דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מערכת אינטרקום אלחוטי
מערכת אינטרקום אלחוטי
איילת שחר 06/09/12 |  צפיות: 2454

הדרך להגיע לשם יותר קלה ממה שנדמה לנו ללא כל צל של ספק כשאנו מרגישים בנוח ונינוחים. אנו מציירים לנו ביתר קלות תמונה בהירה וברורה שהכל בסדר, עד שנגלה לצערנו כי התמונה היא אחרת. במיוחד בימינו, כשכל אחד מאיתנו קורא על הפשע סביבנו ויתרה מזאת שומעים מחברים על גניבות לאור היום. מומלץ ביותר להיערך מראש ולהגן על עצמנו. זו העת לפעול על מנת שנוכל לחיות ביתר שלווה..

התקנת מערכת אבטחה תתן לנו תחושת ביטחון . באופן זה נתנהל מחוץ לביתנו ביתר שלווה. המערכת מצליחה בקלות לגלות אם הגיע פורץ לבית או לעסק. יש באפשרותנו לקבל דיווחים ישירים לנייד. אם מדובר בעסק שלנו יש אופציה לקבל קודים שונים לפי רצוננו אם מדובר במספר רב של עובדים וכך נגלה בקלות מי נכנס ומי יצא לפי הקוד..

אחת הדרכים להרגיש ביטחון היא להתקין אינטרקום קודן בבית, בעסק, ברכב או בקטנוע. כפי שודאי רובנו נוכחנו כבר לדעת עולם האבטחה מפותח היום. לכן מומלץ מאד להתקין אינטרקום אפילו אם אנו מתגוררים בבניין דירות או בוילה..

המלצתנו החמה היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ובאופן הזה נשמע וגם נראה מי נכנס ומי יוצא מהבית או מהמשרד ובידינו ההחלטה למי אנו פותחים את שער הכניסה. כל אחד יודע שברגע שגנב נוכח לדעת שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו דרך לגנוב במקומות קלים יותר ..

אז מה עלינו בעצם לעשות? אין ספק שהמבחר יהיה רב אם כך כשנלך לרכוש מערכת אינטרקום אלחוטי ומיגון לבית ולעסק והתחרות כה עצומה. לפני שנשלם, יהיה עלינו לעשות שיעורי בית על מנת שנבין מה נותנים לנו ואם ההצעה תענה על הדרישות, נבחר בה. יתרה מזאת כדאי שנדע לקבוע נכון . זאת מכיוון שמדובר בחיינו ובהגנתנו ולא בקניית מוצר בסופר..

לאחר שרכשנו לנו את המערכת, מומלץ להתייחס לנושא התקנת האזעקה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך ויתרה מזאת מהימן, זאת על מנת למנוע בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תפעל בעת פריצה וזאת בשל חוסר מקצועיותו. דבר נוסף שיש לשם לב אליו הוא שאת קוד ניטרול והפעלת האזעקה יידע גם המתקין שלה ועל כן ללא ספק אנו חייבים לדעת מול מי אנו עומדים . פרמטר נוסף חשוב לא פחות הוא לדרוש מראש שנטרול האזעקה יהיה רק באמצעות קוד שיהיה רק לנו ולא באופן אחר..

זה הזמן להחליט נכון ולהרגיש מוכן כשנבחר לחיינו טלפון אינטרקום שתתן לנו ביטחון והגנה. כי לפני שמבצעים עסקה בודקים ורק לאחר מכן מגיעים להחלטה. בואו ונלך על בטוח ! שיהיה בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI