דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר האם חדר התינוקות בביתכם חסין מקרדיות אבק?
האם חדר התינוקות בביתכם חסין מקרדיות אבק?
אולגה 28/03/13 |  צפיות: 2726

התינוק הקטן, החמוד וחסר הישע שלנו זקוק לטיפול ולהשגחה לאורך כל שעות היממה, גם כאשר הוא ישן הוא זקוק להגנה שלנו ואופיו מתעצב ככל שהוא חש תחושות הגנה וביטחון יציבות יותר. אנו, כהורים, נעשה הכל על מנת לשמור עליו ולהגן עליו, אפילו בחיינו, אך דווקא בכל מה שקשור ליצורים הקטנים ביותר, קרדיות אבק הבית, ידינו על התחתונה במאבק.

קרדית אבק הבית נמצאת בכל מקום, מסתגלת לכל מצב ויכולה להופיע בכל פינה ובכל עת, כך שהמאבק כנגדה הוא מאבק סיזיפי, מתמשך ובלתי פוסק. כאשר מדובר על חדרי ילדים ותינוקות, הרגישים כל כך לכל חיידק, לכל וירוס ולכל מפגע הנוגע למערכת החיסונית החלשה שלהם, החובה שלנו היא לשמור על סביבה סטרילית והיגיינית ככל הניתן ולצמצם את נוכחות קרדית האבק בחדר התינוקות.

מומלץ לא להתקין בחדר התינוקות שטיחי רצפה, בוודאי לא שטיחים מקיר לקיר ולצמצם, עד כמה שניתן, הימצאות ריפודים וריהוט מיותר מעבר למיטת התינוק, בכל מקרה הוא לא הולך עדיין לשום מקום ולא זקוק לאלמנטים מיותרים הצוברים אבק, לכלוך וזוהמה. חשוב לנער, מדי יום, את מצעי התינוק ולאוורר את החדר בתכיפות ובקביעות. אור השמש מונע הצטברות מושבות קרדית אבק הבית ומגן על החדר מפניהן.

כאשר שואבים אבק מחדרי תינוקות, מומלץ להשתמש בשואב אבק ייעודי, בעל חורים קטנטנים המונעים את יציאת הקרדיות בחזרה לחלל החדר, ואותו ניתן למצוא, בעיקר, בקרב בעלי מקצוע העוסקים בתחום הניקיון, ההדברה ומיגור המזיקים הביתיים. חשוב לבצע, לפחות פעם או פעמיים בשנה, ניקוי יסודי ומקצועי של חדרי הבית, ובמיוחד של חדרי התינוקות והילדים ושל כל מרחב בו הילדים מסתובבים ושוהים במהלך היום והלילה. כך גם הנזק הבריאותי יצטמצם וגם הסיכוי ללקות בתסמינים אלרגניים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולגה


 


מאמרים נוספים מאת אולגה
 
TOEFL- מבחן למעוניין בחו"ל
יש כאלו שנדמה שישראל, והאופציות הקיימות בה לתעסוקה, לקריירה, ללימודים אקדמאיים ולהתפתחות עתידית עצמית, קטנה עליהם ומגבילה אותם לסוג של פרדיגמה מחשבתית מאוד מונוטונית וחסרת מעוף.

האם חדר התינוקות בביתכם חסין מקרדיות אבק?
התינוק הקטן, החמוד וחסר הישע שלנו זקוק לטיפול ולהשגחה לאורך כל שעות היממה, גם כאשר הוא ישן הוא זקוק להגנה שלנו ואופיו מתעצב ככל שהוא חש תחושות הגנה וביטחון יציבות יותר. אנו, כהורים, נעשה הכל על מנת לשמור עליו ולהגן עליו,

עורך דין נזיקין, מתי נזדקק לשירותיו?
ישנם מקרים רבים המצריכים התערבות של עורך דין נזיקין, אחת הסיבות הפופולאריות בגינה פונים לעורך דין נזיקין היא במקרה של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית נגרמת כאשר הצוות הרפואי העניק טיפול שאינו הולם למטופל, ובעקבות טיפול רשלנו זה נגרם לחולה נזק
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI