דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים עשיתם הדברת חולדות?
עשיתם הדברת חולדות?
איילת שחר 12/09/12 |  צפיות: 2362

הבית נמצא תחת מתקפה, הפיתרון - הוא נקרא הדברה. שירותי הדברה זה דבר הכרחי בכל בית ועסק, החרקים לא רק מפחידים ומגעילים, ריבוי מזיקים כמו נמלים וג'וקים בעיקר עלול להיות מסוכן לבני המשפחה.

ניסתם להדביר לבד אך ללא הצלחה? אין מה לעשות, אתם חייבים חברת הדברה, הנה עצות חשובות לגבי כל הנושא של הדברת עכברים ומגוון פתרונות שיפתרו לכם את הבעיה.

התקשרתם למדביר? בקשו שיראה לכם תעודת מדביר לא כל אדם רשאי לעבוד עם כימיקלים מסוכנים, כך תוכלו להיות בטוחים שהמדביר קיבל את ההסמכה הדרושה כדי ושלא תהיו תחת התקפה מחודשת של המזיקים בנוסף מדביר הגון נוהג להציע אחריות על עבודתו.

חושבים אולי לנסות לבד? כיצד תוכלו להרחיק את הג'וקים בדירה? קחו מלפפון, סחטו אותו והשאירו אותו במיכל מכוסה עם מים לחצי שעה, הוציאו מהמים את חלקי המלפפון והוסיפו את המיץ למי השטיפה לשטיפת הבית.

סובלים מעש שאוכל לכם את הבגדים? איך להיפטר מעש? הניחו תמצית אזדרכת ושימו בארונות. כמעט בכל המקרים שימוש בהדברה רגילה לא מביאים לפתרון יעיל.

כדי להרחיק יונים מוצאים מספר דיסקים ישנים ותולים אותם על המרפסת והן מעדיפות להתרחק אופציה טובה וללא דוקרנים ובטח שבלי הדברה. לא מומלץ להדביר יונים יונים עלולות להיפגע מחומרי ההדברה ולהפוך למפגע בריאותי וריחני מאוד חמור.

עשיתם הדברת חולדות? חשוב לנקות את רצפה בסמרטוט לח וללא חומרי ניקוי אך אסור בשום אופן לעשות ספונג'ה. יחד עם זאת, במידה ואתם מגדלים בעלי חיים הקפידו לברר מתי תוכלו להכניס אותם לדירה.

כיצד להיפטר מנמלים בדרך הירוקה? נסו לברר אם ישנה אפשרות להדביר בחומרים ירוקים, עכשיו כמעט כל איש מקצוע מדביר עם חומרים ששומרים על הסביבה ושמרים גם על חייכם.

אז במידה ואתם מחפשים הדברה בהרצליה הקפידו להזמין את המדביר רצוי בסיום החורף בנוסף קראו ביקורות על מדבירים, בדקו כמה זה עולה ועל מנת להרחיק מזיקים מהבית לחודשים ארוכים בחרו רק מדבירים מנוסים. אם הכל יתנהל נכון- תוכלו לדעת שלא תזכו לעוד ביקור חוזר של כל המזיקים תוך שבועיים-שלושה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI