דף הבית בניין ואחזקה גינון איך לקנות דשא סינטטי לגינה?
איך לקנות דשא סינטטי לגינה?
shimrit 27/08/12 |  צפיות: 2953

דשא סינטטי לגינה

בשנים האחרונות, עם פריחתו של ענף הגינון בישראל זוכה לפריחה גם ענף הדשא הסינטטי. הוא מציע היום לצרכן דשא סינטטי איכותי, פרקטי ומרהיב ביופיו והכי חשוב - במחירים הנגישים לכל כיס ולכל גינה. עד לפני כמה שנים בחנויות אפשר היה למצוא בעיקר דשא סינטטי בעל מראה מלאכותי ופלסטי, לא נעים למגע ולא יעיל בתנאי מזג האוויר הישראלי. היום אין אותו יותר ואת מקומו תפסו משטחי דשא שלא מתפשרים על איכות, מראה ויעילות. ריבוי החברות המייצרות והמשווקות דשא סינטטי לגינה מאפשר לצרכן לקבל את המוצר המתאים ביותר עבורו ובמחיר הגון.

דשא סינטטי לגינה - יתרונות מובהקים

דשא סינטטי לגינה טומן בתוכו יתרונות רבים. אחד מהם הוא כמובן החיסכון הכספי הכרוך בהשקיית גינה בעלת דשא טבעי. במיוחד היום כשמחירי המים זינקו והמחסור במים רק מחריף. יתרון נוסף הוא המראה החיצוני שלו. לעיתים קשה ממבט ראשון להגיד האם זה דשא טבעי או דשא סינטטי. דשא סינטטי נשאר ירוק בכל ימות השנה, שכן כל אחד יכול לבחור לעצמו את גוון הדשא הרצוי. בדשא סינטטי אין צורך לטפל, לטפח, לסדר וכו' - הוא שם ויישאר שם לאורך זמן, בתנאי שרוכשים דשא איכותי.

דשא סינטטי לגינה - רמת המחירים

דשא סינטטי לגינה מגיע בצורות, בסגנונות ובאיכויות שונות. מה שאומר שהמחיר משתנה בהתאם. קודם כל חשוב לדעת שמשטחי הדשא ככל שהם גדולים יותר כך הם יקרים יותר. בנוסף לכך, ככל שהמשטח כבד יותר ובעל מספר סיבים רב יותר כך הוא יקר יותר. גם ככל שאורך הסיבים שלו גבוה יותר כך יעלה גם מחירו. המחירים נעים בין כמה עשרות שקלים למ"ר לכמה מאות שקלים למ"ר. אפשר למצוא גם דשא סינטטי בעל מסנני קרינה UV מה שכמובן מייקר את הדשא.

דשא סינטטי לגינה - מה כולל המחיר

דשא סינטטי הוא לא משהו שצומח לנו בגינה אם משקים אותו. דשא סינטטי לגינה זה משהו שיש להתקינו בצורה מקצועית ויסודית. מכאן, מחירו של דשא סינטטי כולל בתוכו גם את חומרי הגלם עצמם וגם את עבודת ההתקנה. את משטחי הדשא מוכרים לפי מטר רץ ובהתאם לגודל המשטח. בנוסף יש לשלם על המוצרים הנלווים לצורך התקנתו הראשונית, במקרה שבוחרים לבצע את ההתקנה באופן עצמאי. בין מוצרים אלה: אדמת חמרה, מצע שומשומית, יריעות פלריג, סרטי הדבקה, דבק לדשא, תוחם לדשא ועוד. אך אם פונים למתקין מקצועי הוא ידאג למרבית החומרים.

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shimrit

דשא סינטטי

דשא סינטטי לגינה

דשא מוכן



 


מאמרים נוספים מאת shimrit
 
למה כדאי דשא מלאכותי
07/09/12 | גינון
דשא מלאכותי או בשמו הנפוץ יותר דשא סינטטי ,הוא לא רק נראה יפה או איכותי אלא ממש נוח למשחקי ילדים , בטיחותי עבורם וחוסך בהוצאות המים והגינון ...

איך לקנות דשא סינטטי לגינה?
27/08/12 | גינון
מומחים ומעצבי גינות רבים טוענים כי דשא סינטטי לגינה זהו הפתרון הבא לעיצוב גינות הבית ,גינות ציבוריות וגני ילדים. במאמר זה נסקור מעט מיתרונות המוצר .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI