דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כמה יעלו לכם פרגולות ודקים
כמה יעלו לכם פרגולות ודקים
איילת שחר 02/09/12 |  צפיות: 2134

המוני בית ישראל משתוקקים לבית עם חצר אבל לא לכולם זה מתאפשר, אם אתם זכיתם להגיע ליעד מומלץ לנצל את ההזדמנות. עם השקעה לא גדולה תוכלו סוף סוף להשוויץ בהתקנת פרגולה חשמלית.

אנחנו כמעט תמיד משקיעים המון בטיפוח הבית והחצר לפעמים זורעים ועוקרים ולעתים מקלפים ומרפדים. חשיבה נכונה ותכנון מוקדם יעזרו לכם להפיק את הפוטנציאל המלא של בית פרטי. כל המידע יחד עם רעיונות ועוד תוכלו למצוא כאן.

אז כמה יעלה לכם פרגולות ודקים? כיצד לטפח את הגינה ולקנות פרגולה למרפסת ? אילו דקים מומלצים לרכישה? פה תקבלו מספר טיפים שימושיים.

לפני קנייה של פרגולה מעץ ערכו בדיקה מקיפה, הדבר הכי חשוב להזמין עץ מהסוג שהעבירו אותו תהליכי שימור. מדובר על טיפול שמרחיק מזיקים שעלולים לגרום להירקבות של העץ אפילו אם זה עולה יותר זה משתלם בעתיד.

בשביל להגן על העץ לשנים טובות כדאי פעם עד פעמיים בשנה למרוח את הדק קצת חומר שימור מיוחד, זה מסייע לשמירה על הדק ותורמת לאורך חייו לשנים רבות. שעה של עבודה ויהיה לכם דק כמו חדש.

את החיפוש הראשוני אפשר לקיים באינטרנט שם תוכלו להתוודע לחומרים השונים לראות דוגמאות ואפילו לקבל רעיונות. באותה הזדמנות חפשו המלצות על בעלי מקצוע ותסמנו לכם 3-4 חברות מובילות לקבלת הצעת מחיר.

במידה ואתם רוצים לעבוד עם הידיים אתם יכולים לרכוש את כל החומרים הדרושים מחנויות לחומרי בניית הבית ולחסוך לא מעט בעזרת הרכבה עצמית. מה שכן, שמרו על כללי הבטיחות ותשתמשו בציוד מתאים.

רוצים לרכוש דקים במחיר הגיוני? עשו בדיקת מחירים! לפני קניה של מוצר חדש מומלץ מאוד לקבל מספר הצעות מחיר מפורטות כמה שאפשר כולל הובלה והתקנה. אבל... לעתים כדאי לשלם יותר ולקבל חומר איכותי שיישמר לשנים הבאות.

חושבים להתקדם? בקשו גם לראות במו עיניכים דוגמאות של עבודות של אנשי המקצוע כך שתוכלו לקבל רעיונות ולהתרשם ולפני שתשלפו את הצ'קים בקשו הנחה כמו כל ישראלי ואת כל מה שסוכם הכניסו להזמנת העבודה כולל מחיר, לו"ז וכמובן את תנאי התשלום. שיפוץ מוצלח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI