דף הבית בידור ופנאי עיצוב פרחים
פרחים
רחלי 29/10/12 |  צפיות: 3465

משלוחי פרחים – סקירת האפשרויות הקיימות בשוק וטווח המחירים .

אין ספק שאחת הפעולות הרומנטיות ביותר שאפשר לעשות היא משלוחי פרחים . משלוחי פרחים מאז ומעולם ( זכרו שאפילו בספר הידוע " רומיאו ויוליה " התבצע שימוש במוטיב של משלוחי פרחים בין שני האוהבים ) ובנות , בחורות , נשים , אמהות וסבתות ברחבי כל העולם מוקירות את היום בו קיבלו משלוחי פרחים מאהוב , מעסיק , חבר משפחה , חבר לחיים , ידיד וכו' . כן , כן , המחסור של משלוחי פרחי סנדרה כמעשה האהבה האולטימטיבי בין גברים לנשים שם אותנו הגברים במצוקה אמיתית ובחוסר יכול להגיב – וחברות משלוחי פרחים מנצלות זאת וממש מפרסמות מבצעים ופרסומות שבהן הסאב טקסט אומר לנו " אם לא תשלחו פרחים אתם לא גברים אמיתיים , תהיו רומנטיים ותשמחו את האישה ! " .

אז הבנו כבר שאין מה לעשות ואנו מרימים ידיים . נצטרך לשלוח משלוחי פרחים בחגים , בימי הולדת , במועדים כאלה או אחרים , להביא את אותם פרחים איתנו כשאנו באים לאירוע , לחג או למאורע ... אבל מה ? המחירים של אותם משלוחי פרחים ליום הולדת מופקעים לגמרי ! במידה ואתם לא מצויים ברזי עולם משלוחי פרחים אז נציין רק שאותם משלוחי פרחים מתחילים רק מ 70 80 שקלים ועולים צפונה , מזה צפונה ... עולים עד החרמון .

בשל כך הגבר החכם חייב לדעת גם איך לשלוח פרחים בגבעתים  וגם איך לעשות זאת בכמה שפחות פגיעה כלכלית . ההמלצות הן הבאות – ראשית , אפשר לקטוף פרחים וסדר אותן בעצמכם . שנית , אפשר להוזיל את העלויות על ידי רכישת פרחים בדרך , שלישית , אפשר למצוא עסקאות שוות לעתים באינטרנט , לעתים אך לא לתמיד .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI