דף הבית בניין ואחזקה בית חכם לקנות מכשיר אינטרקום
לקנות מכשיר אינטרקום
דניאל רמות 25/07/12 |  צפיות: 2940

מה לא נעשה כדי לחוש בטוח? הפיתרון לחיים טובים מגיע כפי שכבר ידוע לכולנו בעת בו אנו שלווים ורגועים בחיינו. אנו מציירים בקלות בקלות תמונה אופטימית שהמציאות והחיים קלים ויפים, אך יכולים לגלות כי המציאות היא בעצם אחרת. במיוחד היום, כשאנו שומעים על הפשע והאלימות סביב ואף יתרה מזאת שומעים אף מקרובנו שמספרים לנו שפרצו להם לבית. מומלץ לא להקל ראש ולהתכונן מראש בהגנתנו על עצמנו. זה הוא הרגע שנתנהל באופן שלו וברוגע..

כשנתקין מערכת אבטחה נרגיש בראש ובראשונה מוגנים. כך נוכל להתנהל בתחושת ביטחון ביום יום שלנו. המערכת תגלה אם ישנו פורץ בבית או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח ישיר לנייד. ואם מדובר בעסק שלנו נוכל לקבל קודים שונים לעובדים וכך נגלה בקלות מי נכנס ומי יצא לפי הקוד..

אחת הדרכים להרגיש ביטחון היא להתקין אינטרקום מצלמה בביתנו, בעסק שלנו ברכב או בקטנוע . היות עולם האבטחה התפתח מאד לאחרונה. המלצתנו החמה להגן על עצמנו באמצעות התקנת אינטרקום אפילו אם אנחנו מתגוררים בבית דירות או בבית פרטי..

שילוב מוצלח הוא התקנה של אינטרקום ומצלמה וכך נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ונקבע למי נפתח את הדלת ולמי לא נפתח. אנו יודעים שברגע שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא יעזוב ויחפש ודאי דרך לגנוב בבתים קלים לגניבה..

אז מה נעשה? אין ספק שיש הצעות אינספור כאשר אנו באים לקנות מכשיר אינטרקום ומיגון לבית ולעסק והתחרות עצומה. לפני שנחתום על העסקה, נבצע סקר שוק ונבין את אשר מציעים לנו ואם ההצעה אכן תענה לדרישות שלנו, נבחר בה. יתרה מזאת כדאי שנדע שעשינו צעד נכון. וזאת לאור העובדה שמדובר בבטחוננו ולא ברכישת פריט לבוש או תכשיט..

לאחר שרכשנו לנו את המערכת, כדאי מאד להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וחשוב מכל אמין, זאת בשביל למנוע סיטואציה מבישה בה זמן קצר לאחר ההתקנה, האזעקה חלילה לא תפעל בעת פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיותו. עלינו לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ועל כן ללא ספק עלינו בפירוש להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר לא פחות חשוב הוא לוודא שאכן נטרול האזעקה יהיה באמצעות קוד שנקבל ולא תנוטרל אחרת..

אז זה הזמן להחליט נכון ולחוש הכי מוכנים בעת שנבחר דלתות אינטרקום שתגן עלינו . כי לפני שאנו מבצעים קנייה נבדוק ורק לאחר מכן מחליטים. בואו ונצעד בטוח! שיהיה בהצלחה לכולנו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל רמות

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דניאל רמות
 
להתקין יריעות ביטומניות
12/08/12 | שיפוצים
טובים עם הידיים אפשר לקנות חומרים וחלקים מחנויות לחומרי בניין ויחד עם ציוד מתאים

סגירת מרפסת אלומיניום
12/08/12 | שיפוצים
תיקון פשוט, אתם יכולים לרכוש חומרים וחלקים בצורה עצמאית ועם כלים מתאימים והמון

מידע על אדריכלים
הלקוחות - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה מתאימים, ועד לבחירה של פתרונות

לימודי מנהל עסקים וחשבונאות
מהם בוחרים ללמוד תואר שלא יעסקו בו לעולם. תבדקו האם זה המקצוע הנכון עבורכם, האם יש עבודה בתחום והאם בא לכם בכלל לעסוק בתחום.

מעקה זכוכית למדרגות
09/08/12 | שיפוצים
שינוי בתעריף העבודה, מתיחה של לוח הזמנים ותנאי תשלום. הסכם שכזה יגן

צריכים חלפים למכונות כביסה?
09/08/12 | שיפוצים
מקצוע טוב ישמח מאוד להראות לכם מעבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות לכו לפגישה עם רעיונות מוגדרים לגבי השינוי שאתם רוצים לעשות ובקשו מאנשי המקצוע

חושבים על פרקט קרונו?
09/08/12 | שיפוצים
להיעזר במטלית לחה בלבד ובשום פנים ואופן לא להרטיב אותו, כי הוא סופח נוזלים במהירות ונהרס.

רואה חשבון לניהול העסק
09/08/12 | ניהול
לרישום וטפסים במקום להובלת העסק להצלחה. לעתים הבעיה טמונה בניהול חשבונות

מי מחפש עורך דין עבודה?
במאמץ משותף תחת הכוונה מקצועית אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים.

תואר בכלכלה ומנהל עסקים
עליכם לבצע סקירה גם אל העתיד הכלכלי שלכם. צעירות וצעירים רבים לומדים לתואר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI