דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר אחסון דירות - פתרונות אחסנה בישראל
אחסון דירות - פתרונות אחסנה בישראל
אסף יהלומי 20/01/13 |  צפיות: 2704

מחסנים בפריסה ארצית

מעת לעת כל אדם נתקל בסיטואציה בה הוא זקוק לפתרונות אחסון בעבור תכולת דירה או כל ציוד אחר. חברות האחסון בישראל פרוסות בכל רחבי הארץ ומציעות מחסנים בהתאם לצורך. השימוש במחסנים נעשה על בסיס חוזה שכירות בו הלקוח שוכר לעצמו את המחסן שמתאים לסוג הציוד, כמות וגודל.

המחסנים של החברות המובילות בתחום ממוקמים באזורים מוגנים, מאובטחים ונקיים. אין כל חשש מפני חדירה של מים, מזיקים או זרים למתחם. הגישה של הלקוח למחסן שלו אינה מוגבלת ואפשר יהיה להגיע לעתים קרובות בכדי להוסיף פריטים או להוציא.

אחסון דירה במחסן

רוב האנשים לא משתמשים באופן קבוע בשירותי האחסון, כאשר מגיע הרגע בו הם זקוקים לשירות הם שואלים את עצמם איך מתכוננים לאחסון דירות? כיצד כדאי לארוז את החפצים והאם תהיה להם גישה מלאה אל החפצים בכל שעה.

חוסר המודעות של האנשים לתנאי האבטחה והתברואה שמציעים בעלי המחסנים גורמת להם להירתע מאחסון חפצים בעלי ערך במחסנים ושימוש תכוף בשירות.  ישנם בעלי דירות שמשכירים את הנכס כאשר באחד החדרים הם מאחסנים חפצים אישיים. לו רק יפנו את החפצים הללו למחסן יוכלו לקבל בעבור הדירה דמי שכירות גבוהים יותר.

עצות שימושיות לבחירת מחסנים

אחסון תכולת דירות מבצעים אך ורק באמצעות חברות מוכרות ובעלות מוניטין. גם אם בעל החברה מציע להוביל את הציוד בעצמו אל המחסן ובחזרה כדאי יהיה להגיע למקום ולבחון את התנאים. לאחר הסיור במקום אפשר יהיה לבצע את עבודת האריזה טוב יותר ולהיות רגועים בידיעה כי הציוד נמצא בידיים טובות.

מחירים של מחסנים להשכרה נקבעים בהתאם לגודל המחסן, תקופת השכירות ותעריפים אישיים של החברה. ההבדלים בין החברות באים לידי ביטוי בתנאי האבטחה והאחסון. כאשר מאחסנים ציוד יקר ערך כדאי יהיה לבחור מחסנים בהתאם.

יש לשים לב לתנאי האחסון והשכירות בכל חברה. לא בכל חברת אחסון אפשר יהיה לשכור מחסן לתקופת זמן בלתי מוגבלת. פרט לכך כדאי יהיה להעדיף חברות ששמות דגש על אבטחה ומציבות שומרים במקום 24 שעות ביממה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI