דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר שיטות להרחקת יונים
שיטות להרחקת יונים
yossi cohen 13/08/12 |  צפיות: 3419


שיטותשל הרחקת יונים כוללות הרתעות פיזיות, הרתעות חזותיים, מכשירים קוליים,עופות דורסים מאומנים ,כימיקלים, אמצעי מניעה ומחסומים פעילים. יונה היאחיה חכמה המסוגלת להסתגל לסביבה.כאשר מנסים להרחיק יונים בצורה חובבניתהיונה תלמד את השיטות הללו ותחזור לקנן.כמו כן תמיד כדאי להתחיל את הטיפולמוקדם ככל הניתן,כיון שברגע שהיונים כבר מקננות, הם שמרו את המקום בזיכרוןולכן אפילו אם נרחיק אותם בשיטות זמניות הם תמיד יחפשו לחזור.

הרתעותפיזיות ליונים כוללים מוצרים כגון פלדה או פלסטיק דוקרנים, רשתות להרחקתיונים, מערכת בגדר חשמלית, קפיצים , ועוד. דוקרנים או קוצים להרחקתיונים,מטרתם לא לפגוע ביונים אלא למנוע את נחיתת היונים וכך לאלץ אותם לחפשמקום קינון אחר.

שימושיםבכימיקלים על מנת להרחיק יונים כוללים ריסוסים בדומה לריסוסים נגד מזיקיםאחרים. ביישובים רבים יש הגבלות על שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה המיועדיםנגד  יונים.לשיטות אלה יש הצלחה קטנה מאוד בהרחקת יונים.

הרחקתיונים באמצעות מכשירי קול, נמצאים בשימוש נרחב בשטחים פתוחים גדולים אם כיהאפקטיביות   שלהם נמוכה. הצלילים כוללים קריאות מצוקה של יונים או קולותשל עופות דורסים. מקומות בהם נפוצים מכשירים אלה כוללים כרמים, תחנות קרקע,שדות תעופה, ושטחים פתוחים אחרים.

הרחקת יונים בעזרת מכשירי רוח כוללים בלונים , עפיפונים, וטורבינותספינינג.התקנים אלו משקפים את אור השמש ומטרתם להפחיד יונים שהם חדשותבאזור.בדרך כלל יונים יסתגלו במהרה למכשירים אלו.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yossi cohen


 


מאמרים נוספים מאת yossi cohen
 
מיתוג ברשתות חברתיות
איך למתג את העסק ברשתות חברתיות

יתרונות בהרחקת יונים
יתרונות שונים בהרחקת יונים

דלתות פנים כחלק מעיצוב הבית
17/10/12 | ריהוט
איך לבחור דלתות פנים לבית. איך ניתן לעצב דלת פנים אישית. ומה יתרונותם של דלתות פנים לבית.

מדוע יש התחממות יתר במנוע הרכב
05/09/12 | רכב
מדוע מנוע הרכב מתחמם?

האם גורו בשיווק באינטרנט באמת נחוץ לנו
האם מאמן בשיווק באינטרנט יכול לעזור לנו? ולמי הוא מתאים

הרחקת יונים נועדה בשבילכם
אפילו בימינו לא כולם מודעים לאופציית הרחקת יונים, אנשים רבים סובלים מיונים והצרות שהן גורמות מהראש שהן עושות, אל הטינופת והזוהמה שהן מותירות אחריהן ועד המחלות והזיהומים שהן גורמות. הרחקת יונים נועדה על מנת לפתור לנו את הבעיות הללו ובדרך מהירה ויעילה.

שיטות להרחקת יונים
שיטות שונות להרחקת יונים

איך למנוע את גניבת רכב
29/07/12 | רכב
באילו אמצעים צריך לנקוט כדי למנוע את גניבת הרכב?

האמת על קניית רכב משומש זול
האם כדאי לקנות רכב משומש או חדש? האם בכלל כדאי לשכור רכב?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI