דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מחפשים תיווך דירות?
מחפשים תיווך דירות?
איילת שחר 15/09/12 |  צפיות: 2471

לכל ישראל אותו החלום, בית משל עצמנו, תכנון מושלם לאופן שבו הבית שלנו צריך להיראות , מבפנים וכמובן מבחוץ אך אין זה משנה אילו סכומי כסף נוציא על קנייה של בית מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה הזמן או הכח לקחת את כל המשימה על עצמנו אז אנו מעדיפים לשכור מומחי תיווך שיסייעו לנו במשימה.

כל תחום הנדל"ן בישראל משתנה כל פעם מחדש והשכרה או קנייה של דירה חדשה עלול להסתיים בפח נפש אבל, עם מספר דגשים חשובים שאותם נפרט כעת תוכלו גם אתם למצוא משרדי תיווך שיציעו לכם תהליך קל ופשוט.

המהלך הראשון לרכישת דירה מתחיל בתכנונים ותקצובים תחילה, חשוב ביותר אתם צריכים לחשוב היכן תרצו לגדל את הילדים, בצפון או בשפלה? דירה או בית פרטי? לאחר שתגיעו להחלטה, תגיע העת להגדיר מסגרת תקציב שאותה אתם לא מוכנים לעבור ליתר ביטחון, הוסיפו עוד עשרה אחוזים.

לבד או עם מתווך? מה צריך לבדוק שמחפשים מתווכים בקריות? מחירים, דגשים ומידע נוסף במאמר שלפניכם.

יש לא מעט מתווכים שמתמחים בעשרות תחומים- תיווך מסחרי או פרטי וילות או דירות יוקרה ועוד לכן, לפני כל פגישה עם מומחה תיווך מומלץ לבדוק האם יש לו התמחות בתחום שרלוונטי לכם כי לא כולם מנוסים הכל הדירות הקיימות.

צריכים סוכן נדל"ן? כדאי לכם לשאול ידידים אם הם יכולים לתת לכם המלצה על תיווך בקריות אין כמו חוות דעת חיובית ממישהו שעליו אתם סומכים.

מצאתם מתווך? עכשיו קבעו אתו פגישת התייעצות לא מחייבת שאלו לגבי המחיר אותו הוא דורש למתן שירותי התיווך ומהי מסגרת הזמן הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. אם התנאים מקובלים עליכם עלו את כל הפרטים להסכם מסודר שישמור עליכם במידת הצורך.

שאתם מחפשים תיווך נהריה זכרו לעשות השוואת מחירים חפשו חוות דעת והמלצות ורק אז צאו לדרך. ועוד טיפ חשוב, מחיר ממוצע לתיווך עבור השכרת דירה מחושב לפי חודש שכירות, עבור תיווך בקניית דירה יש לשלם, עד 2.5 אחוזים מהעסקה.

חיפוש אחר בית חדש אינו קל, אם תכינו את עצמכם בצורה מסודרת ותקפידו לעגן את כל התנאים עם הסכם מסודר תוך זמן לא רב תזכו לשבת בבית חדש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI