דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים קניית מטבח לבן
קניית מטבח לבן
איילת שחר 12/09/12 |  צפיות: 2403

 נכון שלעתים זה נשמע לא מסובך לקנות או לשפץ מטבח אבל כאשר נכנסים לחנויות ורואים את מאות הרהיטים, מהר מאוד מגלים שזה תהליך ארוך ויקר. האם כדאי לעצב עם נגר או לרכוש מטבח מוכן? האם לקנות מטבחים פשוטים או מעץ טבעי? הגעתם למקום הנכון.

שיפוץ, גם קטן ביותר הוא אופציה נפלאה לרענן את חזות הדירה או הבית עם קצת סגנון עדכני ובאותה העת גם להחליף חלקים מיושנים או מקולקלים. אבל שמדובר על שיפוץ או קניית מטבח לבן , השינוי בבית הוא גדול שלעתים כרוך בהוצאה ניכרת לשם דוגמה החלפת: תאורה, מכשירי חשמל, משטחי עבודה, ארונות ובדרך כלל גם תיקון או שדרוג הצנרת.

אז איך נוכל לשדרג את המטבח תוך חסכון בהוצאות? מה צריך לדעת על תכנון מטבח? כאן תשיגו את כל הטיפים החשובים שכדאי לדעת.

לפני הכל כדאי לתכנן תקציב, כי לרוב זהו שיפוץ יקר וכוללני כדאי להחליט על מסגרת תקציבית. האפשרויות הקיימות בשוק המטבחים הן רבות ולעתים המחירים הגבוהים גורמים להרתעה אצל אנשים רבים, אולם הנסיון מראה לנו ששינוי מבטח משדרג את איכות החיים ואף עוזר בשיפור ערך הבית.

האם מה שתרצו הוא לרכוש מטבח מרשתות גדולות או שאולי לבחור דווקא נגר פרטי? נגר פרטי יבוא לביתכם, ימדוד את השטח המיועד למטבח, יבנה מה שתבקשו על פי הצרכים שלכם ובנוסף הוא בוא להרכיב אותו. החסרונות הם: הזמנה פרטית אורכת זמן רב, לרוב מחיר גבוהה יותר וגם אתם צריכים לחפש נגרים טובים.

אם תרצו ללכת על חידוש מטבחים לדוגמה דווקא בחנות התהליך יהיה שונה, המידות יהיו באחריותכם אתם גם תצטרכו לדאוג להובלה וגם על ההתקנה תשלמו עוד סכום נוסף. והיתרונות? המחירים זולים יותר, ויש מגוון גדול לבחירה אבל הבעיה הכי גדולה היא שמטבחים כאלה בנויים בעיקר מחומרים פשוטים יותר.

במראה הכולל מטבח הוא לב ומרכזו של הבית ולכן כדאי לעשות סקר מחירים, לא לוותר על איכות חומרי הגלם, ובעת ההזמנה לקבוע לוח זמנים לסיום העבודה ואת כל הסיכומים סכמו בחוזה מסודר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI