דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים עיצוב גינות
עיצוב גינות
שי שי 02/09/12 |  צפיות: 3661

ישנם אנשים שעבורם עיצוב גינות הוא תאורה יפה ומינימלית ומעט ריהוט שעליו יוכלו לשבת בנוח האורחים. אך ישנם אנשים אחרים שהגישה שלכם אחרת לחלוטין – כדי לעצב את הגינה בצורה היפה והפרקטית ביותר, זהו דבר שדורש לא מעט עבודה, השקעה ויצירתיות. אותם אנשים שואפים שהדירה שלהם תהיה ייחודית ומיוחדת, ולא אחת מתוך הרבה גינות שנראות בדיוק אותו הדבר. התהליך איננו מורכב אך דורש חשיבה, לאותם אנשים שרוצים להשקיע, ראשית עליכם לחשוב על חיפוי קירות חוץ אשר בולטים בגינה. חיפוי קירות חוץ יכול להשפיע רבות על העיצוב של הגינה. תוכלו להחליט על סוגים שונים של עיצוב לקירות, לדוגמא: אבנים ירושלמיות, קרמיקה, שיש, עץ, דיקט, ועוד. החיפוי יכול להתבצע על חלק מהקיר, ולא להתפשט לגמרי על כולו.

עיצוב גינות ודגש על ייחודיות

פן נוסף שלא תוכלו למצוא בהרבה גינות הינו קשור לעיצוב עם גבס. נכון שעבודה עם גבס בעלת ביקוש גבוה, אך בתוך הבית ולא מחוץ לו. שיטת העבודה הזו יכולה להוסיף גוון אחר ומיוחד לגינה. בנוסף כדאי לשים דגש על דברים נוספים, כגון: עמודי תאורה, מחסן, גג, פינות קטנות ונישות, ועוד. תוכלו להיעזר בגבס גם בפינות האלו שהוצגו הנ"ל. העיצוב שנעשה בעזרת הגבס הינו יפה ו"נקי", אך מצד שני גם שימושי, משום שאם תעשו נישות או מדפים מעוצבים בגינה, תוכלו להיעזר אותם מדפים ונישות כדי לשים חפצים כאלה או אחרים.

עיצוב גינות במו ידיכם

ישנן המסלעות, שגם בהן צריך לשים דגש ייחודי. ניתן לעצב אותן בעזרת מגוון רחב של טכניקות שונות, כמו להעתיק בצורה טוטאלית את סלעי הטבע, ובנוסף את החידודים, סדקים – שהסלעים המלאכותיים יראו טבעיים ואמתיים כמה שיותר. מי שמוכשר בכל נושא הפיסול ועוד, תוכלו לעצב במו ידיכם את הפסלים והריהוט עצמו לגינה שלכם. כמו גם, לעשות מפלים עם מים, מה שמעביר תחושות של רוגע. תוכלו לעצב איך שתרצו, מה שנותר לכם הוא לבחור. כדאי לכם לקחת רעיונות ולקהל "מוזה" על ידי חיפוש באתרי האינטרנט השונים, תמונות לדוגמא של גינות וחצרות מעוצבות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי שי


 


מאמרים נוספים מאת שי שי
 
השוואת מלונות בירושלים: מלון דן פנורמה מול מלון ממילא ירושלים
30/09/12 | בתי מלון
ירושלים, עיר מטויילת ומתויירת ביותר. אל ירושלים מגיעים ישראלים רבים לביקור בן יום אחד ולנופש בן כמה ימים. לירושלים מגיעים תיירים רבים מכל העולם. בירושלים נערכים בכל שנה כנסים, ימי עיון והשתלמויות רבים בתחומים ובנושאים מגוונים, בהם משתתפים רבים מהארץ ומחו"ל. לכל אלה מוצעים מספר גדול ביותר של מלונות בירושלים אשר פזורים בכל רחבי העיר, מלונות בגדלים שונים, המציעים שירותי אירוח ברמות שונות. מלונות בירושלים מהווים נקודת מוצא לסוגים שונים ואחרים של פעילויות ובילויים בכל פעם.

עיצוב גינות
02/09/12 | שיפוצים
ישנם אנשים שעבורם עיצוב גינות הוא תאורה יפה ומינימלית ומעט ריהוט שעליו יוכלו לשבת בנוח האורחים. אך ישנם אנשים אחרים שהגישה שלכם אחרת לחלוטין – כדי לעצב את הגינה בצורה היפה והפרקטית ביותר, זהו דבר שדורש לא מעט עבודה, השקעה ויצירתיות.

בחירה של מוצרי קרמיקה לבית
02/09/12 | שיפוצים
אין דרך טובה יותר לחדש את המראה של הבית מאשר להחליף את הרצפות המיושנות במרצפות קרמיקה חדשות ויפות. הדבר מוסיף אסתטיקה רבה לדירה, אשר כל חדריה מוארים לפתע ונראים מבהיקים בשל הרצפה החדשה והנאה.

צימרים חופשה ביתית בסטנדרט של מלון יוקרתי
02/09/12 | צימרים
צימרים הם ענף תיירות נפוץ ואהוב בארץ ולא בכדי משום שצימרים משלבים בתוכם אווירה כפרית ואירוח ביתי ונינוח יחד עם עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המלונות, תירות הצימרים היא גם תחרותית, ישנם צימרים רבים ולכן על מנת למשוך את הישראלי הבררן מנסים בעלי הצימר הצעות פינוק ושירות יחודיות, תעריפי מחירים גמישים וקבלת אורחים רחבה וקשובה.

טיפולי קוסמטיקה לקראת החתונה
מזל טוב! בשעה טובה את ובן זוגך החלטתם למסד את הקשר ולבנות יחד בית בישראל. לקראת החתונה הבאה עליכם לטובה, יש לך בוודאי המון סידורים והרבה מאוד דברים לטפל בהם, כמו בחירת האולם והקייטרינג, בחירה של צלם ודי.ג'יי, וכמובן גם עיצוב של ההזמנות ובחירה של שמלת הכלה.

כיצד לבחור קבלן בניין
בין אם אתם חברים בקבוצת רכישה, ובין אתם חלק מצוות של משרד או מוסד ציבורי המתכנן לבנות בניין חדש, חשוב מאוד לבחור קבלן בניין איכותי, אשר יוכל לספק לכם שירות כולל, מא' ועד ת', או במילים אחרות- משלב התכנון היבש על הנייר ועד הרגע המרגש שבו כף רגלכם תדרוך בבניין החדש.

הכנה לבר מצווה בפתח תקווה – מה חגיגות הבר מצווה כוללות?
11/06/12 | דתות
טקס הבר מצווה הוא אחד הטקסים החשובים ביותר בחיי נער. הטקס מתרחש בגיל שלוש עשרה ומסמל את המעבר של הנער מילדות לבגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI