דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר הטלוויזיה החינוכית משיקה אפליקציית פייסבוק חדשה, שפותחה על ידי מטריקס ו- iSOCIA
הטלוויזיה החינוכית משיקה אפליקציית פייסבוק חדשה, שפותחה על ידי מטריקס ו- iSOCIA
אסף מואב 24/02/13 |  צפיות: 1781

מטריקס, באמצעות מרכז התמחות מטריקס דיגיטל  בשיתוף עם חברת iSOCIA ,פיתחו אפליקציית פייסבוק חדשה עבור הטלויזיה החינוכית עם כ- 5000 תוכניות איכות של הטלויזיה החינוכית באורך מלא. כך מצטרפת הטלוויזיה החינוכית לעולם האפליקציות  לקריאה חברתית (Social Reader) ושמה לה לדגל להפוך את חוויית הלקוח לחוויה חברתית, בדומה ל-Washington Post ולגופי תקשורת מובילים בעולם.

מטריקס מלווה את הטלויזיה החינוכית כבר למעלה מ- 5 שנים, מייעצת ושותפה פעילה בבניית האסטרטגיה הדיגיטלית של החינוכית, ובפיתוח ושילוב פתרונות וטכנולוגיות לתמיכה באסטרטגיה זו באתר ובמדיה החברתית.

האפליקציה, פותחה תוך כדי שימוש בטכנולוגיית ה-Open Graph, פרוטוקול חדש שנועד לשדרג את פלטפורמת פייסבוק קונקט, ולהציע אינטגרציה מלאה יותר בין פייסבוק לבין אתרים חיצוניים. מטריקס פיתחה את הפתרון יחד עם iSOCIA. הפתרון כולל פיתוח האפליקציה, וכן יצירת הסנכרון וההתממשקות בין התכנים המופיעים באתר האינטרנט לבין הפייסבוק והערוצים הדיגיטליים הנוספים של החינוכית.

התכנים המשותפים המופיעים בערוצי הטלויזיה החינוכית בטלויזיה, באתר האינטרנט, בערוץ היו-טיוב ובאפליקציית הפייסבוק כוללים קטעי וידאו של מיטב הקלאסיקות כמו 'פרפר נחמד', 'עניין של זמן' ועוד. כמו כן,  הם כוללים תכנים ללימוד כגון ערוץ הבגרויות להכנה לבגרות, תוכניות לימודיות שונות, לוח שידורים, פורומים, משחקים ופעילויות לילדים. האפליקציה מאפשרת לגולש לעדכן את חבריו בפייסבוק על תכנים שאהב, להגיב ולחוות דעה על קטעי וידאו בהם צפה, לשתף אותם בפעולות שביצע ואף להשתתף בחידונים יומיים.

רוני א. צייג, מנהל האינטרנט והניו-מדיה, חינוכית 23tv: "אפליקציית הפייסבוק היא צעד נוסף למימוש החזון הדיגיטלי של הטלויזיה החינוכית, ששם לעצמו למטרה להנגיש את כל התכנים האיכותיים של הערוץ בכל פלטפורמה אפשרית. אנו שמחים שמטריקס ו- iSOCIA סייעו לנו להעניק לציבור הצופים, הותיק והנאמן אפשרות לחיות מחדש רגעים גדולים מן העבר גם באמצעות הפייסבוק".

רמי גור, מרכז התמחות מטריקס דיגיטל: "עם השקת אפליקצית הפייסבוק אוחזת הטלויזיה החינוכית במספר ערוצים דיגיטליים מכובד במקביל – הטלויזיה, אתר האינטרנט, ערוץ היו-טיוב והפייסבוק – כך, פוגשת החינוכית את הלקוחות שלה בכל אחד מן הערוצים ומעניקה להם חווית לקוח מצויינת, אמינה ורציפה בכל ערוץ וערוץ, בנפרד וביחד, תוך כדי הלימה ויצירת תחושה של המשכיות בין כל הערוצים".

קובי גמליאל, מייסד ומנהל , iSOCIA: "במהות שלנו אנו חותרים לשלב את כל רבדי האינטרנט עם כלים חברתיים, קריאטיביים וטכנולוגים על מנת ליצור השפעה עמוקה. החבירה למטריקס איפשרה לנו להגשים את 'האני מאמין' שלנו כחברה, לפתח אפליקציה בעלת יכולות התממשקות יוצאות מן הכלל למגוון הערוצים הדיגיטליים ולספק לטלויזיה החינוכית את החיבור המהיר והנכון ביותר למרחב הדיגיטלי והחברתי".

אודות מטריקס דיגיטל

מטריקס דיגיטל מציעה מענה כולל של פתרונות דיגיטל מתקדמים לשיפור חווית הלקוח ושילובם במערך הפתרונות הרב-ערוציים של הארגון: אינטרנט, מובייל, רשתות חברתיות, קיוסקים ופתרונות הפצה מגוונים. הפתרונות המוצעים כוללים תכנון אסטרטגיות, עיצוב ממשקים לחווית משתמש עשירה, אינטגרציה עם מערכות הארגון ופתרונות מדידה ובקרה מתקדמים.

למטריקס דיגיטל ניסיון רב ומיומנות מוכחת של למעלה מ-13 שנים בביצוע פרוייקטים מורכבים במגזרי המשק השונים, לרבות: הפיננסי, הציבורי, תחום התקשורת, החינוך, הבריאות, ההייטק, התיירות, התעשייה והקימעונאות, צה"ל והתעשייה הביטחונית.

במטריקס דיגיטל מועסקים מיטב המומחים בתחום, המביאים מניסיונם העשיר את הבנת הצרכים העסקיים והארגוניים של הלקוחות בארץ, פתרונות מתקדמים מחו"ל, ידע טכנולוגי בכל מגוון הפלטפורמות המובילות  ופתרונות חדשניים המותאמים לצרכי הארגון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף מואב


 


מאמרים נוספים מאת אסף מואב
 
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
למרות הפעולות האינטנסיביות נגד מפיצי דואר הזבל, החוקים שנחקקו נגדם והפילטרים שאמורים לצמצם את שכיחותם, עדיין מצליחים מדי פעם להגיע אל תיבות הדואר שלנו הצעות הלוואה שונות ומשונות שמאחוריהן עומדים עבריינים וארגוני פשע. איך מזהים דואר זבל כזה ואיך לא נכנסים לסטטיסטיקת הונאות האינטרנט. מומחי קספרסקי מסבירים

מעבדת קספרסקי מכריזה על הקמת מועצה מייעצת בינלאומית
מעבדת קספרסקי מייסדת מועצה מייעצת בינלאומית, שתאגד מומחי אבטחת סייבר מוכרים בעולם, ותספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בתחום אבטחת המידע. במועצה המייעצת יהיו חברים שבעה מומחים מוכרים מתעשיית אבטחת המידע, מהמגזר הציבורי ומהאקדמיה, אשר יספקו קווים מנחים, תובנות ואישרור של

אמזון, BMC ומטריקס עורכות לראשונה אירוע משותף בישראל
בכירים מ- Amazon Web Services, ספקית גלובלית של פתרונות מחשוב הענן ו- BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ושליטה בענן, מגיעים לישראל ויהיו אורחי הכבוד באירוע, שייערך במשותף עם CloudZone - יחידת שירותי הענן של מטריקס.

מידע פיננסי ממשיך להוות מטרה מרכזית של נוזקות דואר זבל זו שנה שלישית ברציפות
שיעור דואר הזבל ממשיך לצנוח – בשלוש השנים האחרונות אחוז ההודעות שאינן ממוענות ירד ב- 10.7 נקודות אחוז. נראה כי מפרסמים מעדיפים לפנות לסוגים שונים של אפיקים חוקיים של פרסום מקוון הזמינים כעת, ואשר מייצרים אחוזי תגובה גבוהים יותר בעלויות נמוכות מאשר הספאם.

ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
ארתור שמונק, מונה למנהל יחידת CloudZone, יחידה ייעודית חדשה בחטיבת אינטגרציה ותשתיות המרכזת את פתרונות הענן במטריקס. היחידה מציעה לארגוני Enterprise, לארגוני SME ולסטרטאפים שירותי מחשוב ענן מנוהלים ע"י צוות מקצועי ומנוסה.

פאלו אלטו משיקה את הדור הבא של ה-Firewall: חזק, מהיר ועמיד יותר
Palo Alto Networks, מובילה עולמית באבטחת רשתות מידע והמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, השיקה בשבוע שעבר את ה-PA-7050, פיירוול מדור חדש, הנחשב לחזק ביותר בתעשייה. הפיירוול כולל יכולות IPS/AV/DLP/QoS/URL Filteringו-) Wildfireהגנה בפני התקפות

ווינד ריבר מצטרפת לקהילת ה- OpenStack ותקדם תשתיות ענן עבור ספקי התקשורת
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי הצטרפה לקהילת ה- OpenStack ותיתן חסות לקרן לקידום ה- Open Stack. במסגרת ההצטרפות לקהילת ה- OpenStack, תסייע ווינד ריבר ליישם את תפיסת

יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר
יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר. סניף ליסקאר בירושלים כולל מתחם לשיווק עסקאות ליסינג לכלי-רכב, מתחם למכירת רכב יד שניה ושירותי טרייד אין. סניף ירושלים הוא אחד מבין 4 מתחמי ליסקאר, הפועלים גם בחיפה, פתח תקוה ובאר שבע.

דאסו סיסטמס פתחה את השנה בברצלונה
דאסו סיסטמס ישראל, הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systèmes, פתח את השנה באירוע מיוחד שנערך בברצלונה. כ-1300 נציגים שהגיעו לאירוע מכל רחבי אירופה ראו את בכירי החברה, וביניהם ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, וכן

ליבי חונכת אתר אינטרנט חדש שמאפשר ללקוחות לעקוב אחרי קריאות שירות שלהם
ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה מזה כשני עשורים בתחום הבינה העסקית, העלתה לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה – www.libi.co.il.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI