דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים חתונה בתקופת החורף
חתונה בתקופת החורף
עידן לוי 21/10/12 |  צפיות: 1995

בכל שנה, במיוחד בחודשי יוני - יולי מתלוננים כולם על עונת החתונות שהשתלטה על כל שעותיהם הפנויות ועל פנקס הצ'קים שלהם. אם נניח לרגע בצד את הציניות ונודה על העובדה שמרבית הזוגות בוחרים להתחתן בחודשי הקיץ, אין ספק שיש לכך יתרונות, ולו בשל העובדה כי ניתן לקיים אירוע במתחם גני אירועים (במקום אולם סגור), לבחור שמלות קלילות ולהצטלם בשעות אחר הצהריים על חוף הים. אולם, רבים שוכחים שגם לחתונה בתקופת החורף יש את היתרונות שלה. למעשה, אלו הבוחרים להינשא בחודשים הקרים ייהנו מסגנון אחר של אירוע, שיבלוט אל מול החתונות הסטנדרטיות.

על גשם וחליפות

גם אם בדיעבד יתגלה כי היום בו בחרתם לערוך את החתונה שלכם הוא היום הגשום בשנה, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שזה לא ייגרע מיופיי של האירוע. להיפך! בקיץ - בייחוד הקיץ הישראלי - גברים מעדיפים להשאיר את החליפות המחויטות לימים קרירים יותר ואילו נשים מגיעות לאירועים בשמלה קלילה. בחורף לעומת זאת, יכולים האורחים להשקיע וללבוש את מיטב מחלצותיהם מבלי לדאוג שהפן ייהרס בלחות השוררת על שפת הים או העובדה שתוך כמה דקות מתחילת האירוע כבר יניחו את הז'קט על הכיסא. בנוסף, העובדה כי מדובר בימים קרים וגשומים שונה מאוד מהחוויה של החתונות הסטנדרטיות הנערכות בחודשי האביב והקיץ. אין ספק שהאורחים שלכם יזכרו את האירוע!

צילומי חוץ ופנים

שמרו על ראש פתוח וחשבו יחד עם צוות הצלמים ששכרתם, היכן יהיו הלוקיישנים המעניינים ביותר לצילומים לפני תחילת החתונה, זאת לפני שתגיעו לאירוע המתקיים במקום סגור כמו אולם אירועים. בהתחשב בעובדה שבשל תנאי מזג האוויר לא תוכלו להצטלם בחוץ,  מקומות כמו  אתר בנייה נטוש, ספרייה ציבורית או הסופרמרקט השכונתי נשמעים כמו לוקיישנים מפתיעים, אבל צלם טוב באמת יידע להוציא מהם את המיטב והתוצאה תהיה מרהיבה ביופיה. עם זאת, כדי לשמור על השמלה הלבנה בוהקת ולוודא שהתסרוקת לא 'תפגוש' טיפות גשם, חשוב להיערך מראש. ודאו כי ברכב בו תיסעו במהלך היום יש זוג מטריות וכמובן מעילים. תוכלו להיות יצירתיים גם בבחירת האביזרים הנלווים ללבוש. למשל, מעיל או כובע. מצד אחד, אירגון חתונה בתקופת החורף והעובדה כי גני אירועים אינם באים בחשבון, עלול להיות מאתגר אולם מצד שני, דווקא מאתגרים מפיקים את המיטב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן לוי

חצר המלכה – לאירועים מרגשים ויוצאי דופן. בחצר המלכה אתם בעלי הכתר, ולפיכך כל שנדרש מכם הוא להציג את חלומותיכם ורצונותיכם. אנחנו כאן כדי להגשים לרגש, לשמח, ולהפיק עבורכם את אירוע חייכם בצורה המושלמת ביותר.



 


מאמרים נוספים מאת עידן לוי
 
3 טיפים לבחירת גן אירועים
כמות גני האירועים העומדים לרשותכם, אינה הופכת את הבחירה לקלה יותר ועלולה דווקא לבלבל. לכן, כשאתם ניצבים אל מול ההתלבטות היכן לערוך את האירוע שלכם, כדאי להיצמד לכמה כללים פשוטים שיקלו עליכם את הבחירה.

חתונה בתקופת החורף
בכל שנה, במיוחד בחודשי יוני - יולי מתלוננים כולם על עונת החתונות שהשתלטה על כל שעותיהם הפנויות ועל פנקס הצ'קים שלהם. אם נניח לרגע בצד את הציניות ונודה על העובדה שמרבית הזוגות בוחרים להתחתן בחודשי הקיץ, אין ספק שיש לכך יתרונות, ולו בשל העובדה כי ניתן לקיים אירוע במתחם גני אירועים (במקום אולם סגור), לבחור שמלות קלילות ולהצטלם בשעות אחר הצהריים על חוף הים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI