דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר תהליך רכישת עריסה לתינוק
תהליך רכישת עריסה לתינוק
מה רוצה 06/09/12 |  צפיות: 2563
רגיעה להורה המודאג

פחד לא קטן שחשתי בו כשחיכיתי להיות אמא היה איך אפשר לגונן כהלכה על הפעוט שעומד להפוך לילדי, איך אצליח לדוגמא להוציא אותו מהבית ולהיכנס עמו למכונית בלב רגוע?

לאחר שקיעה במחשבה וקריאת רוב המידע במרשתת גיליתי לפתע איך לפעול - אני צריכה לרכוש מוצרים לתינוק באופן מלומד. כעת ודאי אצליח להכין עצמי להיות אמא לביאה מגנה ואוהבת.

חבילת לידה

כיום, עולם אביזרי התינוקות מתהדר באינספור מותגים של מוצרים שונים, שבדרך כלל מתיימרים להיות המצויינים בתחומם. למרות שייתכן ורובם ככולם מציגיםתו תקן המסמל איכות, אנו ההורים חייבים ללמוד כהלכה את האביזרים מעבר למידע בדף ההוראות.

דוגמה לא רעה היא כאשר אנו צוהלים לנסות מוצר עליו קיבלנו חוות דעת טובות מהורים מרוצים. אך לדאבוננו, אנו מבינים שכשם שלא כולנו חולקים באותו טעם מוזיקלי, כך לא כל פעוט חווה את אותה ההנאה מהמוצר שכה האדירו לפנינו. ולכן אני ממליצה לכם, הורים חדשים, לבדוק טוב את הפרטים עוד לפני הרכישה בה אתם מעוניינים.

איך רוכשים מוצרי פעוטות כראוי?

כלל מהותי שכדאי לזכור הוא כלל שלפיו כדאי לבצע הפרדה לגמרי ברורה בין אותם מוצרים שאפשר לרכוש עוד תוך כדי הריון, לבין המוצרים שאותם רצוי להתאים ישירות לנתוניו של הקטנטון ולכן עדיף לחכות מעט עם ההשקעה בהם.

בין אביזרים אותם כדאי לקנות כהכנה מוקדמת אפשר להזכיר: מתנות לפעוטות, תיק לתינוק, כיסא נשיאה ועוד. אך בין האביזרים עמם עדיף לחכות אפשר להזכיר: כיסא בטיחות ומיטת מעבר.

מדוע כדאי להמתין עם ההוצאה הכלכלית על המוצרים והאביזרים הללו?

הסיבה הראשית שבגללה אני מפצירה בכם להמתין היא למעשה סוגיית ההתאמה המקסימלית. פעמים רבות מאוד, אנו נבין כי אף על פי שמופיע על אביזר כלשהו שהוא ממש מתאים לגילאי 0-2, במציאות הוא לא כל-כך יתאים. ככה לדוג' - לפעמים נקנה חולצה לפי מידה ידועה, ואז נבין שהיא בכל זאת לא מתאימה.

רוצים מידע נוסף? כנסו ודעו כי קיים ידע לא מבוטל שבהחלט מאד יעזור לכם, הורים טריים, להרגיש נינוחים ורגועים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI