דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מידע חשוב על סינון מים
מידע חשוב על סינון מים
אבי 23/12/12 |  צפיות: 2878

לכולנו חשוב לצרוך מים נקיים וצלולים בכדי לשמור על בריאות וליהנות ממים טעימים לשתייה ולבישול. לפני שמחליטים כיצד לצרוך את המים שלנו תמיד כדאי לצבור עוד קצת מידע לגבי ההבדלים בין מים מינרלים, מים מהברז ומים המסוננים בעזרת מסנן מים. תפיסה רווחת היא שמים מינרלים הם המים הנקיים והבריאים ביותר עבורנו כיוון שהם מגיעים מן הטבע, אבל זה לא תמיד המצב. הבקבוקים בהם מגיעים המים עלולים להכיל חומרים מזיקים אשר משתחררים כשהבקבוקים נחשפים לחום וכן להכיל רמה גבוהה יחסית של חיידקים.

מים נקיים ובריאים

במים מסוגים שונים עלולה להיות חשיפה לחיידקים או למזהמים. במי ברז למשל, עלולים להיות מזהמים כתוצאה מהתיישנות הצנרת ודליפה של דלק וביוב למי התהום ואפילו במים מסוננים יכולה להישאר לעתים כמות מסוימת של חיידקים.

בסופו של דבר לכל שיטה יש חסרונות אבל השימוש במסנני מים היא בהחלט שיטה מוצלחת עבור צריכה של מי שתייה. במתקנים כמו מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים הסנן מיוצר בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת והשמירה על איכות המים היא מדויקת ועקבית. סנן המים של שטראוס מים מיוצר בעזרת שילוב של ידע מדעי מתקדם וחדשני אשר עוזר לשלוט בזרימת המים, זאת בניגוד למסנני מים מיושנים יותר אשר פועלים בשיטה של אוסמוזה הפוכה ואשר סופחים אליהם חיידקים ומזהמים רבים יותר.

מים טובים לסביבה

מחקרים רבים מן השנים האחרונות מראים כי מים מינרלים אשר מגיעים בבקבוקי פלסטיק הנם בעלי השפעה מזיקה מאד על הסביבה. מעבר לכמויות האדירות של הנפט אשר יש בהם צורך בכדי לייצר, להוביל ולמלא בקבוקי מים, בקבוקי המים הריקים גם מזהמים את האוקיינוסים ובארץ קיימת גם הבעיה המקומית של פגיעה בנביעות הטבעיות ובטבע באזורים בהם שואבים בהם מים בארץ. מידע חשוב נוסף שלא מספיק אנשים חשופים אליו הוא שרבים מהמים אשר נמכרים בבקבוקים הם מי ברז אשר נקראים "מים מבוקבקים”.

המודעות ההולכת וגוברת להשפעה השלילית של בקבוקי פלסטיק על איכות הסביבה מובילה לכך כי בארצות הברית ובאירופה הפופולריות של מי ברז מסוננים הולכת וגוברת. אנשים פרטיים רבים וגם שפים מוכרים ומפורסמים בוחרים לצרוך בבית ובמסעדות שלהם מים שעברו סינון וטיהור וליהנות ממים נקיים ובריאים שאינם פוגעים באיכות הסביבה. בארץ, בחירה פופולרית ומוצלחת היא מיני בר בעל סנן מים של חברת שטראוס מים.

מים חסכוניים

מעבר לזה שהיא בריאה וטובה לאיכות הסביבה, השימוש במים מסוננים במתקנים כמו מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים היא גם חסכונית. ההתקנה החד פעמית והעלות של החלפת הפילטרים היא זולה הרבה יותר מאשר קניה מתמשכת של בקבוקי מים ובטווח הארוך השקעה חד פעמית במסנני מים מסוגים שונים כמו מסנן מים דירתי, מסנן מים תת כיורי או מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים יכולה לעזור גם לבריאות וגם לשמירה על התקציב של הוצאות הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI