דף הבית ביטוח ביטוח רכב רוצים למצוא ביטוח לאוטו?
רוצים למצוא ביטוח לאוטו?
איילת שחר 13/09/12 |  צפיות: 2740

לכל אחד מאיתנו יש הרבה מאוד הוצאות בכל חודש, החיים בישראל של 2012 יקרים יותר ממדינות מובילים במערב ולמרות הכל, יש הוצאות שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם- ביטוח דירה רכב ועוד. רוצים להגיש מבוטחים? קנו ביטוח רק אצל סוכנים מקצועיים.

כל הזמן אנחנו מגלים שפוליסות הביטוח שוב עולות אבל בדיקה נכונה חוסכת המון, רוצים לבטח את הבית? רוצים למצוא ביטוח לאוטו? הכנו לכם מידע חשוב על חברת ביטוח בארץ, איך להשוות עלויות ואיך מוצאים מחירון ביטוח רכב בלי לשבור את הראש?.

רוצה לחדש את הביטול במחיר אחר? אל תחכו יום לפני שנגמר הביטוח כדאי לבקש הצעות מחיר כחודש לפני שמסתיימת הפוליסה. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לחפש יותר הצעות ולקבל את המחיר הכי זול.

היכן הכי כדאי לעשות ביטוח? בקשו לקבל הצעה ישירות מחברות ביטוח וגם אצל סוכנים. בדרך כלל המחירים שונים מאוד מה שיבטיח לכם חיסכון ניכר במחיר אבל, בדקו את האותיות הקטנות.

מרכיבי הביטוח- יש עוד מספר דברים שיורידו את העלות ויחסכו לכם עד עשרות שקלים בחודש לדוגמה: האם הרכב נוסע בחגים או שבתות? האם יש לכם מערכות הגנה ברכב? האם אתם חייבים ביטוח לגרירה? כל התוספות עולות כסף ולכן, כדאי לבדוק מה חשוב לכם שיכלול הביטוח ומה לא.

עוד המלצה: כדאי שכל הביטוחים שלכם יהיו פעילים אצל חברה אחת, לדוגמה: ביטוחים לעסק או בית ביטוח רכב לנהג חדש או אופנוע ביטוחי מנהלים וכל שאר הביטוחים. הרבה יותר נוח שהכל נמצא במקום אחד בנוסף זה יחסוך לכם כסף.

תמיד כדאי לבדוק עם המשפחה הקרובה, אולי יש להם ביטוח כמו שלכם? אולי יש להם המלצה על סוכנים מומלצים? לא בטוח לא מזיק לנסות. אנחנו בארץ קטנה וכל אחד מכיר מישהו.

יש הרבה אנשים שמתלבטים באיזה סוג של ביטוח לבחור, מקיף או רק צד ג? גרר ורכב חלופי? ההיגיון הישר אומר לכסות כל אופציה שקיימת, גם למכוניות וגם בביטוח חיים או עסק או כל ביטוח אחר.

הטיפ האחרון: אנו ממליצים לקבל מספר הצעות מחיר, לבדוק את תנאי הפוליסה לבחור ביטוח מתאים ולנהוג בזהירות! מי שמשווה חוסך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI