דף הבית אימון אישי אימון לאיכות חיים אימון להרזיה: הגישה החיובית
אימון להרזיה: הגישה החיובית
אירה פינסקר 10/09/12 |  צפיות: 3158

חשיבה חיובית היא הטרנד של השנים האחרונות. אנשים רוצים להגיע להישגים בדרך מהנה, ולא בדרך סגפנית של ייסורים ומאמץ. אחד הנושאים בו ניתן לממש את עקרון החשיבה החיובית הוא אימון להרזיה. ירידה במשקל היא נושא שמעסיק אנשים רבים, בין אם מסיבות אסתטיות או בריאותיות. יחד עם זאת, מעטים מצליחים להגיע לתוצאות ולשמור עליהן לאורך זמן באופן עצמאי; הם עובדים קשה אך לאחר תקופה מסוימת מחזירים את כל הקילוגרמים שהצליחו להוריד. אימון להרזיה עשוי לתת את המענה לצורך לרזות בצורה חיובית, ללא סבל, ובהרגשה טובה ונינוחה.

איך יכול אימון להרזיה להפוך את התחושה של יאוש, פחד מכשלון נוסף והערכה עצמית נמוכה, לנוסחה חיובית? החשיבה החיובית עשויה לעזור בכך. יש להשקיע מחשבה בתועלת הודאית שבאכילה נכונה, בתרומתה לבריאות במענה המתאים שהיא נותנת לגוף, בשינוי החיצוני הצפוי וכו'. פסיכולוגים רבים מאמינים שהשתכנעות בתועלת של הדיאטה ויחס חיובי תורמים רבות להצלחת ההרזיה.

במסגרת אימון להרזיה ניתן ללמוד איך להפסיק לחשוב על דיאטה כעל עונש ולהתחיל להתיחס אליה כאל שינוי חיובי וחיוני. אחת הדוגמאות היא להשתמש במינוח חיובי. ניתן, למשל, לערוך גליון עם התפריט היומי החדש ולרשום עליו "תפריט של חתיכים". כלומר, יש לחשוב על הדיאטה כעל דרך למראה חיצוני מושך, ולא רק להרזיה. מומלץ לא לחשוב על הקשיים המלווים את הדיאטה, ולהתרכז בהיבטים החיוביים שלה.

אימון להרזיה עוסק בכל התחומים הקשורים לאורח חיים נכון, ולא רק לדיאטה. פעילות גופנית סדירה חיונית לצורך שמירה על משקל גוף תקין, לתפקוד נאות של הריאות, הלב והאיברים האחרים בגוף. חשוב להתיחס לתרגילי כושר גופני באופן חיובי, ולהתרכז בכיף שבפעילות כזאת, באנרגיה שמשתחררת וחוזרת אל הגוף, בהישגים (ולו הקטנים ביותר).

לסיכום, אימון להרזיה עוזר לרדת במשקל באופן טבעי ומתון, ללא פגיעה בבריאות וללא שימוש בתכשירים מלאכותיים. החשיבה החיובית היא המפתח להצלחה. הרזיה היא משימה מאתגרת אך מהנה: ניתן לקפוץ בחבל ולאכול פירות טריים בשפע, לרכוש חברים חדשים במועדון כושר ולרוץ במדרגות במקום לזחול במעלית. ניתן להיראות טוב ולהרגיש טוב לכל אורך הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI