דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח רכב
השוואת ביטוח רכב
שירה דן 13/05/12 |  צפיות: 3536

אצל ישראלים רבים יש הוצאות לא מעטות בכל שבוע, החיים בישראל של שנות האלפיים יקרים מעל ההיגיון אבל, יש דברים שאנחנו לא מסוגלים לוותר עליהם- ביטוח רכב או דירה למשל. לא רוצים נדנודי שינה בלילה? תעשו ביטוח רק בחברות טובות.

כמעט כל שנה מחירי הביטוח עולים ועולים אבל עם קצת עזרה אפשר לחסוך, צריכים לבטח את הרכב {שוב}? רוצים למצוא חברות ביטוח רכב? הכנו עבורכם המלצות ודגשים על ביטוח רכב או דירה, היכן משווים מחירים ואיך למצוא ביטוח רכב השוואת מחירים.

חייבים לחדש את הביטוח? אל תדחו את רוע הגזרה מומלץ לחפש הצעות מחיר כחודש לפני לפני שמסתיים הביטוח. אם תתחילו מוקדם יותר תוכלו לחפש יותר הצעות להשוות ולחסוך.

איפה כדאי לעשות את הביטוח? בקשו הצעות מחיר ישירות מחברות גדולות וגם מסוכני ביטוח. לעתים מתגלים פערים גדולים מה שמאפשר לכם חיסכון ניכר במחיר וכמובן שיש גם אבל, בדקו את האותיות הקטנות.

על הפרטים הקטנים- יש עוד כמה דברים שיכולים להוזיל את המחיר ב- עד עשרות שקלים בחודש לדוגמה: האם הרכב נוסע בשבת? האם יש אזעקה או קודן? אתם תהיו צריכים גם ביטוח לגרירה? ויש עוד סעיפים שיכולים לחסוך כסף ולכן כדאי לשקול האם אתם זקוקים להם.

כדאי לכם שכל הביטוחים שלכם לא יהיו בכמה חברות, למשל: ביטוח למבנה ביטוח לאופנוע או רכב ביטוח נסיעות וביטוחים נוספים. יותר קל לנהל את הכל שהכל מרוכז במקום אחד ואגב, זה גם יכול לחוסך לכם כסף.

נסו לבדוק עם אנשים הקרובים אליכם, אולי תגלו שלהם גם יש מכונית כמו שלכם? אולי יש להם המלצה על סוכני ביטוח? לא בטוח מה אכפת לכם לנסות?. אנו חיים במדינה קטנה וכל אחד מכיר מישהו שיכול לארגן הנחה.

יש הרבה אנשים שמתלבטים איזה פוליסה כדאי לעשות, האם רק חובה או צד ג? רכב חלופי ושמשות? בעיקרון לעשות פוליסה מקיפה, בביטוח של המכונית וגם בביטוח שיניים או בריאות או כל סוג אחר של ביטוח.

ועצה לסיום: מאוד חשוב לבדוק מחירים, לשים לב מה מציעים לכם בכל חברה לעשות ביטוח מקיף והכי חשוב- לנסוע לאט! מי שבודק מרוויח.

רוצים השוואת ביטוח רכב? נשמח לעמוד לרשותכם, בואו ליהנות ממידע רב ולשמוע על הנחות בקליק. בלחיצה עם הלינק הבא תוכלו לקבל מבצעים עוד היום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דן

אם את צריכים חשמלאי ואם אתם רוצים בעלי מקצוע וגם הובלות סטודנטים תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שירה דן
 
קונים פרגולה חשמלית
13/05/12 | גינון
פרקט למקרה שתצטרכו לתקן כי אם לא תשמרו תתקשו למצוא דוגמאות זהות בעתיד.

שאיבת שומן בהרדמה מקומית
שעבר בעבר ניתוח אף. בשבוע לאחר הניתוח על-מנת לצמצם מעט נפחיות מצטברת, מומלץ מאד להגביה את הראש כאשר ישנים ולמנוע בצקת בחלקו של האף.

רוצים למצוא רשתות יונים?
13/05/12 | שיפוצים
שהוא לא מדביר את היונים - הדברה, כמו ריסוס, היא פתרון מיותר, לא יעיל שהבוחרים בו עוברים על החוק.

מחפשים ריצוף וחיפוי?
13/05/12 | שיפוצים
מעובד או נירוסטה. עם כל כך הרבה אופציות, מה הפלא שיש לנו הרבה שאלות, שביניהן כיצד ניתן למצוא ריצוף חוץ, ואילו חומרים עמידים יותר בטווח הארוך?

מחפשים קבלני שיפוצים?
13/05/12 | שיפוצים
אתכם במידה ויתעוררו בעיות, כמו שינויים בתעריף העבודה, אי עמידה בלו''ז, או ליקויים בשיפוץ.

מילוי קמטי הבעה
המחירים, ניתוח הוא עדיין ניתוח לכן בכל החלטה עליכם לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה.

השתלת שיניים מחירים
וגם על סיכונים. לרוב טיפולי שיניים נחשבים בטוחים אבל גם בטיפולים שכאלה יכולות להיגרם בעיות.

הכל על הובלות
13/05/12 | שיפוצים
לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תקלו על המובילים בסידור הקרטונים ברחבי הבית וגם המון בלאגן בזמן הפריקה.

השוואת ביטוח רכב
13/05/12 | ביטוח רכב
למצוא חברות ביטוח רכב? הכנו עבורכם המלצות ודגשים על ביטוח רכב או דירה, היכן משווים מחירים ואיך למצוא ביטוח רכב השוואת מחירים.

מקלחון זכוכית שיפוצים בבית
13/05/12 | שיפוצים
מחנויות לחומרי בניין ויחד עם כלי עבודה מתאימים ומעט זמן פנוי, אתם יכולים לשפץ לבד, רק חשוב לשמור על בטיחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI