דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים תיקוני שיש בבית
תיקוני שיש בבית
דפנה לוטן 18/10/12 |  צפיות: 4772

לא קשה להבחין שיש בבית ריצוף מיושן ולחסר אסתטיקה? לא פעם ניתן להיתקל בכל מיני מקומות ריצוף ישן ונטול טעם בסיסי. ההשקעה הנדרשת והעלויות בהחלפת הריצוף גבוהות ולאור עובדה זו, אנחנו פשוט מחליטים להישאר כבר עם הריצוף הקיים. למעשה דווקא בימינו ניתן למצוא דילים מצוינים- כדאי לבצע בדיקה.

בעבר היו מעט אפשרויות בחירה בנוגע לסוגי מרצפות, אבל בימינו לבחירתנו שלל הצעות: ריצוף, התקנת שיש, פרקטים ועוד רבים. גם סוגי החומרים מאד התפתחו, מה שמקנה לכולם את האפשרות לרענן את הבית בזול ובקלות.

ברצונכם לדעת יותר כיצד לדעת לבחור תיקוני שיש? זקוקים לעצות וטיפים שיעזרו לכם בתחום של ריצוף שיש לבית? להלן שלל המלצות עיקריות:.

תכנון הביצוע הוא המענה הכי פרקטי שיעזור לכם להצליח בפרויקט. היצמדו לתקציב שהצבתם לפרויקט והציבו דד ליין לסיום הפרויקט. נניח ואין לכם ידע כלל איך להתחיל, כדאי לדאוג לגייס קבלן מומחה או מעצב פנים לקבלת ייעוץ.

גודל- הגיוון והחידושים הרבים מעניקים לכם את האפשרות לשפץ בקלות. אם מדובר בבית קטן תבחרו בבלטות מוארכות, צרות או קטנות. אם מדובר בחלל גדול- ניתן להשלים את מראה הבית בכל מרצפת ללא הגבלה. הכי טוב לעצב בגודל 40*40.

אנשי מקצוע – עבודות בתחום הריצוף מבוצעות על ידי רצפים מומחים, הדגש על ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם לוודא שהנכם מגובים בהסכם למקרה של תקלות, עם העלויות, החומרים ועמידה בלוח זמנים.

הצבע ובחירתו- אחד מהשלבים המהותיים הוא התאמת הריצוף לעיצובו של הבית. בשל המבחר הרב תוכלו לעשות כל מה שאתם רוצים. חפשו ברחבי האינטרנט ונסו להתרשם מהמגוון הרחב ובחרו בסופו של דבר את הריצוף שישתלב ויתאים עם העיצוב הכללי של הבית.

בוחרים באיכות- ישנן חומרים אשר יבטיחו עמידות לטווח ארוך, עמידות בפני הכתמה וסדקים. כדאי להשקיע קצת יותר בחומרים איכותיים מאשר לרכוש מוצר זול שיכול במהרה להינזק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI