דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מצלמת אבטחה לבית, כל מה שרציתם לדעת
מצלמת אבטחה לבית, כל מה שרציתם לדעת
לירון רחמים 10/11/12 |  צפיות: 2268

מצלמת אבטחה לבית, להגנה על רכוש

בעבר הרחוק מערכות מיגון היו נחלתם של העשירים והאמידים בלבד, בטח כשמדובר במצלמת אבטחה לבית, אולם, בימינו, יותר ויותר בתים בישראל בוחרים לרכוש ולהתקין מצלמת אבטחה לבית לצרכים שונים. מחירי המצלמות אמנם עשוים להיות מעט יקרים, אולם בהתחשב בנזק הכלכלי שהן יכולות למנוע, ההשקעה שווה ואף משתלמת. למצלמת אבטחה לבית שימושים שונים ורבים, השימוש הראשון והעיקרי מתבטא בהגנה על רכוש. בתים רבים בישראל כיום מחזיקים ציוד יקר ערך כמו פלזמות, מחשבים, סמרטפונים, טבלטים ועוד, אשר מהווים פירצה לגנב. התקנה של מצלמת אבטחה לבית יכולה בקלות למנוע פריצות וגניבות של ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים, ולהוות אמצעי הרתעה ואזהרה. נוסף לציוד שערכו הכלכלי רב, אין בית בישראל שאינו מחזיק ציוד יקר ערך בצורה סנטימנטלית. תמונות, תכשיטים שעברו במשפחה בירושה ועוד, הינם אבדה שאותה אין להשיב. התקנת מצלמת אבטחה לבית תמנע את עוגמת הנפש שעשויה לצוץ עם גניבה של מוצרים יקרי ערך אלו. מה גם שמצלמת אבטחה לבית במקרים רבים ישולה לסייע באיתור גנב בבית שכבר נפרץ.

מצלמת אבטחה לבית, להגנה על היקרים לנו

השימוש השני העיקרי במצלמת אבטחה לבית נובע מן הצורך להגן על היקרים לנו. מבוגרים רבים נעזרים בטיפול של מטפלים לצרכים יומיומיים. לא אחת אנו שומעים על מקרים של הזנחה והתעללות של קשיש על ידי המטפל, מצלמת אבטחה לבית, המותקנת באזורי מפתח מונעת מקרים מסוג זה. לא רק קשישים נותרים בידי טיפול של מטפלים, גם תינוקות וילדים, שהם חסרי ישע כמו המבוגרים, נותרים בידיהם של מטפלים. אצלנו ב - CamTV תוכלו בתור הורים מודאגים לרכוש ולהתקין מצלמת אבטחה לבית על מנת לצפות במתרחש בבית כאשר הם אינם נמצאים, ולוודא כי הילדים שלהם מצויים בידיים טובות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירון רחמים


 


מאמרים נוספים מאת לירון רחמים
 
מפיקי אירועים, כי לאירוע שלך מגיע הרבה יותר!
מזל טוב! סוף סוף הוא הציע לך נישואין! מה קורה עכשיו? ההכנות... לחפש צלם, לחפש אולם אירועים, לסגור תאריך, לבחור רב, טבעות, שמלת כלה, חליפה לחתן, נעליים, מאפרת והרשימה עוד ארוכה. יחד עם כל הארגונים השאונים לחתונה שגרת החיים נשארת זהה

עו"ד מחלות מקצוע, אתה לא לבד!
מחלת מקצוע היא מחלה שנגרמת לעובד עקב סוג עבודתו, לדוגמה: חשיפה לחומרים כימיים וביולוגיים המסוכנים לגוף האדם, חשיפה לרעש, חשיפה לרטט, חשימה לשמש, לקרינה וכדומה.

מצלמת אבטחה לבית, כל מה שרציתם לדעת
בעבר הרחוק מערכות מיגון היו נחלתם של העשירים והאמידים בלבד, בטח כשמדובר במצלמת אבטחה לבית, אולם, בימינו, יותר ויותר בתים בישראל בוחרים לרכוש ולהתקין מצלמת אבטחה לבית לצרכים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI