דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר הדפסה על קנבס – מתנה ללקוחות
הדפסה על קנבס – מתנה ללקוחות
אפרת רמות 25/10/12 |  צפיות: 2802

תמונות בהדפסה על קנבס הן מתנה נהדרת ללקוחות, ספקים ועובדים כאחד. להדפסה על קנבס יש מראה מיוחד ואמנותי יותר מכל הדפסה אחרת. הקנבס הוא בד טבעי ונראה נפלאה. הדפסה על קנבס נעשית בטכנולוגיית הדפסה מתקדמת, הצבעים עמידים והמתנה מאוד איכותית. אפשר להדפיס יצירות אמנות מפורסמות, תמונות השראה, תמונות אישיות ואפילו לעשות קולאז' של תמונות שונות.

הדפסה על קנבס - תמונות

כבעלי עסקים אתם וודאי מוזמנים לאירועים של לקוחות, להשקות מוצר חדש, לערבי לקוחות ואפילו לאירועים אישיים. אם אתם רוצים להביע את הערכתכם ללקוח וותיק וטוב, אם הוזמנת לאירוע אישי ואתם רוצים לעשות קצת יותר מאשר לשים צ'ק במעטפה הרי שתמונה מבד קנבס בהזמנה אישית היא מתנה נפלאה.

הדפסה על קנבס - מתנה אישית ומיוחדת

לעיתים, כבעלי עסקים חשוב להביע הערכה ללקוחות וותיקים, ללקוחות שמזמינים אתכם לאירועים ולקראת חגים ומועדים. אין ספק שלהביא מתנה לאירוע אישי של לקוח היא מחווה מאוד יפה, למשרד חדש כמתנה לחנוכת המשרד, לקראת שנה חדשה וכדומה. לקוחותיכם יעריכו אתכם מאוד על המחווה. בנוסף, תוכלו למתג את התמונה כך שהרווחתם גם ערך פרסומי.

הדפסה על קנבס - מתנות ממותגות

קנבס משמש לא רק כבד ציור והדפסה, אפשר למצוא המון מוצרים קטנים שניתן למתג העשויים בחלקם מקנבס. אם אתם מחפשים מתנות קטנות וממותגות תוכלו למשל לבחור במחברות עטופות קנבס ממוחזר. המחברות מאוד נעימות למגע, הן נראות מצוין ואפשר להדפיס עליהן לוגו ואפילו תמונות שלמות. מחברות קנבס מתאימות כמעט לכל עסק, אפשר לרכוש אותם במגוון צבעים והן אפילו ידידותיות לסביבה כי הבד עשוי חומרים ממוחזרים.

המחברות מגיעות בגדלים שונים, בעיקר 5A ו-A4  הם הגדלים הפופולאריים אך ניתן למצוא גם מחברות קטנטנות עטופות קנבס ומחברות גדולות יותר. ישנם דגמים של מחברות להם מצורף עט, מחברות בשילוב דפי ממו או דבקיות וכדומה. את הדגמים הקטנטנים של המחברות (למעשה יותר כמו פנקסים) אפשר אפילו להכניס למעטפה ולשלוח ללקוחות.

הדפסה על קנבס - לא רק ללקוחות

בעלי עסקים רבים רוצים גם להביע הערכה לעובדיהם, להעניק מתנה בחגים ובאירועים. אחת העובדות ילדה? עובד וותיק יוצא לפנסיה? מחלקה חוגגת סיום של פרויקט מוצלח? עובד מצטיין קודם ועבר למשרד חדש? מתנה המודפסת על קנבס בהחלט תוסיף מאוד להרגשה הטובה של העובדים. תמונה בעיצוב אישי על קנבס תתאים לכל אירוע שכזה. העובדים יאהבו את היחס האישי, את האכפתיות והמאמץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפרת רמות


 


מאמרים נוספים מאת אפרת רמות
 
הדפסה על קנבס – מתנה ללקוחות
תמונות בהדפסה על קנבס הן מתנה נהדרת ללקוחות, ספקים ועובדים כאחד. להדפסה על קנבס יש מראה מיוחד ואמנותי יותר מכל הדפסה אחרת.

עורך דין נזיקין בחיפה, מידע כללי
תביעת נזיקין, המוגשת על ידי עורך דין נזיקין בחיפה בעבור לקוח שנפגע, הינה תביעה המוגשת בגין תאונה הגרמה לנזקים כלכליים, גופניים או נפשיים לנפגע. עורך דין נזיקין בחיפה מגיש את התביעה כנגד אותו גורם אשר נהג ברשלנות אשר גרמה לפגיעה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI