דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח מקיף לרכב השוואת מחירים
ביטוח מקיף לרכב השוואת מחירים
איילת שחר 13/09/12 |  צפיות: 2862

ביטוח. מילת קסם לאלה החפצים לבטח את עצמם ואת רכושם. עולם הביטוח מגוון ונרחב. חלקים אמנם בסיסיים, אך חלקים מעט יותר מורכבים. מומלץ שנשאף להגיע למצב בו לא נופתע בבוא העת. הרעיון הכללי הוא שלכל ביטוח, לדוגמא תעריפי ביטוח מקיף- ישנה פרמיה.

הפרמיה היא למעשה החלק אותו משלם המבוטח. התשלום מועבר לחברת הביטוח חודש בחודשו ומכסה עלויות הביטוח. כפי שידוע לנו, יש מספר רב של חברות ביטוח במשק הישראלי. כיצד יהיה עלינו לבחור בניהן? איך נפעיל שיקול דעת נכון?.

ובכן, כדאי לדעת איזה ביטוח אנחנו מחפשים. נניח כי ואנו זקוקים לביטוח סטנדרטי- כל חברת ביטוח המתעסקת בתחום של ביטוח מקיף לרכב השוואת מחירים תענה לצרכינו.

ישנן חברות רבות המתאימות את הביטוח לצרכי הלקוח ולכן המחיר יהיה הוגן ונוח. עקב התחרותיות בין החברות הרבות, מומלץ לעשות סקר מקדים, לתמחר מספר הצעות, לבקש ייעוץ ממכרים, או באינטרנט.

לאור הידיעה כי אנו נמצאים בעידן טכנולוגי רחב בו, דרך גלישה באינטרנט נוכל למצוא חברת ביטוח בלי בעיה, ניצור איתה קשר, נקבל הצעה ואף נסגור איתה עסקה בקלות רבה.

השוואת מחירי ביטוח מקיף, נוכל גם להיעזר בחיוג ישיר לסוכן, או להגיע באופן ישיר אל חברת הביטוח. אך כידוע, בעידן של היום זמן כה יקר ולחסוך בזמן היא השאיפה- אם כן כדאי להיעזר בשירותי האינטרנט, טלפון ודואר.

עולם הביטוח רווי מצבים, רובם כפולים לכן אם אתם מעוניינים לבטח, השתדלו להתאים את סוג הפוליסה, למציאות בה מתנהלים חייכם. לדוגמא: אם יש לכם רכב המשמש אתכם עבודה- ודאו שיבטחו אתכם בביטוח לרכב עבודה, כך תוכלו להרוויח ולדעת שפעלתם נכון. נאמר כי הגיעה לאוזנכם ידיעה שאחד השכנים בשכונה ידוע כפירומן, עשו ביטוח נגד שריפה ותכולה.

בנוסף מומלץ למצוא סוכן שיהיה שם לפי הצורך, אשר ייעץ לכם בדרך הכי טובה איך להתנהג במקרים בהם תזדקקו לביטוח. במידה וברצונכם לשנות נתונים בביטוח, מומלץ שתהיה גמישות בעניין תשלום הפרמיה ויוסבר לכם מה כולל השינוי לגביכם.

אל תשכחו דבר חשוב, הביטוח הוא הביטחון שלכם וחשוב מאד לעשותו, כדי שלא תיתקלו במצב לא נעים בו תבינו שכל עמלכם ירד לטמיון, אלמלא דאגתם לבטח את חייכם. בסופו של דבר, לפני שסגרתם עסקה מול חברת הביטוח תבצעו בדיקה, הבינו מיהי החברה והאם שמה הולך לפניה ואינה מקשה על לקוחותיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI