דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוץ של מעקות ומדרגות
שיפוץ של מעקות ומדרגות
גלית רובני 17/05/12 |  צפיות: 2673

הקיץ בפתח ואתם רוצים לחדש את הבית? אם אתם מעוניינים לשפר את מראה הדירה או הבית וגם להשביח את ערכו של הבית בשוק, שיפוצים בבית הם מה שמתאים לכם. אבל, ויש כזה מומלץ להגיע אל השיפוץ לאחר בדיקה של התחום בכדי להימנע מסיבוכים בזמן השיפוץ.

כל שיפוץ עולה הון עתק לכן, אם תתארגנו באופן מסודר תוכלו לשפץ במחיר נמוך. איפה קונים מעקות עץ? כיצד להתקין מעקות ברזל? פה ניתן למצוא מידע אמין ומועיל למציאת בעלי מקצוע בתחום ועוד.

מתחילים בשיפוץ? אתם צריכים לשקול מספר דברים:

כמה זה צריך לעלות? קודם כל, חשוב לבדוק מהו התקציב העומד לרשותכם, לאחר ההחלטה כדאי להחליט על תאריך השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים בדירה שעוברת שדרוג עלול להיות מתיש ולא נוח ובעקבות כך יש לקחת את הנושא בחשבון.

דרך מצוינת למציאת בעלי מקצוע היא בעזרת המלצות של חברים או בני משפחה, חוות דעת ממכרים הן החשובות ביותר. גם אם לא וגם אם כן חפשו גם חוות דעת על הקבלנים באתרי אינטרנט מתאימים. צריך לדעת שלא כל בעל מקצוע מבין בעבודות גבס או צביעה ולכן אתם צריכים למצוא את השיפוצניק הטוב, האמין והמנוסה ביותר בתחומו.

אם נתנו לכם המלצה על איש מקצוע קבעו עמו התייעצות בלתי מחייבת, הציגו את הבית ובקשו גם הצעה מפורטת ולוח זמנים לסיום העבודות. חשוב מאד לבקש עד שלוש הצעות מחיר לפחות, אם יש לכם זמן פנוי לכך, תוכלו לחסוך את חלק הארי מהמחיר.

חושבים להתקדם? חשוב לעגן את הכל בחוזה מפורט שבו יהיו סעיפים , מתיחה של הלו''ז וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה מטרתו לשמור עליכם למקרה של חילוקי דעות עם השיפוצניק.

אם מדובר על תיקון פשוט, תוכלו לקנות את כל החומרים הדרושים לכם מחנויות לבניין ועם הכלים הנכונים וקצת זמן פנוי, אתם מסוגלים לשפץ לבד, רק חשוב לשמור על בטיחות.

שיפוץ של מעקות ומדרגות יכול להיות כאב ראש ארוך אולם בסוף זה יכול להיות משתלם לכן, אם תעשו את ההכנות באופן מסודר, תשוו עלויות, תקבלו החלטות נכונות ותמצאו ספקים טובים, תוך זמן לא רב תוכלו להנות מחיים בבית משופץ ומשודרג. שיפוץ נעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI