דף הבית בניין ואחזקה ריהוט טיפים על צביעת דירה
טיפים על צביעת דירה
איילת שחר 02/09/12 |  צפיות: 2362

איך לשדרג את מראה הדירה תוך שמירה על תקציב נמוך? בעזרת כמה לוחות גבס אנשי מקצוע טובים וקצת צבע טרי אפשרי להעלות ערך הנכס בשוק הנדל''ן ולגרום לחלל להיות מרחב המגורים המושלם.

בכדי שנוכל לעצב את הבית לפי טעמנו בצורה נעימה ונוחה אנחנו צריכים נותני שירותים שעוסקים שנים בתחום, אם זאת עבודה של צביעת בתים או עבודות כמו צביעת דירה . תכנון מוקדם והכנה הם המפתח לשיפוץ מוצלח. מה אתם רוצים לשפץ? ליקטנו עבורכם כמה עצות שימושיות.

מחדשים עם גבס- רוצים לרענן את הבית או הדירה בהשקעה קטנה ובמהרה? נישות שקועות ועבודות נוספות כמו מדפים מגבס ישדרגו לכם משמעותית את הבית. יצירת נישות גבס בקירות לוקחת כמה ימים ועם מחירים זולים יחסית, כל מבנה ישן יראו בממוצע 10-20 שנה מגילם האמיתי.

עבודות עם גבס לוקחים כיום תפקיד יותר משמעותי בשיפוץ הבית אבל, לא כל המומחים בגבס יודעים להעניק שירות בתחום. בשביל שהבית יראה כמו מיליון דולר אתם צריכים לשכור רק אנשי שירות מובילים ובעלי ניסיון. לא יודעים את מי לבחור? תבקשו לראות גם שתיים או שלוש עבודות של בעל המקצוע.

מה עם עבודות צבע? ולפעמים אנו רוצים לשפץ את ביתכם מבלי להיכנס לתהליך יקר ואף מורכב אך בכל זאת שיראה כמו ארמון מפואר, איך לעשות את זה? עם צביעה!, היום עם הצבעים חדשים הרבים שיש בשוק והשיטות למתן אפקטים מיוחדים תוכלו לקחת כל חדר מגורים משעמם ולגרום לו להיותמושקע ומטופח גם בהשקעה קטנה יחסית.

שאתם רוצים שביתכם ייראה הכי טוב שאפשר אסור לכם להתפתות להצעות מגוחכות, צביעה פנימית של דירה או בית אורכת ממוצע כיום-יומיים והמחירים תלויים בכמות החומרים בנוסף למספר החדרים בבית, ולכן בשביל לגרום לבית להיראות בקלות מושקע וחדש הזמינו רק קבלני צבע שעוסקים בתחום.

בשביל לשדרג את הדירה בהשקעה קטנה ובמהירות צריך לבדוק מחירים, הזמינו כמה בעלי מקצוע ובקשו הצעה מסודרת עם כל האותיות הקטנות. ובנוסף בכדי למנוע מחלוקות אתם צריכים הסכם בו יופיעו כל הפרטים- מחירים לוחות זמנים וגם את תנאי התשלום.

אם נותרו לכם שאלות בנושאי מחיר צביעת דירה אנו מציעים לכם לקבל את כל הפרטים בפורטל שלנו שיפוץ קל ונעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI