דף הבית ביטוח ביטוח בריאות בחירת ביטוח בריאות לישראלים שמתגוררים בחו"ל
בחירת ביטוח בריאות לישראלים שמתגוררים בחו"ל
carmelcollage 28/02/13 |  צפיות: 3808

מי שעובר להתגורר למשך תקופה ממושכת בחו"ל, אם למטרות עבודה או לימודים, נדרש לארגן את חייו מחדש ואחד הפרטים החשובים ביותר בהליכים אלו הינו הסדרת הביטוח הרפואי. חשוב לדעת כי לכול מדינה יש חוקים והגדרות שונות עבור הזכאות לקבלת שירותים רפואיים, ושחלק מהתנאים אינם מתאימים לישראלים. לדוגמא: מחיר גבוה של ביטוח רפואי בארה"ב, סל שירותים חלקי הקיים מדינות מזרח אירופה, שירותי בריאות ירודים המאפיינים מדינות עולם שלישי, או אי זכאות לקבלת ביטוח רפואי באותה מדינה. לכן עבור ישראלים רבים המבצעים רילוקיישן, רכישת ביטוח בריאות מהארץ מהווה פתרון מועדף מכול הבחינות, החל מהמחיר וכלה בשירותי הבריאות ורמתם.

בחירת ביטוח בריאות לשוהים בחו"ל

גופים רבים מציעים לישראלים השוהים בחו"ל פוליסת ביטוח בריאות, ביניהם חברות הביטוח וקופות החולים. חשוב לבדוק את פרטי הפוליסה בטרם החתימה ועדיף להסתייע בעורך דין המתמחה בתחום, מכיוון שפוליסה זו תקבע את היקף ורמת השירותים הרפואיים שלהם תהיו זכאים בשנים הבאות. כמו כן, יש לבחור בפוליסה המתחשבת בצרכיכם המיוחדים כמו נסיעה עם המשפחה, בעיות בריאותיות או נכות הדורשת התייחסות מפורטת בפוליסה. על הנתונים העיקריים שחשוב לברר בפוליסת ביטוח רפואי לחו"ל נמנים:
•    מוקד שירות בעברית - זמין בכול ימות השבוע עשרים וארבע שעות ביממה מכול מקום בחו"ל, וכולל ייעוץ של רופאים ישראליים.
•    כיסוי רפואי מקיף הכולל מעקב רפואי שוטף, רופאים מומחים, תרופות וציוד רפואי, אשפוז בבית חולים, הפניה וטיפול בחדר מיון, ניתוחים ואמבולנס אווירי לארץ במידת הצורך.
•    מגוון גדול של ספקי שירות רפואי במדינה בה שוהים ואפשרות לבחירה חופשית מביניהם.
•    טיפול ומעקב לנשים בהריון כולל לידה, מעקב אחר התפתחות היילוד וחיסונים.
•    כיסוי רפואי בעת נסיעות למדינות אחרות כולל ביקורים בישראל.
•    כיסוי רפואי לתושבים חוזרים למשך תקופת ההמתנה עד להחזרת זכויות הביטוח הלאומי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 carmelcollage


 


מאמרים נוספים מאת carmelcollage
 
לימודי שיווק במכללות
תחום לימודי השיווק הפך בשנים האחרונות למבוקש ביותר, וכתוצאה מכך מכללות רבות בכול רחבי הארץ פותחות מגמות ייעודיות.

לימודי ערב חשבונאות לאנשים עסוקים
חשבונאות הינה שיטת חישוב והצגת צעדים ותוצאות כלכליות לצרכי מס ומסחר בניירות ערך, ולהערכות פנימיות עבור חברות, גופים וארגונים. למעשה, כל גוף ציבורי או פרטי נדרש לסיועו של רואה חשבון, בין אם מדובר במשרד ממשלתי, חברת ביטוח, בנק, חברת הייטק, מפעל או עמותה.

שיווק וקידום אתרים
קידום אתרים הינו תחום רחב ביותר העוסק בכול תהליכי קידומם, שיווקם ופרסומם של אתרים באינטרנט. בתוך כך מושם דגש מיוחד על קידום (SEO) שנועד לייצר אופטימיזציה של האתר עבור מנועי החיפוש, ובעיקר מנוע החיפוש של גוגל.

בחירת ביטוח בריאות לישראלים שמתגוררים בחו"ל
י שעובר להתגורר למשך תקופה ממושכת בחו"ל, אם למטרות עבודה או לימודים, נדרש לארגן את חייו מחדש ואחד הפרטים החשובים ביותר בהליכים אלו הינו הסדרת הביטוח הרפואי. חשוב לדעת כי לכול מדינה יש חוקים והגדרות שונות עבור הזכאות לקבלת שירותים רפואיים, ושחלק מהתנאים אינם מתאימים לישראלים.

ניפוץ מיתוסים אודות לימודים אקדמיים
חושבים ללמוד באקדמיה ? מתלבטים בין ניהול משאבי אנוש לבין לימודי משפטים? לא יודעים מה זה בדיוק פסיכומטרי? רוצים לברר מידע אודות מלגות לימודים? לימודים אקדמיים פותחים בפני המעוניינים עולם חדש ובלתי מוכר הכולל שאלות, בעיות ותהיות הקשורות לתוכנם, מטרתם וייעודם. בתוך כך, אנשים רבים מבססים את ידיעותיהם בתחום על שמועות, סברות ותיאוריות חסרות בסיס העלולות להוביל לבחירות שגויות.

אפשרויות השילוב של לימודי משאבי אנוש
לימודי משאבי אנוש הינם מתחומי הלימוד העולים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות בקרב סטודנטים בישראל. לימודים אלו מוצעים על ידי האקדמיות השונות לתואר ראשון הנמשך בדרך כלל כשלוש שנים, וכן לימודי תואר שני הנמשכים בממוצע כשנתיים. יש לציין כי ניתן ליהנות ממגוון מלגות לתואר ראשון ושני הניתנות לרוב לסטודנטים מצטיינים או לבעלי קשיים כלכלים.

ביקוש לבוגרי לימודי משאבי אנוש
התחרות החריפה בשוק העסקי, הרצון להוביל ולהצליח, לצד המודעות הגוברת להיותו של כוח האדם משאב מרכזי וחיוני, הובילו בשנים האחרונות לעלייה בחשיבותם של אנשי מקצוע בעלי ידע ויכולות בניהול משאבי אנוש יעיל ואפקטיבי.

קורס גישור בסיסי - מידע כללי
קורס גישור בסיסי מיועד למסיימי לימודי תואר ראשון שהינם בעלי תואר מוכר, או לבעלי עניין בתחום, ומספק ללומדים הסמכה ויכולות בניהול משא ומתן ובפתרון קונפליקטים. לימודי קורס גישור בסיסי כוללים בין היתר ידע מעשי ותיאורטי בהליכי משא ומתן, בהתכוננות עבורו ובדרכים להצלחתו, וכן היכרות עם תחום הגישור ומנגנוני פתירת סכסוכים חוץ משפטיים בישראל, לצד הבנת תפקידי המגשר ודרכי יישומם באופן אתי, חוקי ויצירתי.

קורס גישור עסקי בין ארגוני
קורס גישור עסקי בין ארגוני נועד להכשיר את בוגריו לפתרון קונפליקטים במקומות עבודה, בדגש על עימותים המפריעים לעבודה פורייה ותקינה, ואשר בהם נדרשת התערבות חיצונית אובייקטיבית וניטראלית. תפקידו של המגשר כולל יישוב קונפליקטים באמצעות משא ומתן בין כל דרגי הארגון, המחלקות השונות, העובדים, הספקים, הלקוחות וההנהלה, במטרה ליצור סביבת עבודה נוחה והדדית.

אודות קורס גישור משפחתי
חסים בין משפחתיים הינם תחום רגיש ביותר המושפע ומורכב מגורמים רבים, ואשר לא פעם כולל קונפליקטים, עימותים, חוסר הסמכה ומריבות. סכסוכים אלו עשויים לנבוע מקשת רחבה של סיבות, כדוגמת בעיות כלכליות, תפיסות עולם שונות, חוסר אמון וחוסר כנות בין בני המשפחה. במרבית המקרים עימותים אלו נפתרים אמנם על ידי המשפחה, אך קיימים מצבים שבהם סכסוכים עמוקים ורבי שנים עולים על פני השטח, ובני המשפחה אינם מצליחים ליישב אותם בעצמם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI