דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים 3 טיפים לבחירת גן אירועים
3 טיפים לבחירת גן אירועים
עידן לוי 31/10/12 |  צפיות: 2051

כמות גני האירועים העומדים לרשותכם, אינה הופכת את הבחירה לקלה יותר ועלולה דווקא לבלבל. לכן, כשאתם ניצבים אל מול ההתלבטות היכן לערוך את האירוע שלכם, כדאי להיצמד לכמה כללים פשוטים שיקלו עליכם את הבחירה. אולמות אירועים גם הם באים בחשבון, אבל אם האירוע שראיתם בדמיונכם מתקיים דווקא בחוץ, בחודשי הקיץ החמימים - הצלחתם לצמצם ולו במעט את ההיצע. יש שיאמרו שגן אירועים אחד דומה למשנהו, אבל כל מקום מציע חוויה שונה ולכן מומלץ להתייחס לזה במלוא הרצינות ולבחון כמה שיותר אספקטים אפשריים - מיקום, סוג וגודל המנות, סידור החנייה, מיקום רחבת הריקודים ביחס לשולחנות וכו\'. להלן מספר טיפים לבחירת גן אירועים.

פשוט תגיעו!
אם זה אפשרי, בקשו מבעלי גן האירועים רשות להגיע לאחד מהאירועים המתקיימים שם. שום ברושור או תיאורים נלהבים של בעלי המקום אודות קסמו של גן האירועים שבבעלותם, לא יחליפו את חווית ההימצאות באירוע. שימו לב לפרטים הקטנים והימנעו מלהקדיש תשומת לב לדברים כמו כמות האורחים או המוזיקה שמשמיע הדי ג\'יי, שכן אלו משתנים מאירוע לאירוע. בדקו כיצד מתבצעת ההושבה לשולחנות, האם מקבלי הפנים שירותיים ונחמדים לאורחים. כיצד עוצבה החופה והאם ניתן להכניס בעיצוב שינויים בהתאם לטעמכם האישי. בחנו את עבודת המלצרים והמגישים ובמידה ויש במקום מפיקי אירועים, הפנו אליהם את שאלותיכם.

על המפה
גן האירועים שתבחרו צריך לענות על כל הקריטריונים שהצבתם, אולם ישנו דבר מה שרבים נוטים לשכוח. האירוע נערך בערב, לאחר יום עבודה, כך שמרבית האורחים ממהרים לשוב הביתה, להתארגן ולצאת לנסיעה. ודאי לא תרצו להטריח אותם בנסיעה של יותר משעה בכדי להגיע למקום האירוע. לכן יש להתחשב גם באזור ממנו מגיעים מרבית האורחים שלכם. אם משפחת החתן מתגוררת בדרום הארץ ואילו משפחת הכלה בצפון, מרכז הארץ תהיה בחירה נבונה.

זה רק אתם
אחרי שביקרתם בעשרות אולמות אירועים, החלטתם לערוך את האירוע בחוץ וכעת אינכם יודעים באיזה גן אירועים לבחור מרוב שההיצע רחב, עצרו וחשבו כיצד ראיתם בדמיונכם את יום האירוע. כיוון שאין מקום אחד שיענה על כל הדרישות שלכם, בחרו את זה שמוכן להתגמש עבורכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן לוי

חצר המלכה – לאירועים מרגשים ויוצאי דופן. בחצר המלכה אתם בעלי הכתר, ולפיכך כל שנדרש מכם הוא להציג את חלומותיכם ורצונותיכם. אנחנו כאן כדי להגשים לרגש, לשמח, ולהפיק עבורכם את אירוע חייכם בצורה המושלמת ביותר.



 


מאמרים נוספים מאת עידן לוי
 
3 טיפים לבחירת גן אירועים
כמות גני האירועים העומדים לרשותכם, אינה הופכת את הבחירה לקלה יותר ועלולה דווקא לבלבל. לכן, כשאתם ניצבים אל מול ההתלבטות היכן לערוך את האירוע שלכם, כדאי להיצמד לכמה כללים פשוטים שיקלו עליכם את הבחירה.

חתונה בתקופת החורף
בכל שנה, במיוחד בחודשי יוני - יולי מתלוננים כולם על עונת החתונות שהשתלטה על כל שעותיהם הפנויות ועל פנקס הצ'קים שלהם. אם נניח לרגע בצד את הציניות ונודה על העובדה שמרבית הזוגות בוחרים להתחתן בחודשי הקיץ, אין ספק שיש לכך יתרונות, ולו בשל העובדה כי ניתן לקיים אירוע במתחם גני אירועים (במקום אולם סגור), לבחור שמלות קלילות ולהצטלם בשעות אחר הצהריים על חוף הים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI