דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עו"ד מחלות מקצוע, אתה לא לבד!
עו"ד מחלות מקצוע, אתה לא לבד!
לירון רחמים 14/11/12 |  צפיות: 2646

מה הוא תפקידו של עו"ד מחלות מקצוע?

מחלת מקצוע היא מחלה שנגרמת לעובד עקב סוג עבודתו, לדוגמה: חשיפה לחומרים כימיים וביולוגיים המסוכנים לגוף האדם, חשיפה לרעש, חשיפה לרטט, חשימה לשמש, לקרינה וכדומה. אומנם במקומות כאלה המעסיקים מקפידים על בטיחות ברמה עליונה בכדי למנוע זאת, אך בכל זאת קיימים מקרים בהם בכל זאת יש פגיעה במועסק, ועל פגיעות מסוג זה רשאי המועסק לקבל פיצויים, וכאן כמובן תפקידו של עו"ד מחלות מקצוע נכנס.

ישנה רשימה המכילה את כלל מחלות המקצוע בביטוח לאומי, אך הרשימה בת שנים רבות, ומאז התפתחות הטכנולוגיה רק הוסיפה פגיעות חדשות שאינן ברשימה זו, מכאן פותח תחום התביעות המכונה מיקרוטראומה. עו"ד מחלות מקצוע מומחה בתחום זה ויודע לטפל בתביעות מסוג מיקרוטראומה. עו"ד מחלות מקצוע דואג ויודע אילו אישורים להמציא, ובאפשרותו לזרז רבות את הליך התביעה.

עצות חשובות לשכירת עו"ד מחלות מקצוע

ראשית, אם הינך חושד כי חלית במחלת מקצוע, פנה לסיוע במהרה מן המרפאה התעסוקתית. שמור את כל המסמכים שלך מכל טיפול ובדיקה שתעבור, על מנת למסור אותם לעו"ד מחלות מקצוע שתבחר. מסמכים אלה יהוו שימוש בעתיד עבוד עו"ד מחלות מקצוע שייצג אותך. בנוסף עו"ד מחלות מקצוע אוסף גם עבורך את כל הראיות והמסמכים הרלוונטים מהגורמים הרפואיים וממקום העבודה לייצוגך. חשוב לשכור עו"ד מחלות מקצוע ולא עורך דין כללי או שמוסמך לתביעות בנושאים אחרים.

שוק עורכי הדין מאפשר להם לעסוק בכל סוגי התיקים בהם הם יחפצו, אולם אני בתור לקוחות כמובן נעדיף ללכת לעו"ד מחלות מקצוע מנוסה, שכבר התמחה וניצח בתביעות מהסוג שלנו. אין ספק שבחירת עו"ד מחלות מקצוע תזרז את תהליך קבלת הפיצויים, את גודל הפיצויים ואת יעילות הטיפול בתביעה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירון רחמים


 


מאמרים נוספים מאת לירון רחמים
 
מפיקי אירועים, כי לאירוע שלך מגיע הרבה יותר!
מזל טוב! סוף סוף הוא הציע לך נישואין! מה קורה עכשיו? ההכנות... לחפש צלם, לחפש אולם אירועים, לסגור תאריך, לבחור רב, טבעות, שמלת כלה, חליפה לחתן, נעליים, מאפרת והרשימה עוד ארוכה. יחד עם כל הארגונים השאונים לחתונה שגרת החיים נשארת זהה

עו"ד מחלות מקצוע, אתה לא לבד!
מחלת מקצוע היא מחלה שנגרמת לעובד עקב סוג עבודתו, לדוגמה: חשיפה לחומרים כימיים וביולוגיים המסוכנים לגוף האדם, חשיפה לרעש, חשיפה לרטט, חשימה לשמש, לקרינה וכדומה.

מצלמת אבטחה לבית, כל מה שרציתם לדעת
בעבר הרחוק מערכות מיגון היו נחלתם של העשירים והאמידים בלבד, בטח כשמדובר במצלמת אבטחה לבית, אולם, בימינו, יותר ויותר בתים בישראל בוחרים לרכוש ולהתקין מצלמת אבטחה לבית לצרכים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI