דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים איך להתקין גדרות אלומיניום?
איך להתקין גדרות אלומיניום?
איילת שחר 04/09/12 |  צפיות: 2132

קניתם בית פרטי? שדרגתם את הדשא ועצי נוי אבל עוד לא התקנתם שערים וגדרות? כמעט כל ישראלי חולם בית מושקע ויפה אבל רק מעטים מנצלים בצורה נכונה את הגינה. אין דבר טוב יותר מבית עם גינה ועם גדרות שנתונים הגנה וגם נותנים שדרוג לעיצוב הבית.

הקמת שערים וגדרות מסמנים בשבילנו את המעבר בין המרחב בו אנו חיים לבין העולם החיצוני, למרות טענה זו בעידן החדש גדרות ושערים נבנים בתור כחלק מהשפה העיצובית של המבנה אשר הם חלק ממנו, באמצעות התאמה נכונה של הגדר שתוחמת את הבית- מעניקים לכל המבנה ייחודיות ויוקרה.

איך בוחרים שער או גדר? על מה חשוב להקפיד ששוקלים להתקין גדרות אלומיניום? איזה מוצרים הם הטובים ביותר? טיפים שימושיים להשגת גדר ערבה במאמר שלפניכם.

מתכננים- השלב הראשוני הוא מהו גובהה של הגדר, ההיקף שלה ומהו השטח אותו היא תוחמת בכדי להימנע מבעיות עתידיות. מומלץ לברר מול השכנים מהם ההיתרים שלכם בשטח וגם לגבי גובה וסוג הגדר אותה אתם רוצים להתקין.

מהו התקציב שלכם? בשנות האלפיים אפשר לבחור ממגוון עצום של שערים וגדרות: גדרות ושערים עשויי פלסטיק, ברזל, מתכת אלומיניום ועוד. פלדה וברזל יקרים יותר משערים מעץ ושערים ממתכות כמו אלומיניום לרוב עולים פחות ממוצרי עץ או ברזל. מומלץ לרכוש מוצרים עם חומרים טובים שיהיו עמידים לאורך שנים ואם המחיר סביר, אז גם עם עיטורים מיוחדים.

הזמנת גדרות- הנכדים באים לביקור בשבת? יש לכם חיות מחמד? בעיות מוגבלות? מומלץ לחשוב על כל האופציות על מנת להתאים בצורה נכונה את השער או הגדר לדיירי הבית. איכות מעל לכל- שווה להשקיע קצת יותר ולקבל מוצר איכות שיישמר לשנים הבאות.

בחירה של אנשי מקצוע יכולה להיות סיפור גדול היות ויש המון אנשי מקצוע בתחום השערים והגדרות. בשביל למצוא את המומחים בקשו להתרשם מעבודות קודמות, חפשו כמה שיותר ביקורות וכל הזמנה יש לחתום בחוזה מפורט. בנוסף כדאי לקחת מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהם, עם בדיקה מקיפה תוכלו להוזיל משמעותית את ההוצאה.

רוצים למצוא גדר רשת ירוקה? לפני רכישה של גדר חדשה או שער משתלם לבדוק לגבי מאפייני דקורציה ומנגנונים, גדרות ושערים מגנים עלינו אבל לא רק, הם גם חלק מעיצוב הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI