דף הבית בניין ואחזקה גינון זקוקים לשערים חשמליים לחניה?
זקוקים לשערים חשמליים לחניה?
איילת שחר 06/09/12 |  צפיות: 2744

יש לכם בית עם גינה? רכשתם פרגולה יפה עצים ואפילו נדנדה אבל אין לכם עדיין שער או גדר? כמעט כל ישראלי חולם בית קרקע אך מעטים בלבד מנצלים את היתרון העצום. ואין דבר יותר טוב מבית מטופח ירוק עם שערים וגדרות שמעניקים הגנה וגם נותנים תוספת עיצובית מרשימה.

התקנת גדרות ושערים סביב ביתינו מסמנים עבורנו קו הפרדה בין השטח בו מצוי הבית שלנו אל הכלל, אם כי שלא כמו בימים עברו גדרות ושערים הופכים להיות חלק מהשטח בו הם קיימים, כאשר בוחרים נכונה את הצורה של הגדרות המקיפים- מעניקים לכל המבנה מראה מרשים ביותר.

איך לקנות שערים וגדרות? על מה להקפיד ששוקלים להוסיף מחסום חשמלי? ואילו חומרים הם הטובים ביותר? כמה טיפים לחיפוש ומציאת מומחים לתיקון שערים במאמר הבא.

מתחילים בתכנון- קודם מתחילים עם ה מהו גובהה של הגדר, ההיקף שלה ואיזה שטח היא תתחום בכדי שתוכלו להימנע מקנסות לא רצויים. מומלץ לברר מול הרשויות הרלוונטיות מהם הרישיונות שלכם בשטח וגם לבדוק לגבי סוג וגובה הגדר שאותה תתקינו.

כמה כסף כדאי להשקיע? במאה ה 21 אפשר למצוא מבחר עצום של גדרות ושערים: גדר או שער מפלסטיק, ברזל, מתכת מעץ ועוד. ברזל עולה יותר משערים מעץ וגדרות מאלומיניום יקרים הרבה פחות משערים וגדרות עשויים ממתכת, עץ וזכוכית. כדאי לרכוש חומרים איכותיים שיהיו עמידים לשנים רבות ואם המחיר סביר, אז גם עם עיטורים מיוחדים.

מטרת הגדר- יש לכם ילדים קטנים יש לכם בריכה בגינה? זקוקים לגישה לנכים? מאוד חשוב שתחשבו על שיקולים אלה על מנת שתוכלו להתאים את השער והגדר לכל יושבי הבית. איכות טובה שווה זהב- עדיף לשלם יותר בשביל שער טוב שיישאר איתכם לאורך זמן.

איתור בעל מקצוע יכולה להיות סיפור גדול היום יש בעלי מקצוע שמציעים שירות בתחום. בכדי לעשות בחירה נכונה בקשו לראות תיק עבודות, קראו כמה שיותר ביקורות ואת כל הפרטים יש לסכם בחוזה מסודר. בנוסף כדאי לקחת כמה הצעות למחיר ולערוך השוואה ביניהם, אם הכנה נכונה תוכלו לחסוך את חלק הארי מהמחיר.

זקוקים לשערים חשמליים לחניה? עוד לפני שתזמינו גדרות או שערים מומלץ לבדוק לגבי עיצובים מיוחדים ומנגנונים אלקטרוניים, שערים וגדרות שומרים על הבית אבל לא רק, הם גם חלק מעיצוב הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI