דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים גגות רעפים ושיפוצים בבית
גגות רעפים ושיפוצים בבית
איילת שחר 05/09/12 |  צפיות: 2264

אם חשוב לכם לשדרג את מראה הדירה או הבית וביחד עם זאת לשבח את ערך הבית, שיפוצים בבית הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אך מצד שני, חשוב שתגיעו לשיפוץ אחרי בדיקה קפדנית של התחום כדי להימנע מבעיות בזמן השיפוץ.

שדרוגים בבית עולים המון לכן, אם תכינו את עצמכם באופן מסודר תוכלו לסיים את העבודה במחיר שפוי. לא מצליחים למצוא כיסוי גגות? מה צריך לדעת על גגות רעפים? כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים על קבלני שיפוצים.

אתם כבר רוצים להתחיל? מומלץ מאוד לקחת בחשבון כמה דברים:

כמה זה עולה? ראשית, חשוב מאוד להחליט כמה להשקיע על השיפוץ, לאחר מכן כדאי להחליט מתי יהיה לכם נוח לשפץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה {בבית} עלול להיות מתיש ולא נוח ולכן צריך לתכנן את הכל מראש.

כמו בכל מצב אחר, דרך מצוינת למציאת שיפוצניק היא בעזרת המלצות של בני משפחה או מכרים, המלצות ממקור ראשון הן חשובות ואמיתיות. בכל מקרה נסו לחפש המלצות על הקבלנים באתרי אינטרנט רלוונטיים. כדאי לזכור שלא כל שיפוצניק יכול להעניק שירות של אינסטלציה למשל ולכן חשוב למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר בתחום הדרוש לכם.

אם יש לכם כיוון לגבי שיפוצניק כדאי להזמין לפגישת הכרות, הציגו את הבית ובקשו גם הצעה מפורטת ולוח זמנים להשלמת העבודות. חשוב לבקש לפחות שתי הצעות מחיר, אם יש לכם זמן פנוי לכך, תוכלו לחסוך את חלק הארי מהמחיר.

רוצים לסגור? אתם חייבים הסכם מסודר ומפורט עם סעיפים כמו שינוי במחיר העבודות, לוח זמנים ועלויות וכמובן את תנאי התשלום. הסכם מפורט ומסודר מטרתו לשמור עליכם במידה ויהיו בעיות בשיפוץ.

אם אתם טובים עם הידיים תוכלו לרכוש את כל החומרים מרשתות לבניית הבית ועם כלים מתאימים וגם זמן פנוי, תוכלו לעשות לבד את השיפוץ, אבל תקפידו על הבטיחות.

שיפוץ גגות קלים בבית עלול להפוך לסיוט מתמשך אך בסופו של דבר זה יכול להיות משתלם לכן, אם תתכוננו באופן מסודר, תכינו תוכנית תקציבית נכונה, תקבלו החלטות נכונות ותמצאו ספקים טובים, לאחר זמן קצר תזכו להנות מחיים בבית משופץ ומשודרג. שיהיה בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI