דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר איך לתקן?
איך לתקן?
moosheyoni 28/02/13 |  צפיות: 2674

העבירו לכם בירושה מקרר משנות השמונים? רוצים לקנות מקרר חדש? אין אחד שאוהב להגיע הביתה בסוף יום ולהבחין שהמקרר פסק מלעבוד, שכל המוצרים התקלקלו ועוד- צריך להתחיל לחפש טכנאי שיתקן. אז מה נעשה כאשר מבנים שהמקרר שבק חיים? איך בוחרים בעל מקצוע ומה עליכם לדעת על מנת לחסוך לעצמכם צרות מסוג אלו? הכוונה נכונה,שלל טיפים והמלצות כאן!.

רוב התקלות הקשורות למוצרי חשמל צצות בזמן לא צפוי, אך בניגוד לבעיה בשלט של הטלוויזיה למשל, כאן חייבים לפעול, ומיד להזמין תיקון מקפיא-. מקרר שהתקלקל גורם לחוסר נוחות ובנוסף גם מדובר בהמון אוכל שהולך לאיבוד והכי גרוע סכנה לבריאותינו.

המקרר נדם? בדקו לפני כמה זמן קניתם אותו והאם האחריות שלו תקפה. במידה ועדיין תחת אחריות, הרימו טלפון לחברה ובקשו טכנאי מקצועי בהקדם. במידה והמקרר לא במסגרת אחריות, הזמנת טכנאי יעלה עד 300 שקלים בלי החלפה של חלקים.

המקרר תוקן? החליפו גוף חימום? תדאגו לקבל תעודת אחריות וחשבונית!.

כיצד תאריכו את חיי המקרר? חשוב למקם אותו במרחק של כ 20 ס"מ מהקיר מאחור וזאת בשביל לשמור שפתחי האוורור לא יחנקו, ואת הקירור יש לכוון רק על אמצע. הקפדה על כללים אלה תאפשר לכם בקלות ליהנות ממנו לשנים ארוכות.

פעם בחודש כדאי לנקות את המקרר. אל תשכחו לוודא שהוא מנותק מהחשמל ואת המדפים,המגירות ודפנותיו הפנימיות נקו עם מטלית לחה. את כל הלכלוך שהצטבר מאחורה שאבו בעזרת שואב או באמצעות מברשת יבשה.

חייבים לאתר טכנאי מקררים תל אביב? הדרך היותר נוחה למצוא אנשי מקצוע היא ללא ספק ע"י המלצה מקרובינו, בנוסף,חיפוש איש מקצוע מומלץ דרך האינטרנט זו דרך טובה לא פחות. מצאתם טכנאי מקצועי? תדאגו לשמור את הטלפון בספר טלפונים למקרה שתזדקקו לו בשנית.

מעוניינים לרכוש מקרר חדש? יש מבחר כה גדול בשוק וסוגים רבים לרוב. מקררים תוצרת ישראל יותר זולים והם אינם שונים כלל משאר המקררים. חשוב מאד לקנות מקרר איכותי שישמש אתכם לאורך שנים, עם צריכת חשמל יחסית קטנה ועם אחריות לכמה שיותר זמן.

ביצוע של השוואת מחירים תוכל לחסוך לכם כמה מאות של שקלים, לכן תמיד טוב לבדוק היטב לפני הקנייה, להתייעץ ובסופו של דבר למצוא את המקרר הטוב ביותר במחיר נוח ומשתלם. נסכם בכמה מילים: מצאו רק טכנאי מקררים טובים, השוו מחירים ותמיד בקשו אחריות על העבודה שיהיה בהצלחה רבה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI