דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
גיל להב 02/01/13 |  צפיות: 2999

. אנו יוצאים לחרוש את הארץ ומחפשים עוד ועוד אטרקציות לטיולים מאורגנים בארץ, אך איך באמת אפשר להכיר את הארץ מבלי לטעום את טעמיה.

סיורים בארץ באווירה אחרת

אתם רוצים להכיר את הארץ בצורה מעניינת יותר, בצורה ערבה לחיך, כדאי שתכירו את הסיורים הקולינריים, אלו סיורים שיובילו את בלוטות הטעם שלכם, את הרגלים שלכם, את העיניים שלכם, זו חוויה שמראה לנו את הארץ בצורה שונה ומעניינת, חוויה המאתגרת את כל החושים ללא יוצא מן הכלל.

חוויה קולינרית של טיולים מאורגנים בארץ תסחף אתכם לנוסטלגיות, תיקח אתכם למסע בזמן, למסע של עושר בטעמים, חוויה שתכיר לכם את התרבויות המערביות והמזרחיות, חוויה של קיבוץ גלויות, זו בהחלט דרך מעניינת להכיר את ארץ הקודש שלנו.

יום גיבוש לעובדים או יום הולדת לחברים

סיור קולינרי בניחוחות וצבעים מתאים גם לימי הולדת, גם לימי גיבוש ואפילו גם לזוגות הרומנטיים שבינינו. חישבו על סמטאות נצרת על העיר שאוחזת בחובה תרבות והיסטוריה, כמה טעמים אנו יכולים לספוג בסיור, כמה ניחוחות, כמה צבעים, כמה עושר קולינרי חבוי בין הסמטאות הצרות הנ"ל.

טיול משפחה מורחבת

אתם רוצים לארגן טיול של המשפחה ואין לכם שמץ של מושג היכן להתחיל ובודאי שלא לאיזה מסעדה ללכת. הייתם כבר בסיור ביפו העתיקה, את תל אביב כבר חרשתם מכל כיוון וכיוון. אולי הגיע הזמן לעשות טיול בנצרת, אבל לא סיור בשווקים ובסמטאות, הפעם טיול מיוחד שיעלה זיכרונות בכל מפגש ומפגש.

הסיור בנצרת מתחיל בארוחת בוקר מפנקת, אבל לא כזו שיושבים במסעדה, בסיור הזה לא פותחים שולחן, בסיור הזה עוברים מדוכן לדוכן, ממסעדה למסעדה, טועמים, מריחים, בודקים, עוברים. ובין לבין המסעדות והטעמים אנו למדים על היסטוריה, על תרבות של המקום, על תרבות של האוכל, על האווירה על התבלינים והריחות, בסיור הזה אתם תגיעו למשפחות של דרוזים, תבחנו את המטבחים שלהם מקרוב, תלמדו לא רק היסטוריה אלא הלך חיים.

לא רק טיולי משפחות

הסיורים הקולינריים מתאימים לכל גיל וגיל, גם ילדים יכולים ליהנות מסיור קולינרי עם חברי הכיתה  או עם משפחה, לעבור בין כל הפיצריות הכי טובות בארץ ומבין ביס לביס אנו סופגים תרבות של טעמים וריחות, של מסורות ואפילו לומדים קצת היסטוריה רק בצורה מעניינת יותר.

סיור קולינרי חוויה של כל החושים

אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים איך לחגוג את יום הולדת 40 או 50 הרי לכם מתנה המפעילה ומאתגרת את כל החושים. תראו נופים מרהיבים, תחושו את המאכלים והתבלינים, תטעמו את המטעמים הטובים ביותר, תריחו את ריחות השוק, תשמעו על התרבות של האזור. זו מתנה ליום הולדת שכל אחד ישמח לקבל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל להב


 


מאמרים נוספים מאת גיל להב
 
להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
בארצנו הקטנטונת מצפון ועד דרום מצויים נופים מרהיבים, אזורים פסטורליים, אזורים אוטנטיים, שלל צבעים, ניחוחות ותרבות.

יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
יום גיבוש לעובדים –מורים בכאסח
חדר המורים של בית הספר העירוני רעש ורגש מכיוון שנוצרו מחלוקות רבות בין המורים.


יום גיבוש לעובדים- המשרד
יום גיבוש לעובדים- מתחת לאף שלי
יובל היה עורך דין צעיר בן שלושים ושלוש במשרד גדול בן שלוש קומות בהרצליה.


יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
האם יום גיבוש לעובדים הוא הכרח?
יום גיבוש לעובדים הוא בוודאי אינו הכרח במקום עבודה. ועובדה היא שיש מקומות עבודה שבהם אין דואגים לימי גיבוש, ימי כיף או צורות אחרות לשבור את שגרת העבודה. אבל אי אפשר להגיד שמקומות עבודה כאלה פועלים בחוכמה. עובדים מגובשים הם עובדים יעילים יותר, שמחים יותר, נאמנים יותר למקום העבודה וכאלה שנעים יותר לעבוד איתם.


טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
אזור הצפון מספק שלל של אתרים אטרקטיביים לטיולים וסיורים. רבים מהמטיילים בוחרים בטיול בצפון כיעד לבלות בו את סוף השבוע, יום טיול או אפילו כמה שעות של סיור באחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI