דף הבית בידור ופנאי עיצוב כיצד להתאים את גודל ההדפסה לסוג הדפסה?
כיצד להתאים את גודל ההדפסה לסוג הדפסה?
תום אהרון 29/09/12 |  צפיות: 3516

גודל התמונה בהדפסה על נייר צילום

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עושים שימוש בטכנולוגיית ההדפסה לצרכים אישיים ועסקיים. הדפסה על קנבס, הדפסת קאפה והדפסה על נייר צילום הפכו פשוטים יותר, נגישים יותר וזולים יותר מבעבר, עקב התפתחות אמצעים טכנולוגיים שונים. רבים עושים שימוש בטכנולוגיה זו לצורך הדפסת פלאיירים, תמונות עסקיות למשרד, קטלוגים ואף תמונות אישיות ומשפחתיות. לכל אחת מדרכי ההדפסה השונות יחוד ואופי משלה, כך שיש צורך להתאים את גודל ההדפסה המבוקשת לסוג ההדפסה. הדפסה על נייר צילום שימושית בדרך כלל לצורך הדפסת תמונות לקטלוג או עלון מידע. גודל התמונות המודפסות אינו צריך להיות גדול, ועל כן ניתן להשתמש בסוג הדפסה זה.

גודל התמונה בהדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס משמשת בדרך כלל לצרכי תערוכות, או לצרכים אישיים. אמנים רבים עושים שימוש בהדפסה על קנבס להצגת ולמכירת עבודות, ואילו רבים מדפיסים על קנבס תמונות משפחתיות כמתנות לקרובים. במקרים מסוג זה יש לעיתים צורך להגדיל את התמונה פי כמה וכמה מגודלה המקורית, ועדיין לשמור על איכותה. הדפסה על קנבס מאפשרת באמצעות טכנולוגיית הדפסה מתקדמת, ושימוש במדפסות איכותיות, להגדיל את גודל התמונה עד פי 500 מגודלה המקורית, ללא פגיעה באיכות התמונה. לכן, הדפסה על קנבס מתאימה במקרים בהם יש צורך בהגדלה משמעותית של תמונות.

גודל התמונה בהדפסת קאפה

הדפסת קאפה משמשת בעיקר עסקים לצרכי שילוט, להצבת פרסום בירידים ותערוכות ועוד. גם כאן יש צורך בהגדלת התמונה או הכיתוב תוך כדי שמירה על האיכות. אך במקרים של הדפסת קאפה יש צורך גם בדרך כלל בעמידות. הדפסת קאפה, כמו הדפסה על קנבס מתאימה בדיוק לצררכים אלו מאחר והיא מאפשרת הגדלה משמעותית של התמונה בעת ההדפסה מבלי לפגוע באיכותה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תום אהרון


 


מאמרים נוספים מאת תום אהרון
 
כיצד ניתן להתאים מדרסים לגיל השלישי?
שישים רבים סובלים ממחלות הקשורות בגיל. עם הגיעם לגיל השלישי פוקדות אותם מחלות שונות כגון סכרת, מחלות לב, בעיות פרקים, כאבי גב ורגליים ועוד. נוסף על כך, רבים בגילאים אלו מאבדים את הביטחון בהליכה, מתקשים להתנייד, ונופלים לעיתים קרובות.

כיצד להתאים את גודל ההדפסה לסוג הדפסה?
29/09/12 | עיצוב
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עושים שימוש בטכנולוגיית ההדפסה לצרכים אישיים ועסקיים. הדפסה על קנבס, הדפסת קאפה והדפסה על נייר צילום הפכו פשוטים יותר, נגישים יותר וזולים יותר מבעבר, עקב התפתחות אמצעים טכנולוגיים שונים.

עו"ד רשלנות רפואית, אל תרגישו אבודים
עו"ד רשלנות רפואית מטפל במקרים בהם היה חשש לפגיעה זמנית או תמידית עקב טיפול רפואי כושל. מקרים של רשלנות רפואית הינם מקרים רגישים, ומצריכים טיפול מקצועי על ידי עו"ד רשלנות רפואית. טעויות קטנות בעולם הרפואה עשויות לגרום לנזקים גדולים. מאחורי כל מקרה המערב עו"ד רשלנות רפואית תביעה עומד אדם או משפחה מתוסכלת אשר חוו פגיעה, והמציאות הקיימת שלהם התהפכה לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI