דף הבית ביטוח ביטוח רכב רוצים ביטוח רכב מקיף?
רוצים ביטוח רכב מקיף?
גלית רובני 16/05/12 |  צפיות: 2671

כמעט לכל אחד יש הוצאות לא מעטות בכל שנה, החיים בארץ יקרים יותר ממדינות מובילים במערב ולמרות הכל, יש דברים שאנחנו חייבים- ביטוח למשל. לא רוצים נדנודי שינה בלילה? קבלו הצעות מחיר רק בחברה אמינה.

בכל שנה אנחנו מבינים ששוב יש עליית מחירים אבל אפשר למצוא גם פתרונות, רוצים לבטח את הבית? מחפשים ביטוח מקיף? הכנו עבורכם טיפים חשובים על מחירי הביטוח בארץ, איך משווים עלויות ואיך להשיג ביטוח מקיף השוואה בצורה נכונה?.

הביטוח עומד להסתיים? מיותר לחכות לרגע האחרון מומלץ להשוות מחירים כחודש לפני לפני מועד סיום הביטוח. אם תעשו זאת מוקדם יותר תוכלו לבדוק מספר חברות ולכך להשוות ולחסוך.

איפה אתם צריכים לעשות את הביטוח? אספו כמה הצעות מחיר מהחברות הגדולות וגם אצל סוכנים. ברוב המקרים תגלו פערי מחיר גדולים מאוד מה שנותן לכם הנחה משמעותית במחיר אבל, שימו לב אם יש הבדלים בין הפוליסות.

הפרטים הקטנים- יש עוד כמה דברים שיחסכו לכם עד עשרות שקלים בחודש למשל: האם יש לכם עבר נקי מתאונות? האם יש אזעקה או קודן? האם יש לכם צורך ב רכב חלופי במקרה של תאונה? שינוי כזה או אחר עולה כסף ולכן כדאי לחשוב האם אתם צריכים אותם.

מאוד מומלץ שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו בחברה אחת, למשל: ביטוח משכנתא ביטוח לרכבים ביטוח נסיעות או בריאות וביטוחים שונים ונוספים. הרבה יותר נוח שהכל נמצא תחת אדם אחד אגב, יכול לחוסך לכם כסף.

נסו לבדוק עם מכרים וחברים, אולי תגלו שלהם גם יש מכונית דומה לשלכם? אולי הם מכירים סוכן טוב? אולי כן ואולי לא אבל לא עולה כסף לנסות. אנחנו גרים במדינה קטנה ותמיד אפשר למצוא מישהו שיכול לסדר מחיר.

הרבה אנשים שואלים איזה ביטוח לעשות, האם רק חובה או צד ג? מה עם שמשות? תמיד טוב ללכת על פוליסת מקיף, בביטוח המכונית וגם בביטוח לדירה או ביטוחים אחרים.

ונסכם: אל תשכחו לבקש כמה הצעות מחיר, לבדוק מספר פוליסות ביטוח לבחור סוכנים מורשים ולנהוג בזהירות! מי שמתאמץ חוסך.

רוצים ביטוח רכב מקיף? כל הפתרונות כאן, בואו לקרוא טיפים חשובים ולשמוע על הנחות בקליק. באתר שלנו תוכלו ליהנות ממחירים נהדרים כבר היום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI