דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים די לחפש
די לחפש
moosheyoni 13/03/13 |  צפיות: 3889

החגים נגמרו, נשאר לכם כסף פנוי והייתם רוצים לשפץ את הדירה? אם גם אתם רוצים לגור בבית משופץ ובנוסף לשפר את ערך הנכס, עבודות שיפוץ הן פתרון נהדר עבורכם. יחד עם זאת, מומלץ להגיע אל השיפוץ רק לאחר הכנה נכונה בשביל להימנע מתקלות בזמן השיפוץ.

שיפוצים, גם קטנים, עולים לא מעט אבל עם הכנה נכונה כל התהליך יהיה זול יותר. איך עושים שיפוץ דירה? צריכים מידע על שיפוץ משרדים? כאן אפשר למצוא טיפים מועילים בנושא מומחים לעבודות שיפוצים.

אתם כבר רוצים להתחיל? כדאי לבדוק מספר דברים:

מה התקציב שלכם? קודם כל, חשוב ביותר לקבוע לעצמכם תקציב, לאחר ההחלטה הסופית, כדאי לחשוב מהו הזמן המתאים לשיפוץ. חוסר הנוחות הכרוך בחיים באתר עבודה פעיל הוא מסובך ולא נעים ובעקבות כך לחשוב על מועד מתאים.

דרך טובה למציאת קבלן היא בביקורת של שכנים או משפחה, חוות דעת ממקור ראשון הינן הכי כנות. ובכל מקרה חפשו גם ביקורות על אנשי המקצוע באתרי חוות דעת מתאימים. כדאי לדעת שלא כל בעל מקצוע יכול לספק שירות של גבס או צביעה ולכן כדאי לשכור את מומחה השיפוצים הטוב, האמין והמנוסה ביותר בתחומו.

לפני שתסגרו עסקה עם שיפוצניק קבעו עמו התייעצות לא מחייבת, הציגו את הבית ובקשו ממנו לקבל הצעת מחיר ולוח זמנים להשלמת העבודה. בנוסף כדאי לאסוף לפחות שלוש הצעות מחיר, אם תקדישו לכך זמן, ניתן לחסוך לא מעט.

לעשות סיכום- חשוב להכין חוזה מפורט ככל הניתן עם פרטים , אי עמידה בלו''ז וכמובן את תנאי התשלום. הסכם מקצועי מטרתו היא להגן עליכם במקרים שיש חילוקי דעות עם הקבלן.

במידה ואתם טובים עם הידיים כיום ניתן להזמין חומרים מחנויות מתאימות ועם הכלים הנכונים וזמן פנוי, אתם יכולים לשפץ לבד, רק שימרו על אמצעי הבטיחות.

גם שיפוץ קטן בדירה עלול להפוך לכאב ראש גדול אך בסופו של דבר זה יכול להיות משתלם לכן התכוננו היטב, השוו מחירים, קראו המלצות וביקורות ותמצאו ספקים מובילים, לאחר תקופה קצרה של אי נוחות תוכלו ליהנות מדירה משפוצת. תצליחו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI