דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מחפשים סורגים שקופים?
מחפשים סורגים שקופים?
איילת שחר 13/09/12 |  צפיות: 2670

במידה ואתם רוצים לשפר את איכות חייכם ובנוסף לשפר את ערך הבית בשוק הנדל''ן, שיפוץ הבית הוא הדבר הנכון עבורם. אולם מצד שני, התחילו את השיפוץ אחרי הכנה נכונה בשביל למנוע אי נעימויות במהלך השיפוץ.

שיפוץ עולה לא מעט כסף אבל בניהול נכון תחסכו הרבה כסף בהמשך. איך כדאי לבחור סורגים מחירים? איך להתקין סורגים מעוצבים? הכנו עבורכם מספר דגשים חשובים להזמנת אנשי שירות בתחום ועוד.

אתם כבר רוצים להתחיל? משתלם שתשקלו כמה דברים חשובים:

כמה כסף יש לכם להשקיע? קודם כל, הכרחי לבדוק כמה אתם יכולים להשקיע, לאחר ההחלטה כדאי מאוד לקבוע לו"ז לסיום השיפוץ. אי-הנוחות הכרוכה במגורים באתר בניה פעיל , מאובק ומבולגן יכול להיות דבר לא נעים בכלל לכן חשוב לקבל החלטות נכונות כבר בהתחלה.

הדרך הנוחה והטובה ביותר לאיתור שיפוצניק היא בעזרת חוות דעת של אנשים שאתם מכירים, ייעוץ והמלצות ממקור ראשון הן הטובות והאמינות ביותר. גם אם כן וגם אם לא נסו לאסוף ביקורות על הקבלנים ברשת . כדאי לדעת שלא כל שיפוצניק בעל ידע בשיפוצים של אינסטלציה למשל ולכן חשוב שתמצאו את השיפוצניק הטוב, המנוסה והאמין ביותר בתחומו.

אם יש לכם כיוון לגבי שיפוצניק קבעו עמו התייעצות לא מחייבת, תנו לו פרטים על השיפוץ ובקשו לדעת על העלות ולוח זמנים לסיום העבודות. בנוסף כדאי לבקש עד שלוש הצעות מחיר לפחות, אם יש לכם סבלנות לזה, תוכלו לקצץ עלויות.

רוצים להתחיל? יש להקפיד על הסכם מקיף שבו יהיו פרטים , מחיר, זמני עבודה וכמובן את תנאי התשלום. הסכם מסודר מטרתו היא לשמור עליכם במידה ויצוצו תקלות בשיפוץ.

אם מדובר על שיפוץ פשוט, ניתן לקנות את כל החומרים מחנויות לבניין ועם כלי עבודה טובים ומעט זמן פנוי, אפשר לשפץ לבד, רק שימרו על כללי הבטיחות בעבודה.

שיפוץ של סורגים שקופים עלול להיות כאב ראש ארוך אבל בסיום זה יהיה שווה לכן, אם תתכוננו בצורה מסודרת, תשוו עלויות, תלמדו יותר על התהליך ותמצאו ספקים מובילים, בתום תקופה קצרה של חוסר נוחות תוכלו להנות מחיים בבית כמו-חדש. שיהיה לכם בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI