דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עורך דין נזיקין בחיפה, מידע כללי
עורך דין נזיקין בחיפה, מידע כללי
אפרת רמות 25/10/12 |  צפיות: 2574

עורך דין נזיקין בחיפה ודיני נזיקין

תביעת נזיקין, המוגשת על ידי עורך דין נזיקין בחיפה בעבור לקוח שנפגע, הינה תביעה המוגשת בגין תאונה הגרמה לנזקים כלכליים, גופניים או נפשיים לנפגע. עורך דין נזיקין בחיפה מגיש את התביעה כנגד אותו גורם אשר נהג ברשלנות אשר גרמה לפגיעה, או כאשר ישנו מצב בו החוק מטיל עליו את הצורך לשאת באחריות. תביעת נזיקין מוגדרת גם בעבור נזקי נפש, כלומר תביעת נזיקין המוגשת על ידי עורך דין נזיקין בחיפה יכולה להיות תביעה גם בגין נזק שגרם לטראומה, לדיכאון, להפרעת נפש או להוצאת דיבה. נוסף על כך עורך דין נזיקין בחיפה מתעסק גם עם תביעות נזיקין הנגרמות כתוצאה מתאונת עבודה תאונת דרכים, רשלנות רפואית ועוד.

עורך דין נזיקין בחיפה, הגשת תביעה

על פי דיני נזיקין, לנפגע שמורה הזכות להנות מפיצוי כספי חד פעמי, או פיצוי כספי בצורת קצבה על מנת לאפשר לו ולמשפחתו להתפרנס בכבוד, כפי שהיה לפני התאונה. חשוב מאוד במצב של פגיעת נזיקין לפנות לעורך דין נזיקין בחיפה מנוסה בתחומו על מנת לממש את הזכאות לפיצויים. עורך דין נזיקין בחיפה יגיש תביעה אל המוסד לביטוח לאומי ואל חברות הביטוח הרלונטיות למקרה וייצג את הנפגע במהלך התביעה.

אמנם ניתן להתמודד עם פגיעות מסוג זה באופן עצמאי, אך פניה לעורך דין נזיקין בחיפה לרוב תקל ותקצר את התהליך.עורך דין נזיקין בחיפה מכיר ויודע להתמודד עם הבירוקרטיה של תהליך מסוג זה, יודע ובקיא במסמכים שיש להמציא, ומייצג את הלקוח בצורה הטובה ביותר בוועדות הרפואיות. פניה לעורך דין נזיקין בחיפה תשפר את הסיכוי לזכות בפיצוי הולם למקרה הנזיקין המדובר, ותקצר את זמן ההתנהלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפרת רמות


 


מאמרים נוספים מאת אפרת רמות
 
הדפסה על קנבס – מתנה ללקוחות
תמונות בהדפסה על קנבס הן מתנה נהדרת ללקוחות, ספקים ועובדים כאחד. להדפסה על קנבס יש מראה מיוחד ואמנותי יותר מכל הדפסה אחרת.

עורך דין נזיקין בחיפה, מידע כללי
תביעת נזיקין, המוגשת על ידי עורך דין נזיקין בחיפה בעבור לקוח שנפגע, הינה תביעה המוגשת בגין תאונה הגרמה לנזקים כלכליים, גופניים או נפשיים לנפגע. עורך דין נזיקין בחיפה מגיש את התביעה כנגד אותו גורם אשר נהג ברשלנות אשר גרמה לפגיעה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI