דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר כיצד ניתן להתאים מדרסים לגיל השלישי?
כיצד ניתן להתאים מדרסים לגיל השלישי?
תום אהרון 29/09/12 |  צפיות: 3081

מדרסים לגיל השלישי וחשיבותם

קשישים רבים סובלים ממחלות הקשורות בגיל. עם הגיעם לגיל השלישי פוקדות אותם מחלות שונות כגון סכרת, מחלות לב, בעיות פרקים, כאבי גב ורגליים ועוד. נוסף על כך, רבים בגילאים אלו מאבדים את הביטחון בהליכה, מתקשים להתנייד, ונופלים לעיתים קרובות. במקרים אלו התאמת מדרסים בהתאמה אישית לגיל השלישי היא חשובה מאוד. מדרסים הינם סוג של רפידות לנעליים בעלי תכונות אורטופדיות.

התאמה של מדרסים לגיל השלישי בצורה טובה ומיומנת מביאה לשיפור באופן ההתנהלות של הקשיש, ומקלה עליו בביצוע פעולות יומיומיות. בעת התאמת המדרסים לגיל השלישי מתבצעת חלוקה של משקל הגוף באופן שווה על כף הרגל, כך שהמשקל אינו נוטה לפעול רק על חלק אחד, וזרימת הדם טובה וחלקה יותר. קשישים רבים מדווחים על שיפור ניכר בכאבי הגב והרגליים, ושיפור ניכר ביציבות בעקבות התאמה נכונה של מדרסים.

מדרסים לקשישים, אופן ההתאמה

חשוב מאוד לדעת כי לא די ברכישת מדרסים לקשישים על מנת לצפות בשיפור בהתנהלות, חשוב מאוד להתאים את המדרסים הללו בצורה הטובה ביותר לכף הרגל של הקשיש. מדרסים אורטופדיים איכותיים ועמידים לקשישים אשר אינם מותאמים למבנה כף הרגל עשויים לגרום להרעה במצב ולנזקים. אז איך מתבצע תהליך התאמת מדרסים לקשישים? ראשית, תהליך ההתאמה צריך להיעשות על ידי אורטופד מומחה בתחום.

האורטופד יקח מדידה ויאמוד את צורת כף הרגל באחת משתי שיטות: שיטת הגבס והשיטה הממוחשבת. שיטת הגבס מצריכה את הקשיש לדרוך בתוך כלי גבס, כאשר לפי הצורה של כף הרגל הנוצרת בגבס, מותאם המדרס. בשיטה השניה של התאמת מדרסים לקשישים חיישנים המוצמדים לכף הרגל שולחים מידע על צורת כף הרגל אל המחשב, וכך מתקבלת הדמייה ממוחשבת של כף הרגל, לפיה מותאמים המדרסים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תום אהרון


 


מאמרים נוספים מאת תום אהרון
 
כיצד ניתן להתאים מדרסים לגיל השלישי?
שישים רבים סובלים ממחלות הקשורות בגיל. עם הגיעם לגיל השלישי פוקדות אותם מחלות שונות כגון סכרת, מחלות לב, בעיות פרקים, כאבי גב ורגליים ועוד. נוסף על כך, רבים בגילאים אלו מאבדים את הביטחון בהליכה, מתקשים להתנייד, ונופלים לעיתים קרובות.

כיצד להתאים את גודל ההדפסה לסוג הדפסה?
29/09/12 | עיצוב
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עושים שימוש בטכנולוגיית ההדפסה לצרכים אישיים ועסקיים. הדפסה על קנבס, הדפסת קאפה והדפסה על נייר צילום הפכו פשוטים יותר, נגישים יותר וזולים יותר מבעבר, עקב התפתחות אמצעים טכנולוגיים שונים.

עו"ד רשלנות רפואית, אל תרגישו אבודים
עו"ד רשלנות רפואית מטפל במקרים בהם היה חשש לפגיעה זמנית או תמידית עקב טיפול רפואי כושל. מקרים של רשלנות רפואית הינם מקרים רגישים, ומצריכים טיפול מקצועי על ידי עו"ד רשלנות רפואית. טעויות קטנות בעולם הרפואה עשויות לגרום לנזקים גדולים. מאחורי כל מקרה המערב עו"ד רשלנות רפואית תביעה עומד אדם או משפחה מתוסכלת אשר חוו פגיעה, והמציאות הקיימת שלהם התהפכה לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI