים המוצעים על ידי חברות ביטוח רכב מסוגים שונים כגון חברות ביטוח ישיר, או חברות מסורתיות המציעות שירותי ביטוח חובה באמצעות סוכני ביטוח. השוואת ביטוח חובה על המחירים השונים ותכולתם, מבטיחה כי ההצעה שתיבחר הינה המשתלמת ביותר עבור הנהג, וכמובן זו המתאימה ביותר לצרכיו.

רצוי לבצע השוואת ביטוח חובה בטרם מועד פקיעת הביטוח, כדי לאפשר קבלת החלטה שקולה וריאלית. ההשוואה המוקדמת חוסכת בזמן והתרוצצויות שונות, כאשר חברות הביטוח עצמן יצרו קשר עם הנהג לפי בקשתו.

ניתן אף לקבל תמונה רחבה יותר על ידי השוואת ביטוח חובה במחשבון של משרד האוצר. מחשבון זה ואחרים המצויים ברחבי הרשת, חוסכים זמן וטרחה, מבטיחים כי ההצעות מגיעות מגורמים אמינים ומקצועיים, ומאפשרים יצירת קשר בזמן הנח ללקוח, אף לא בשעות העבודה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI