דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים טיפים ברכישת דקים מעץ
טיפים ברכישת דקים מעץ
איילת שחר 30/08/12 |  צפיות: 2231

אוהבים לראות ירוק בעיניים? רוצים לעשות שדרוג? אולי כדאי לכם לרכוש סוככים פרגולות ודקים. המוני בית ישראל שואפים לבית עם גינה קטנה אך לא כולם זוכים לכך, אם אתם ברי מזל מומלץ לנצל את אפשריות בבית שכזה. עם השקעה כספית לא גדולה תוכלו סוף סוף להנות ברכישת דקים מעץ.

כל כמה חודשים אנו משקיעים לא מעט בטיפול בבית ובגינה לפעמים שותלים דשא ולעתים מחליפים וצובעים שוב. חשיבה מקורית ותכנון נכון יעניקו לכם את כל הטוב שבגינה פרטית. כל הטיפים יחד עם עלויות ועוד תוכלו למצוא כאן.

אז מהם המחירים של סוכך חלון? איך להגשים את החלום ולרכוש דקים בצפון? אילו סוגים כדאי לקנות? לפניכם עצות שסייעו לכם.

לפני רכישה של פרגולה חשוב לערוך סקר חומרים, לפני קנייה של מוצרים מעץ חשוב לרכוש עץ מהסוג שהעבירו אותו תהליך של אימפרגנציה. זהו טיפול שמסייע להרחקת חרקים ומזיקים שגורמים להרס העץ גם עם המחיר גבוהה יותר בעתיד זה ישתלם.

בכדי להגן על העץ למספר שנים כדאי 1-2 פעמים בשנה למשוח על הדקים שכבה של שמן איכותי, זה קריטי לשמירה על הדקים ומאריכה את חייו לשנים רבות. שעה של עבודה ויש לכם דק חדש.

את הבדיקות הראשוניות מומלץ לעשות דרך האתרים השונים שם תוכלו לדעת יותר על הסוגי החומר השונים לדוגמאות שונות ולקבל רעיונות. ובאותה הזדמנות חפשו כתבות על חברות להתקנת דקים וסמנו לכם בצד 2-3 כאלה שנראים לכם טובים ובקשו לקבל הצעת מחיר.

במידה ויש לכם רצון לעבוד לבד ניתן לקנות חלקים מרשתות "לבית" ולחסוך לא מעט אם תעשו את העבודה בעצמכם. אבל, שמרו על כללי בטיחות ועבדו רק עם כלים מתאימים.

רוצים לקנות סוככים ופרגולות במחיר מצוין? תבדקו מחירים! לפני קניית מוצר זה או אחר מומלץ לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחיר להתקנה. לפעמים שווה להשקיע קצת יותר בשביל מוצר איכותי שיכול להחזיק לשנים רבות.

רוצים להתחיל? בקשו לראות במו עיניכם תיק של עבודות של בעל המקצוע בשביל שתהיה לכם אפשרות להתרשם ולפני שאתם מוציאים פנקס צ'קים נהלו משא ומתן עיקש ואת כל הסיכומים כתבו בחוזה מסודר כולל זמני הביצוע ואת תנאי התשלום. שיפוץ מוצלח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI