דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הרחקת יונים נועדה בשבילכם
הרחקת יונים נועדה בשבילכם
yossi cohen 04/09/12 |  צפיות: 3282

אפילו בימינו לא כולם מודעים לאופציית הרחקת יונים, אנשים רבים סובלים מיונים והצרות שהן גורמות מהראש שהן עושות, אל הטינופת והזוהמה שהן מותירות אחריהן ועד המחלות והזיהומים שהן גורמות. הרחקת יונים נועדה על מנת לפתור לנו את הבעיות הללו ובדרך מהירה ויעילה.

 

אבל כפי שטענתי לא כולם יודעים על האופצייה הזאת וחבל. שכן הרחקת יונים נעשית היום בדרך הומניטרית ולא על ידי הרעלה או גירוש מאסיבי, אלא על ידי הרחקתן נטו. למה הכוונה? ובכן, הרחקת יונים בימינו נעשית על ידי הצבת דוקרנים במקום בו התיישבו היונים. הדוקרנים הללו רק מציקים ומפריעים ליונים לחזור לשבת היכן שהן התחילו לקנן, או מונעות מן היונים לקנן בכלל.

 

הבעיה העיקרית עם היונים היא שמרגע שהן מתיישבות במקום מסויים אזי הן לא עוזבות אותו. מרגע שהן בנו קן, אין מהן סיבה ממשית לעזוב. מבחינתן זה הבית שלהן. רק מה חבל שזה גם הבית שלכם. הרחקת יונים בצורה יעילה, תגרום ליונים להתעופף ממקום מגוריכם וגם לא לשוב. זוהי הרחקת יונים לצמיתות, אבל לא כולם יודעים איך לבצע אותה כלל. לכן יש לפנות לאיש מקצוע אשר יבצע הרחקת יונים בצורה הטובה ביותר ולטווח הארוך ביותר.

 

 

אין שום משמעות לאמצעי הרחקת יונים הנמכרים בחנויות, הם יכולים לפתור את הבעיה אולי רק למשך זמן מאד קצר, אך הבעיה תחזור ותתעורר שוב. על מנת לפתור את הבעיה בצורה שזו לא תחזור ותשנה, עדיף ורצוי לפנות לאיש מקצוע אשר יבצע הרחקת יונים בצורה הטובה והיעילה ביותר. אנשי מקצוע הוכשרו לפתור את הבעיות הללו. ולכן הם אמונים על תחום זה. אל תחששו לפנות לאחד מהם או מיוקר התהליך. שכן היונים הפכו להיות באמת בעיה מסוכנת.

 

הסכנה שהן מהוות נעוצה בטינופת שהן מותירות אחריהן, הלשלשת שלהן, הנוצות הרבות שהן מותירות אחריהן הקנים שהן בונות וכו וכו. לכן אין מה להתעכב עם ההחלטה, בייחוד אם יש לכם בבית ילדים קטנים או אנשים מבוגרים אשר רגישים יותר לטפילים ולחיידקים של היונים ואלו יכולים לגרום להן לנזק בלתי הפיך. ממחלות עור ועד דלקת ריאות ואף דלקת קרום המוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yossi cohen


 


מאמרים נוספים מאת yossi cohen
 
מיתוג ברשתות חברתיות
איך למתג את העסק ברשתות חברתיות

יתרונות בהרחקת יונים
יתרונות שונים בהרחקת יונים

דלתות פנים כחלק מעיצוב הבית
17/10/12 | ריהוט
איך לבחור דלתות פנים לבית. איך ניתן לעצב דלת פנים אישית. ומה יתרונותם של דלתות פנים לבית.

מדוע יש התחממות יתר במנוע הרכב
05/09/12 | רכב
מדוע מנוע הרכב מתחמם?

האם גורו בשיווק באינטרנט באמת נחוץ לנו
האם מאמן בשיווק באינטרנט יכול לעזור לנו? ולמי הוא מתאים

הרחקת יונים נועדה בשבילכם
אפילו בימינו לא כולם מודעים לאופציית הרחקת יונים, אנשים רבים סובלים מיונים והצרות שהן גורמות מהראש שהן עושות, אל הטינופת והזוהמה שהן מותירות אחריהן ועד המחלות והזיהומים שהן גורמות. הרחקת יונים נועדה על מנת לפתור לנו את הבעיות הללו ובדרך מהירה ויעילה.

שיטות להרחקת יונים
שיטות שונות להרחקת יונים

איך למנוע את גניבת רכב
29/07/12 | רכב
באילו אמצעים צריך לנקוט כדי למנוע את גניבת הרכב?

האמת על קניית רכב משומש זול
האם כדאי לקנות רכב משומש או חדש? האם בכלל כדאי לשכור רכב?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI