דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות דן: מלון ממילא מול מצודת דוד מול מלון דן ירושלים
השוואת מלונות דן: מלון ממילא מול מצודת דוד מול מלון דן ירושלים
אבי 22/05/12 |  צפיות: 2750

העיר ירושלים מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים מהארץ ומחו"ל הודות לאופייה המיוחד ולאתריה הקדושים והעתיקים. המגוון הרחב של מלונות בעיר ירושלים מאפשר לתיירים אפשרות בחירה של מלונות על פי צרכיהם, תקציביהם ומסלול הטיול המתוכנן. מבין המלונות העונים לקטגוריית מלונות יוקרה בולטים במיוחד מלון ממילא, מלון מצודת דוד ומלון דן ירושלים הממוקמים באזורים התיירותיים והמעניינים בעיר ומאפשרים גישה לאתרי התיירות הפופולאריים של העיר.

סגנון האירוח

מלון ממילא בירושלים מציע אירוח באווירה יוקרתית בשילוב של לייף סטייל ומורשת. מיקום בית המלון בקרבת שדרות ממילא המפורסמות ומול הנוף של חומות העיר העתיקה של ירושלים מעניקים לאורחי המלון חוויה מודרנית לצד עתיקה. מלון נוסף הממוקם בסמוך לשרות ממילא המיוחדות הוא מלון מצודת דוד. גם בית המלון מצודת דוד מציע נוף עוצר נשימה אל חומות העיר העתיקה ומגדל דוד המפורסם.

לעומת מלונות מצודת דוד ומלון ממילא, מלון דן ירושלים מציע מיקום המרוחק מעט מהעיר למי שמעוניין להתרחק מההמולה של העיר ומרכזי הקניות. מלון דן ירושלים הממוקם על מדרונות הר הצופים מציע שילוב של נוף אל גבעות מדבר יהודה וסביבה רגועה בסמוך למתחם האוניברסיטה העברית.

שירותים לאורחים

שלושת המלונות היוקרתיים המוצגים בסקירה זו מציעים מגוון רחב של שירותים ומתקנים לרווחת האורחים במלון. מלון ממילא בירושלים מציע לאורחיו חדרים מעוצבים וחדשים או סוויטות למי שמעוניין בסוג אירוח בסוויטה. בנוסף, מתחם בית המלון מציע מגוון של מסעדות וברים בקרבת מקום המציעים שירותי אירוח אקסקלוסיביים וחווייתיים במיוחד לאורחי המלון. מלון מצודת דוד היוקרתי, גם הוא מציע מגוון רחב של חדרים מעוצבים וסוויטות לבחירת האורחים.

בנוסף, מציע בית המלון מסעדת שף המגישה מבחר רחב של מאכלי גורמה העשויים מחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר. מלון דן ירושלים, מציע לאורחי המלון מגוון של מסעדות וברים בתוך מתחם המלון ובנוסף מתחם ספא וחדר כושר מאובזרים ומתקדמים. שלושת בתי המלון היוקרתיים מציעים בנוסף לאירוח בבית המלון גם מתחמים לעריכת אירועים וכנסים.

חבילות ואטרקציות

בנוסף לאירוח בבית המלון, רבים מהאורחים המבקשים להתארח באחד מבתי המלון בארץ מעוניינים לשלב את האירוח בבית המלון יחד עם חבילה מעולם התרבות, המוזיקה, חבילות ספא וכדומה. מלון ממילא מציע חבילות תרבות שונות המתקיימות בבית המלון מעת לעת. אחת הדוגמאות לחבילות תרבות היא חבילת סוף שבוע בסימן תרבותי במלון ממילא המציעה הופעות תיאטרון ומוזיקה. על מנת לברר את החבילות הזמינות במלון ממילא יש ליצור קשר עם צוות המלון או לבדוק את הפרסומים השונים באתר המלון.

גם מלון דן ירושלים מציע ערך מוסך לאורחיו על ידי כרטיסי כניסה לפסטיבלים ואטרקציות שונות המתקיימות בעיר ירושלים. לדוגמא, כניסה ומידע אודות פסטיבל הקרח שהתקיים בעיר ירושלים וכניסה ומידע לאתר מיני ישראל או לאתר יד ושם הנמצאים בעיר. התיירים הפוקדים את בית המלון יוכלו לקבל מידע אודות האתרים השונים ולרכוש כרטיסים בעזרת צוות בית המלון לכניסה לאתרים השונים.

מלונות היוקרה, ממילא, מצודת דוד ומלון דן ירושלים הממוקמים בחלקים שונים של העיר מציעים מגוון רחב של שירותים, אטרקציות ואפשרויות אירוח לתיירים מהארץ ומהעולם המעוניינים לבקר בעיר המיוחדת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI