דף הבית אימון אישי אימון לקריירה הכנה לראיון עבודה
הכנה לראיון עבודה
sharontal80 12/07/12 |  צפיות: 3661
הכנה לראיון עבודה – למה זה כל כך חשוב?

בין אם אתם מחפשים עבודה חדשה, מבקשים לעשות הסבה מקצועית או פונים לקריירה שנייה, אקט חיפוש העבודה, והזמן שעובר, ברוב המקרים, עד שתצליחו להשיג את המשרה הרצויה לכם, עלול להיות מייגע במיוחד. יתרה על כן, רבים מהמועמדים, בין אם מוכשרים יותר ומוכשרים פחות, מביעים חשש מתהליך ראיונות העבודה ואבחון במרכזי הערכה, בעיקר מכיוון שזהו תהליך ארוך ומורט עצבים במיוחד. ניתן לבטל חלק מהחששות והלחץ בעזרת הכנה לראיון עבודה,שתעלה את הביטחון העצמי שלם ותאפשר לכם להציג ולשווק את עצמכם יתר יעילות וברהיטות.

הכנה ראיון עבודה – הכול מתחיל בתרגול בבית.

במהלך ראיונות העבודה, נוטים המראיינים לשאול את המרואיין, שאלות פתוחות המאפשרות לו להציג את עצמו, וכן מאפשרות למראיין לקבל רושם ראשוני למידת התאמתו של המועמד לתפקיד, מידת התרומה שיוכל המועמד להעניק לארגון, באם יועסק, הערכת כישוריו האישיים של המועמד, יחסי האנוש והתקשורת הבין אישית שלו. שאלות פתוחות אלו, מעמידות את המועמד במצבים מביכים לעיתים, מכיוון שהשאלות מצריכות ממנו התארגנות מחשבה מהירה ותשובה רהוטה המוצגת בביטחון, למען ישאיר את הרושם האידיאלי על המראיין. תרגול מתמשך של השאלות והתשובות האלו בתהליך הכנה לראיון עבודה, יעניק למועמד יתרון על חבריו, יעלה את רמת הביטחון העצמי שלו, ויאפשר לו לענות ולשווק את עצמו בבהירות ורהיטות.

הכנה לראיון עבודה – פנייה לאימון קריירה.

אימון קריירה, הינה שיטת אימון המכינה את המועמד בדרכו לחיפוש עבודה, והיא רלוונטית למגוון רחב של אנשים, בין אם הם רוצים לפנות להסבה מקצועית, קוצים לבחור מקצוע לעסוק בו, או לא בטוחים האם הם נמצאים בתחום העיסוק המתאים להם ביותר. אימון קריירה, מעניק למועמד, ליווי מלא, מרגע בחירת המקצוע הרצוי לו, תוך התחשבות בתכונותיו, יכולותיו, רצונותיו ושאיפותיו של המועמד, ועד לתהליך הכנה לראיון עבודה וקבלת המשרה הנחשקת. אימון קריירה, מבטיח למועמד, שיקבל את כל הידע והכלים על מנת לנצל את כישוריו, להבליט את התכונות החיוביות שלו והיכולות החיוביות שלו, בצורה כזאת, שתעשה רושם מיוחד על המראיין, על מנת שיזכה במשרה שהוא חפץ בה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sharontal80


 


מאמרים נוספים מאת sharontal80
 
שיזוף בהתזה - מהיר, יעיל ונגיש במיוחד
הקיץ הישראלי אולי נראה נצחי, אך גם הוא מתפוגג, וכמו בכל שנה, הסתיו והחורף מגיעים, ועימם השיזוף שלנו הולך ונעלם, ומפנה את מקומו לעור החיוור והמראה הפחות חיוני והפחות חי ויפה.

אלמנטים חשובים של עיצוב המשרד
28/07/15 | נדל"ן
השאלה הראשונה היא מי אתם ואיזה משרד יש לכם: האם זה משרד של עסק בתחום התחבורה? או אולי בתחום הסטארט אפ?

פופאפ למגוון רב של אירועי קידום מכירות
יחידות פופאפ איכותיות מצטיינות בקומפקטיות רבה – המיכל שבו נארזת המערכת משמש לכם כשולחן תצוגה וגם הוא מעוצב בצבע ובאיכות גבוהה.

עיצוב לוגו כמסר לעולם
כדי לעצב לוגו לחברה יש צורך בהרבה יותר מאשר כישרון גרפי. עיצוב לוגו דורש הרבה יותר מאשר מחשבה וכישרון. הוא מצריך חוש מיוחד המסוגל לבטא את הרעיון העומד בבסיסו של הארגון בסמל אחד פשוט

שיפוצים בתל אביב – להוריד קירות במחשבה
24/04/14 | שיפוצים
אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב כדי לשדרג את הבית שלכם, כדאי לדעת כי יש מגוון גדול של דברים שכדאי לחשוב עליהם בתחום זה.

אופניים חשמליות מחיר
מחירן של אופניים חשמליות אינו הפרמטר היחיד שעליכם לבדוק בנקודות הרכישה. על מנת לבחון את טיב האופניים, מומלץ לקחת אותן לנסיעת מבחן.

טיפול בפיגמנטציה להעלמת כתמים
טיפול בפיגמנטציה יכול פעמים רבות להעלים באופן מושלם את אותם הכתמים, וחשוב לדעת שיש היום לא מעט סוגים של טיפולים שנועדו להתמודד עם פיגמנטציה ברמות השונות שלה

אדריכלות ועיצוב פנים- כיצד לבחור משרד מקצועי?
17/04/14 | נדל"ן
מצאתם מגרש לבנות עליו בית חדש? מעצבים או משפצים את הדירה הישנה? אתם וודאי מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים לעבוד איתו בדרך אל מימוש היעדים שלכם.

האם יש ברשותכם מצלמות אבטחה לבית?
בעזרת מצלמות אבטחה לבית מסוג זה נוכל לעצור התנהגות בזויה של אדם מסוים בביתנו ולמנוע מצב חוזר זה בעתיד.

גיטרות חשמליות - איכות צליל שלא הכרתם!
23/03/14 | מוסיקה
יתרונן הבולט של גיטרות חשמליות הוא המגבר שניתן להרכיב אליהן. המגבר מאפשר להנמיך רעשי רקע הנובעים מהנגינה ולספק איכות צליל נקיה יותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI