דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מידע על החלפת צילינדר
מידע על החלפת צילינדר
איילת שחר 16/09/12 |  צפיות: 2711

המפתחות שוב נעלמו לכם? צריכים מנעולן מקצועי? אל דאגה, אתם לא לבד, מאות ישראלים נזקקים בכל יום לשירותי מנעולן מקצועי: התקנת דלתות, תיקון מנעול רכב ועוד- ממש מרגיז אבל לא נורא, אם גם אתם מחפשים החלפת מנעול בואו לקבל מעט טיפים.

מנעולנות, מדובר על תחום מורכב מגוון ושונה לחלוטין מתחומים אחרים, לא כל בנאדם מוסמך לפרוץ דלתות ולא כל אחד יוכל להעניק שירותים בתשלום. לכן שיש לכם תקלה ואתם צריכים להזמין מומחים למנעולים, אתם צריכים לדעת כיצד לאתר אותם ואיך לקבל שירות עם אחריות.

בעיה צצה במנעול? רוצים לקבל מידע על החלפת צילינדר? לפניכם מספר עצות שימושיות לבחירת אנשי שירות.

כל בעל מקצוע העוסק במנעולנות צריך לקבל אישור מהמשטרה, כך קובע החוק. בקשו מבעל המקצוע שיציגו לכם את האישור. בנוסף בכדי לקבל שירות עליכם להוכיח שאתם הבעלים של הדירה, איש מקצוע אשר עוסק במנעולנות חייב לוודא זאת לפני תחילת העבודה.

קשה להתווכח עם המלצה טובה, שאתם צריכים בעל מקצוע אמין שאלו חברים אם הם מסוגלים להמליץ לכם על מישהו מסויים לעבודה, במקרה שהתשובה היא כן, תחסכו זמן רב בחיפושים וכך שתוכלו לדעת שתזמינו נותן שירות אמין. כמו כן, בחלק מהמקרים אם מגיעים בצורת חבר מביא חבר יכולה אף לסדר לכם הנחה נאה במחיר השירות.

המנעול כבר ישן? שצריכים לקנות מנעול מומלץ לרכוש מנעול מחברה טובה ומוכרת, בקשו לקבל גם חשבונית ואחריות. במידה והזמנתם איש מקצוע לתיקון או החלפת מנעול שימו לב שאתם מקבלים מנעול חדש מאריזה ולא אחד אחר.

כמה חודשים אחרי המנעול התקלקל? אולי הוא באחריות? חפשו את תעודת האחריות ותקבלו שירות בחינם. אם לא, העלות של ביקור פורץ מנעולים תל אביב היא בסביבות מאתיים ש"ח, הכל תלוי בזמן העבודה ובשעה- יום חול או שבת.

לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע מומלץ מאוד לעשות סקר מחירים בין כמה נותני שירות, ההבדל בין המחירים יכול משמעותי מאוד. בנוסף שאלו הרבה שאלות על גורם התקלה וזאת בכדי שתוכלו למנוע בעיות שכאלה בעתיד.

תקלות בדלת הן תקלות התחזוקה השכיחות ביותר במבנים, וזאת משום הסכנות והמפגעים הכרוכים בכך: כניסה של פורצים, גנבות ובעיקר אובדן של רכוש רב. לכן שיש בעיות מומלץ להביא איש מקצוע ולא לחכות לרגע האחרון. שיהיה בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI