דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ טיולים בירושלים - סיורים בחג ובסופי שבוע
טיולים בירושלים - סיורים בחג ובסופי שבוע
דוד כהן 27/03/13 |  צפיות: 3400

בירתנו ירושלים, עם היסטוריה בת יותר מ-3000 שנה, מציעה שפע של סיורים, המשלבים עתיק ומודרני, בעיר שהיתה צומת הדרכים של העולם, מימיו של אברהם אבינו, דוד המלך, שלמה המלך, הרומאים והביזנטים. מלאה בסיפורי חיים של קהילות פורחות והרס ומושפעת משלוש הדתות: הנוצרית, היהודית והמוסלמית - אשר הותירו אחריהם מקום מלא קסם וניגודים ייחודיים - לבוא ולחקור את העיר העתיקה עם סמטאותיה, שווקיה, הכיכרות והמקומות קדושים או העיר החדשה עם המוזיאונים שלה, ההיסטוריה המודרנית והחיוניות.

ירושלים מאפשרת לכם הנאות כל השנה, בין אם באמצע השבוע ובסופי שבוע. אפשר לחוות טיולים בירושלים ולסייר בה "בקצרה" או בארוכה ויש המון מה לראות. גם לחובבי הארכיאולוגיה וגם לרוחניים, גם לאוהבי הקולינרייה והתרבות ואפילו אילו המעדיפים להגיע לירושלים, דווקא בשביל הקניות. אם אתם מגיעים לעיר באמצע השבוע, תוכלו לחוות את פני ה"חול", של ירושלים של זהב. המוני אנשים בדרכם, במפגש תרבויות ומסורת שונה. יש מספר יתרונות לסיור של אמצע השבוע בעיר: קודם כל אפשר להגיע ברכבת. נסיעה נעימה, בלי פקקים. חוץ מזה, כל העיר פתוחה בפניכם, על שכונותיה ושכיות החמדה שלה, כולל כל אותן הרחובות והשכונות הסגורים בד"כ בשבתות. הרובע היהודי בעיר העתיקה, אשר מציע לכם סיורים בירושלים קצרים וארוכים, הוא איזור עמוס באתרים שכדאי לראות באמצע השבוע, היות וחלקם סגורים בשבת. חלק מהסיורים בעיר, מתאימים לחצאי יום, כגון סיור בעיר העתיקה, שיש בה הרבה יותר מהשוק שאנו מכירים: ניתן להתחיל את הסיור בהר הזיתים, עם הנוף הפנורמי המדהים, להמשיך אל העיר העתיקה, דרך שער האריות, ה"וייה דלורוזה" וביקור בכנסיית הקבר הקדוש. משם המשיכו אל הרובע היהודי, ביקור ברח' הקרדו, שהיה הרח' הראשי של ירושלים הרומית ולשלב גם קניות בשד' החנויות המודרניות. סיימו את הסיור בכותל המערבי. הצטיידו בנעליים נוחות ואם אתם מבקרים בימי הקיץ, דאגו גם לכיסוי ראש.

אם אתם רוצים להנות ממצגת מרגשת תלת ממדית, נוף בלתי נשכח של ירושלים, מנהרות תת-קרקעיות חצובות? עיר הדוד, היא הסיור המומלץ עבורכם. המתחם מלכותי של ירושלים בימי הבית הראשון, שוכן מחוץ לעיר העתיקה, בקרבת שער האשפתות. עיר דוד מציעה גם בילוי לשעות הערב, המשלב יופי, סאונד ותאורה אמנותית. הערב מתחיל עם כוס תה חם לצלילי הנבל שמתנגן ברקע.

אם אתם מזדמנים לעיר דווקא בשבת, אחד המקומות היותר "ירוקים" בעיר, שאינה שופעת צמחיה, הוא הגנים הבוטנים. אמנם פתוח גם באמצע השבוע, אך בין האתרים הפתוחים גם בשבת. טרסות שופעות בפרחים ועצים, מרשימים ביופיים, המגיעים מכל העולם, לצד צמחי תבלין ובריכות מים. אל תשכחו לבקר בחממה הטרופית, המכילה צמחיה ייחודית ותהנו מאי של טבע, הרחק מההמולה של העיר. אין צורך להיות צלמים גדולים כדי להוציא מהמקום מזכרת מרהיבה.

סיור נפלא, בשעות הבוקר, בקצה שבין שישי וכניסת השבת בירושלים, הוא חוויה שונה לחלוטין בעיר הקודש, מאשר בכל עיר אחרת בארץ. ירושלים של שישי נראית כמו סרט בהילוך מהיר. הכל עובד על פי מחוגי השעון, גם למי שאינו שומר שבת בעיר. ביקור בשוק מחנה יהודה בבוקרו של שישי הוא חוויה צבעונית, רועשת, אפופה בריחות ובטעמים. צעירי העיר, מוצאים זמן לערוך מסיבות ריקודים, לפרידה מיום החול, לפני שהשבת מורידה את וילון הקדושה והשקט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI